想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6375


561#
發表於 11-9-5 10:26 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-5+09:13+排卵

原帖由 Cruby 於 11-09-05 發表
嗯, 排後day 7。
我唔知自己幾時排,所以計紅d深線嗰日




大宅

積分: 3315


562#
發表於 11-9-5 10:27 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 10:20
我咩胸痛感覺,乜都冇
我除左胸漲左較明顯之外, 其他都唔明顯, 要好留意自己至覺有少少, 其實可以講無tim...


男爵府

積分: 6375


563#
發表於 11-9-5 10:29 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-5+10:19+我下

原帖由 littlezoo 於 11-09-05 發表
我都係星期頭~
你打算m遲左幾多日先驗?
我有好多綠d, 所以會開始check..... 反而唔敢check紅d




大宅

積分: 3315


564#
發表於 11-9-5 10:29 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 10:26
我唔知自己幾時排,所以計紅d深線嗰日
都ok呀, 深粗之後12-48小時內會排, 最多都係差2日啫...


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


565#
發表於 11-9-5 10:29 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-5 10:25
我排後已經升左架喇, 前幾日都KEEP住36.9/ 37,
但唔知點解尋日開始突然再升到37.3 /37.4,
我C6知道都問我 ...

高高高,繼續高~!!
我想買過枝探熱針呀
我探大約1.5 mins就beep beep
beep beep完如果唔拎出黎住繼續含住,係會繼續升架囉!
我試過含多2 mins,會升多0.1-0.2度
係咪有問題?


男爵府

積分: 6375


566#
發表於 11-9-5 10:29 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-5+10:17+好高

原帖由 Cruby 於 11-09-05 發表
我排後已經升左架喇, 前幾日都KEEP住36.9/ 37,
但唔知點解尋日開始突然再升到37.3 /37.4,
我C6知道都問我 ...
你c6一定緊張架




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


567#
發表於 11-9-5 10:30 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-5 10:26
我都係下星期頭, 13號就知喇...
我都開始有d緊張~~~

我係12號知
12號唔黎我可能13號朝早驗
趁13放假,可以同老公一齊驗一齊睇


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


568#
發表於 11-9-5 10:31 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-5 10:27
我除左胸漲左較明顯之外, 其他都唔明顯, 要好留意自己至覺有少少, 其實可以講無tim...
...

我完全唔覺有咩特別


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


569#
發表於 11-9-5 10:32 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 10:29
我有好多綠d, 所以會開始check..... 反而唔敢check紅d

我得好少綠d
但有棒棒
如果綠d有線,就check棒棒


男爵府

積分: 6375


570#
發表於 11-9-5 10:33 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-9-5+10:27+我除左胸

原帖由 littlezoo 於 11-09-05 發表
我完全唔覺有咩特別
唔洗擔心,只要體溫高就得




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


571#
發表於 11-9-5 10:35 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 10:33
唔洗擔心,只要體溫高就得

我懷疑我枝探熱針有問題
我呢個cycle體溫都唔可以作準


大宅

積分: 3315


572#
發表於 11-9-5 10:37 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 10:33
唔洗擔心,只要體溫高就得
係呀, 無仲好, 唔洗擔心又成日估黎估去...
總之keep住高溫就得~


男爵府

積分: 6375


573#
發表於 11-9-5 10:38 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-5+10:20+我咩

原帖由 Cruby 於 11-09-05 發表
我除左胸漲左較明顯之外, 其他都唔明顯, 要好留意自己至覺有少少, 其實可以講無tim...
...
其實越開始接近到期日就越緊張




大宅

積分: 3315


574#
發表於 11-9-5 10:41 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 10:38
其實越開始接近到期日就越緊張
大家咁話啦


男爵府

積分: 6375


575#
發表於 11-9-5 10:56 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

所以話唔緊張就假




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


576#
發表於 11-9-5 11:08 |只看該作者

引用:所以話唔緊張就假 +

原帖由 siuangel1 於 11-09-05 發表
所以話唔緊張就假
我努力啊自己放鬆,但其實都緊張




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


577#
發表於 11-9-5 11:09 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

紅d又淺水印
到底我排左未架?




男爵府

積分: 6375


578#
發表於 11-9-5 11:20 |只看該作者

引用:紅d又淺水印 到底我排左未架? +

原帖由 littlezoo 於 11-09-05 發表
紅d又淺水印
到底我排左未架?
我諗你買過支探熱針,紅d+溫度會易掌握




男爵府

積分: 6375


579#
發表於 11-9-5 11:56 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我上個cycle已經開始胸漲痛,但今次未有




男爵府

積分: 6375


580#
發表於 11-9-5 12:41 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

呢次大煲.... 我放鬆吾到




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo