想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


561#
發表於 11-8-4 17:02 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 17:00
之前我話6月尾以為自己黎M,但係跟住成個7月到而家都未再黎呀,
咁之前可能真係惡露未斷尾
...

餵緊奶,應該無咁快黎住!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


562#
發表於 11-8-4 17:04 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 16:57
因為去到寫,會好急呀,又勁多人,響屋企可以慢慢寫...老公依家返左屋企=.=
咁又係...係屋企可以慢慢寫...



哈哈


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


563#
發表於 11-8-4 17:04 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 17:02
餵緊奶,應該無咁快黎住!

最好唔好咁快黎,
等我慳番D M巾錢


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


564#
發表於 11-8-4 17:05 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 17:01
一早print左啦!我諗我唔聽講座啦!join下媽媽會,睇下有咩買,行下就走人啦!我都無報名聽講座,並且又要 ...
我都可能係咁...我未知幾點會去..到時先算啦~~最緊要係婆婆湊住爽爽...





哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


565#
發表於 11-8-4 17:06 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 17:04
最好唔好咁快黎,
等我慳番D M巾錢
餵人奶..真係可能成年都唔黎m 架...我餵左3個月...都要爽爽6~7個月先黎...



哈哈


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


566#
發表於 11-8-4 17:07 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 17:06
餵人奶..真係可能成年都唔黎m 架...我餵左3個月...都要爽爽6~7個月先黎...

上次惡露停左,跟住隔左十幾日好似黎M咁,
咪以為自己咁快黎M囉,點知跟住到而家都冇動靜,
咁我諗上次係惡露未清喇


侯爵府

積分: 21177


567#
發表於 11-8-4 17:14 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 17:07
上次惡露停左,跟住隔左十幾日好似黎M咁,
咪以為自己咁快黎M囉,點知跟住到而家都冇動靜,
咁我諗上次係惡露 ...

有時食物影響都會回惡露

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


568#
發表於 11-8-4 17:30 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-4+17:07+上次

原帖由 悅同 於 11-08-04 發表
有時食物影響都會回惡露
悅同,我阿爸阿媽聽日黎探我,唔可以同你食lunch




侯爵府

積分: 21177


569#
發表於 11-8-4 17:54 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 17:30
悅同,我阿爸阿媽聽日黎探我,唔可以同你食lunch

enjoy family time啦!大把機會見!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


570#
發表於 11-8-4 18:02 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-4+17:30+悅同

原帖由 悅同 於 11-08-04 發表
你enjoy family time啦!大把機會見!
我阿爸打黎我先同佢講,上次俾阿媽玩完b豬又嘔奶,又扭計,我阿爸話會同阿媽講下,唔知會唔會




男爵府

積分: 7967


571#
發表於 11-8-4 18:54 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-3 23:13
耳仔有臭味要留意喎真係

bb好易有中耳炎架... 因為好易入左水.....

今日帶左佢去睇E生啦,
真係之前沖涼入左水,
真係多得同佢沖涼果個...

我仲諗緊到底去C+定健康院打針好呀~~~


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


572#
發表於 11-8-4 19:04 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-4 18:54
今日帶左佢去睇E生啦,
真係之前沖涼入左水,
真係多得同佢沖涼果個...

佢沖完涼冇幫佢抹耳仔呀,
我99教我每次沖完涼都要用棉花棒幫佢了下隻耳仔,
唔好俾D水積住,你可以照去健康院打針,
再去私家補針啦,唔駛錢唔好哂


男爵府

積分: 7967


573#
發表於 11-8-4 19:11 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 09:06
呀....仲有, bb 唔同大人,bb 如果有發炎(e.g中耳炎,尿道炎,腦膜炎,xx炎......),一定會發燒,如果無發燒,就唔 ...

知道了~~
佢有少少發炎,
而家要滴藥水


男爵府

積分: 7967


574#
發表於 11-8-4 19:21 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 19:04
佢沖完涼冇幫佢抹耳仔呀,
我99教我每次沖完涼都要用棉花棒幫佢了下隻耳仔,
唔好俾D水積住,你可以照去健康 ...

我都唔知呀,
因為一開始比較放心, 加上我好累, 無睇住個陪月,
之後先知唔對路, BB隻眼比佢搞到發炎.
之後換陪月, 咁我都未MON住佢沖涼, 唉, 又到耳仔發炎,
而家再換左另一個陪月, 我明天開始會MON佢,,,真係好累...

大家一定要MON住D陪月呀!!!!!



水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


575#
發表於 11-8-4 19:24 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-4 19:21
我都唔知呀,
因為一開始比較放心, 加上我好累, 無睇住個陪月,
之後先知唔對路, BB隻眼比佢搞到發炎.
你D陪月全部都咁差嫁,
如果係咁,你真係要MON住喇,
你個工人幫唔幫到手呀,
你自己要小心身體呀


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


576#
發表於 11-8-4 19:24 |只看該作者
唔覺唔覺B豬聽日3個月喇,
時間真係好似過得好快咁


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


577#
發表於 11-8-4 19:39 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-4+14:10+呢點

原帖由 悅同 於 11-08-04 發表
交收飛真係超頭痕?依加d飛係你手上?交到就慳返$50,交唔到就當垃圾啦!你公司近地鐵嗎? ...
頭先公司有嘢趧deadline,蛇唔到上嚟,miss咗你個post添!
浪費咗兩張飛添!
我袋住d飛喺身架,諗住有人問起都可以即刻俾人,唔好浪費嘛!
我公司近紅磡火車站。




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


578#
發表於 11-8-4 19:41 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-3+22:40+已經

原帖由 small531 於 11-08-04 發表
要黎通奶架...即係解塞..好多mama 塞左都會煲佢黎飲...
用咩料一齊煲湯好?




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


579#
發表於 11-8-4 19:42 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-4+12:03+其中

原帖由 small531 於 11-08-04 發表
你有冇手泵...其實想快d 冇事...用手泵係最好...如果冇...用手擠...
前晚用咗手泵
尋晚就用咗叮叮呢個c+泵




伯爵府

積分: 17022


580#
發表於 11-8-4 20:44 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 17:01
一早print左啦!我諗我唔聽講座啦!join下媽媽會,睇下有咩買,行下就走人啦!我都無報名聽講座,並且又要 ...

我都print咗


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo