自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


水晶宮

積分: 57552

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


561#
發表於 12-11-20 19:39 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 19:24
我係樓主C6
多謝各位的意見 我唔係咩新移民鄉下仔
同好多香港獨生子女一樣

樓主老公, 好開心見到你呢個回覆, 希望你最後真係會帶你囡囡送你外母最後一程.....
當下, 最緊要係好好安撫你太太既情緒呀, 至親離世, 一定無萬分傷心架



如果我鄉下真係有唔比小朋友去靈堂既規矩
而我又堅持帶囡囡去婆婆喪禮 相信我一樣比人鬧到反艇
這就是各處鄉村各處例吧




坦白講, 呢個問題好睇你個人點唸, 如果呢一刻你依然介懷將會比人鬧到反艇, 我相信, 你始終係傾向5想比囡囡出席囉....


水晶宮

積分: 57552

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


562#
發表於 12-11-20 19:40 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 19:24
我係樓主C6
多謝各位的意見 我唔係咩新移民鄉下仔
同好多香港獨生子女一樣

樓主老公, 好開心見到你呢個回覆, 希望你最後真係會帶你囡囡送你外母最後一程.....
當下, 最緊要係好好安撫你太太既情緒呀, 至親離世, 一定無萬分傷心架



如果我鄉下真係有唔比小朋友去靈堂既規矩
而我又堅持帶囡囡去婆婆喪禮 相信我一樣比人鬧到反艇
這就是各處鄉村各處例吧




坦白講, 呢個問題好睇你個人點唸, 如果呢一刻你依然介懷將會比人鬧到反艇, 我相信, 你始終係傾向5想比囡囡出席囉....


水晶宮

積分: 57552

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


563#
發表於 12-11-20 19:44 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 19:24
我係樓主C6
多謝各位的意見 我唔係咩新移民鄉下仔
同好多香港獨生子女一樣

樓主老公, 好開心見到你呢個回覆, 希望你最後真係會帶你囡囡送你外母最後一程.....
當下, 最緊要係好好安撫你太太既情緒呀, 至親離世, 一定無萬分傷心架



如果我鄉下真係有唔比小朋友去靈堂既規矩
而我又堅持帶囡囡去婆婆喪禮 相信我一樣比人鬧到反艇
這就是各處鄉村各處例吧




坦白講, 呢個問題好睇你個人點唸, 如果呢一刻你依然介懷將會比人鬧到反艇, 我相信, 你始終係傾向5想比囡囡出席囉....


用戶要求終止服務

積分: 11400


564#
發表於 12-11-20 19:47 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

我爸爸都將於十二月中出殯,到時火化朝早會帶阿囡去,但守夜就唔去.


禁止發言

積分: 55904


565#
發表於 12-11-20 19:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


566#
發表於 12-11-20 19:58 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

一定會帶啦,仲要咁親


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


567#
發表於 12-11-20 19:59 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383 #558)





My Two Princess


男爵府

積分: 6843


568#
發表於 12-11-20 20:00 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383 #558)

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


569#
發表於 12-11-20 20:00 |只看該作者

引用:回覆+EMILY428+的帖子 我爸爸都將於十二月

原帖由 filicity 於 12-11-20 發表
回覆 EMILY428 的帖子

我爸爸都將於十二月中出殯,到時火化朝早會帶阿囡去,但守夜就唔去. ...
而家仲有守晚既咩,大酒店唔係要你哋走既咩。

點評

DoDoSo  上年還太嫲走時,我有帶3歲女女去守晚, 其中親戚的小朋友只有10個月大.  發表於 12-11-21 16:55
DoDoSo  有的, 傕佬人有白事會在大酒店守夜, 我嫁咗C6後都去過兩次守夜.  發表於 12-11-21 16:53
DoDoSo  有的, 傕佬人有白事會在大酒店守夜, 我嫁咗C6後都去過兩次守夜.  發表於 12-11-21 16:53


男爵府

積分: 7008

畀面勳章 BK Milk勳章


570#
發表於 12-11-20 20:03 |只看該作者
點可以唔帶呀


男爵府

積分: 7693

畀面勳章


571#
發表於 12-11-20 20:12 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

我爸上年走,我有帶6歲兒子送老人家最後一程。我爸有好多內孫、外孫,佢生前最錫我個仔

吾俾佢去送,我會後悔一世!




別墅

積分: 846


572#
發表於 12-11-20 20:12 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

梗係帶因為係自己最親,我婆婆,嫲嫲不在我都有帶我個仔仔出席因為係自己最親,如果c9屋企家人出事會唔會這樣講我相信唔會囉,今年我個仔去拜山添都是5歲,放心啦無問題


禁止訪問

積分: 102652


573#
發表於 12-11-20 20:14 |只看該作者

引用:我係樓主C6多謝各位的意見+我唔係咩新移民

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6747


574#
發表於 12-11-20 20:15 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383 #558)

會帶,我仔歳半都去,冇問題喎,而且老爺奶奶都讚成!




別墅

積分: 680


575#
發表於 12-11-20 20:16 |只看該作者

回覆:ivory0915 的帖子

你講得好岩!係我一定會帶,樓主同老公再商量下,你亞都係佢亞媽黎架!有D野過左就過左,返唔到轉頭架!想做就去做,別留下遺憾!




用戶要求終止服務

積分: 11400


576#
發表於 12-11-20 20:19 |只看該作者
回覆 vv518vv 的帖子

所為守夜係等到九點或十點.


水晶宮

積分: 59166


577#
發表於 12-11-20 20:20 |只看該作者
樓主老公,
希望你唔好因為咁嬲左你太太
我認為樓主係衝動左 如無過濾就如實同6299講帖既內容
但係高興你最後能諒解一個剛失去至親的人既心情
如果你仍然擔心,你去靈堂果邊 絕對有人教你地應該點做
唔需要過份擔心…
唔好要外母大人在天之靈 因為這件事令各人心中留低一個結
祝福你地!

最後,作為宅男宅女的樓主夫婦 應該唔會將網上的人的說話太放在心上
有時有些人 情緒激動左 可能將自己太過代入情況
大家都唔係專登講一d傷人既說話…


水晶宮

積分: 59166


578#
發表於 12-11-20 20:21 |只看該作者
pigpig 發表於 12-11-20 19:59
遲到


禁止訪問

積分: 737


579#
發表於 12-11-20 20:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16361


580#
發表於 12-11-20 20:23 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我會帶


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo