立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6375
原帖由 Cruby 於 11-09-05 發表 嗯, 排後day 7。
大宅
積分: 3315
siuangel1 發表於 11-9-5 10:20 我咩胸痛感覺,乜都冇
原帖由 littlezoo 於 11-09-05 發表 我都係星期頭~ 你打算m遲左幾多日先驗?
siuangel1 發表於 11-9-5 10:26 我唔知自己幾時排,所以計紅d深線嗰日
珍珠宮
積分: 38693
Cruby 發表於 11-9-5 10:25 我排後已經升左架喇, 前幾日都KEEP住36.9/ 37, 但唔知點解尋日開始突然再升到37.3 /37.4, 我C6知道都問我 ...
原帖由 Cruby 於 11-09-05 發表 我排後已經升左架喇, 前幾日都KEEP住36.9/ 37, 但唔知點解尋日開始突然再升到37.3 /37.4, 我C6知道都問我 ...
Cruby 發表於 11-9-5 10:26 我都係下星期頭, 13號就知喇... 我都開始有d緊張~~~
Cruby 發表於 11-9-5 10:27 我除左胸漲左較明顯之外, 其他都唔明顯, 要好留意自己至覺有少少, 其實可以講無tim... ...
siuangel1 發表於 11-9-5 10:29 我有好多綠d, 所以會開始check..... 反而唔敢check紅d
原帖由 littlezoo 於 11-09-05 發表 我完全唔覺有咩特別
siuangel1 發表於 11-9-5 10:33 唔洗擔心,只要體溫高就得
原帖由 Cruby 於 11-09-05 發表 我除左胸漲左較明顯之外, 其他都唔明顯, 要好留意自己至覺有少少, 其實可以講無tim... ...
siuangel1 發表於 11-9-5 10:38 其實越開始接近到期日就越緊張
原帖由 siuangel1 於 11-09-05 發表 所以話唔緊張就假
原帖由 littlezoo 於 11-09-05 發表 紅d又淺水印 到底我排左未架?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy