寫下故仔先
我刀冇心機返工,但係我又唔會冇責任心請假
終於忙完個早巿
到左我食飯時,亞福打電話黎







今晩早d訓,我聽日再尹你

連晚飯刀冇食,我刀冇時間再諗,訓到弟二日朝早起身再返工
弟二日福頭又係午飯時打黎同我吹水(佢從來刀冇)
話今晚收工打比我
到左夜晩打黎,我問佢亞ANN尹佢做咩
佢話想同番福頭一齊
福頭話我而家女朋友對我好好
大家性格又啱
我唔會同你一齊
禁亞ANN就祝福我地

二個幾鐘得幾句炸
我會同你一齊,你要有信心
希望我地以後開開心心
又開心
我終於覺得我地係拍緊拖
雖然我好想知我除左乖之外福頭為何揀我
不過刀係唔好多心
,夜晩傾下電話
我做左餐廳九個月啦
待應,水吧,收䬶我刀識哂
我想轉工,我想尹d高級小小嘅工作
我想做售貨人工高d
因待應得3500個月,於是我就辭工
辭工後我就正式同福頭同居





