winnieyiu 寫道:
小慧
我 冇 得 同 情 您 呀 , 因 為 我 都 要 人 同 情 呀 , 我 隻 野 仲 衰 , 佢 話 您 日 頭 返 工 吾 辛 苦 , 佢 辛 苦 d, 有 一 次星 期 6朝 早 , 我 叫 佢 餵 奶 , 佢 同 我 講 想 訓 多 1陣![]()
我 即 克
佢 , 我 話 我 夠 想 啦 , 您 餵 完 佢 都 仲 可 以 同 佢 再 訓, 我要 返 工 ,放 佐 工 又 要 再 奏, bi-li-ba-la...
![]()
![]()
[quote]
小慧 寫道:
你會唔會開始同情我呢個十個月來都過住呢種日子o既可憐人 :cry:
尋日少爺囝又繼續玩o野... 消生可以一聲返工好倦訓落床就呼呼入睡,我呢??? 我何況唔係返完夜更又返早更![]()
尋晚醒左3次之後,最後果次我暗極都暗唔番angus 訓,後尾佢仲狂喊嘈醒左消生,消生起身開奶餵佢,我先可以繼續有得訓. 可惜放返佢落床一陣最後佢又 :-( :-( :-(
小慧 寫道:
1328
我睇唔順眼係消生尋日今日都係off,如果off 夜晚點解唔肯幫輕下我,at least 今早我出門佢仍然在床上呼呼熟睡![]()
所以每次我一嬲我就覺得自己好低能,唸唔明點解當時要十月懷胎,點解要含痛生個囝出o黎,點解要十個月o黎無覺好訓 :-( 但作為男人o既唔體諒不特止仲覺得自己已經做到"突章"