心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14914


561#
發表於 05-9-30 16:25 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

小路,你攪錯喇, 秋秋做細既,但佢係大碼架
小路 寫道:
你係(.)(.)!所以佢係( . )( . )囉![quote]
張秋 寫道:
我唔明喎﹗係邊個黎架?[/b
[/quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


562#
發表於 05-9-30 16:26 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

秋秋你真係唔知"許( . )( . )"係邊個?佢夫家姓許喎!-


子爵府

積分: 14914


563#
發表於 05-9-30 16:26 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[size=medium]呵呵呵~~~

小路 寫道:
唔好咁多事!越知得多越C得快!只有C左既人先唔會亂講野!! [quote]
kennylaputa 寫道:
咁阿婆你又係乜~~~ :mrgreen:
[/quote]


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


564#
發表於 05-9-30 16:27 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

嘩哈哈哈哈~~仲咁死火﹗
小路 寫道:
唔好咁多事!越知得多越C得快!只有C左既人先唔會亂講野!! [quote]
kennylaputa 寫道:
咁阿婆你又係乜~~~ :mrgreen:
[/quote]


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


565#
發表於 05-9-30 16:27 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

禾唔豬呀﹗係咪大奶媽呀?
小路 寫道:
秋秋你真係唔知"許( . )( . )"係邊個?佢夫家姓許喎!-


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


566#
發表於 05-9-30 16:28 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

但係大奶媽係細碼架喎!你唔同碼數梗係唔明啦﹗
張秋 寫道:
禾唔豬呀﹗係咪大奶媽呀? [quote]
小路 寫道:
秋秋你真係唔知"許( . )( . )"係邊個?佢夫家姓許喎!-
[/quote]


子爵府

積分: 14914


567#
發表於 05-9-30 16:28 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

呢間分店開左業16小時, 已經去左500幾個回應,利害利害!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


568#
發表於 05-9-30 16:28 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

哎也!亞婆又搞錯野呀?唉......亞婆老啦!牡用啦! :-( :-( :-(
OKLA 寫道:
小路,你攪錯喇, 秋秋做細既,但佢係大碼架


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


569#
發表於 05-9-30 16:30 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

嘩哈哈哈哈!梗係啦﹗有禾坐陣,係到嘩哈哈哈哈~~~
OKLA 寫道:
呢間分店開左業16小時, 已經去左500幾個回應,利害利害!


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


570#
發表於 05-9-30 16:31 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

無樹!無樹﹗我地唔會笑的架﹗嘩哈哈哈哈哈~~~忍唔住tim
小路 寫道:
哎也!亞婆又搞錯野呀?唉......亞婆老啦!牡用啦! :-( :-( :-( [quote]
OKLA 寫道:
小路,你攪錯喇, 秋秋做細既,但佢係大碼架
[/quote]


大宅

積分: 3821


571#
發表於 05-9-30 16:32 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

做乜討論區topic d字咁細嘅??


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


572#
發表於 05-9-30 16:32 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

有咁的樹?!
魚子 寫道:
做乜討論區topic d字咁細嘅??


子爵府

積分: 14914


573#
發表於 05-9-30 16:34 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咁又係呀, 你既size, 引左個潛水好耐既出番黎, 有功勞架

[quote]
張秋 寫道:
嘩哈哈哈哈!梗係啦﹗有禾坐陣,係到嘩哈哈哈哈~~~


子爵府

積分: 14914


574#
發表於 05-9-30 16:35 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我啱啱想問, 仲以為自己部機有問題
張秋 寫道:
有咁的樹?! [quote]
魚子 寫道:
做乜討論區topic d字咁細嘅??
[/quote]


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


575#
發表於 05-9-30 16:35 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

探子回報!係細左架﹗d人仲開左個topic講佢tim,係自由講場個樹


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


576#
發表於 05-9-30 16:35 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

OKLA 寫道:
咁又係呀, 你既size, 引左個潛水好耐既出番黎, 有功勞架

[quote]
張秋 寫道:
嘩哈哈哈哈!梗係啦﹗有禾坐陣,係到嘩哈哈哈哈~~~


侯爵府

積分: 20058


577#
發表於 05-9-30 16:36 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

一返雷見到咁多(.)(.), ( . )( . ) 嘅????


大宅

積分: 3821


578#
發表於 05-9-30 16:37 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

d字又大番喇!!


大宅

積分: 3821


579#
發表於 05-9-30 16:38 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咪係囉~好多奶呀~三咳呀~
hola 寫道:
一返雷見到咁多(.)(.), ( . )( . ) 嘅????


子爵府

積分: 14914


580#
發表於 05-9-30 16:39 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

乜唔係應該佢出場咩 --->

hola 寫道:
一返雷見到咁多(.)(.), ( . )( . ) 嘅????

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo