懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2419


5781#
發表於 09-5-19 17:20 |只看該作者

回覆 1# Piggyhui 的文章

飲緊朱古力奶


男爵府

積分: 6160


5782#
發表於 09-5-19 17:26 |只看該作者
我睇陳帆, 一樣要等好耐
我都諗過搵dr yu, 不過順產都收$18,000, 我開刀都唔洗諗啦.....
原帖由 Candyland 於 09-5-19 17:04 發表
Hi Rabbit Melody,
我未研究join唔join package wor, but 我個friend 11月係仁安順產, 佢都有join...

by the way, 我睇dr. yu, 每次都要等個幾鍾, 而且佢加左價, 順產收$18,000... 好貴, 想轉醫生但又唔知其他醫 ...


複式洋房

積分: 407


5783#
發表於 09-5-19 17:33 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-5-14 12:03 發表
我昨日去東區第一次見醫生, 個醫生整到的陰道好痛, 我仲"啊"咗一聲.......手勢勁差, 個醫生又留"胡蘇"俾人好唔pro的感覺~~第一次去睇感覺好差
我下次去就係照結構了~~ ...


hi, 我都係在東區生,我見果個几好人,但有小小基基的感覺,佢手勢都几好…下次照結構都係佢同我做…你几時做呀…我book左6月15日哦…


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


5784#
發表於 09-5-19 17:34 |只看該作者
唔係醫護人員,只要有雀巢bb咭就可以上護協母嬰部買野 ^^


大宅

積分: 2419


5785#
發表於 09-5-19 17:43 |只看該作者
不過我果日真係俾佢整痛~~仲"呀"一聲~
我6月18日先返去照結構, 我係東區check, 不過會係養和生~
原帖由 pariespun 於 09-5-19 17:33 發表


hi, 我都係在東區生,我見果個几好人,但有小小基基的感覺,佢手勢都几好…下次照結構都係佢同我做…你几時做呀…我book左6月15日哦…


大宅

積分: 3487


5786#
發表於 09-5-19 18:01 |只看該作者
原帖由 Candyland 於 09-5-19 16:08 發表
hello 大家好, 我想加入呀...

預產期11月7日, 係qe排期, c+睇余啟文,諗住book仁安生


您好,

我也是看余醫生的, 也是打算book仁安生, 不過我是11月2日 ^^


大宅

積分: 3487


5787#
發表於 09-5-19 18:02 |只看該作者
原帖由 Meowcat 於 09-5-19 13:47 發表


welcome,

我而家早餐就無嘔, 但係午餐同晚餐就嘔, 晚餐特別麻煩, 一邊食一邊嘔


好慘呀....嘔完再食過? 最近有沒有好一點?


大宅

積分: 3487


5788#
發表於 09-5-19 18:04 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-19 15:15 發表


哈哈哈~~kamily, 多謝哂呀~
希望今晚都係好消息tim 啦~


祝妳同老公白頭到老, 一生美滿幸福~~ ^^


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5789#
發表於 09-5-19 18:06 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-19 09:01 發表
carey, 小希,

sent左俾妳地喇, pls check email...........


小金旦~~~收到喇 thank youuuuuuuuuuuu


大宅

積分: 3487


5790#
發表於 09-5-19 18:20 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-19 13:05 發表


我諗我會等到bb8-9mths先買....因為買完擺係屋企唔知點咁....好似好奇怪....哈哈....到時一次過買哂...不過都係主要買床同玩具...bb車...car seat... high chair...etc...可能會等bb大d一齊去shopping.... 等bb可 ...


我要執好間書房變身做BB房, 而家都未開始執, 可能要丟好多雜物先有位放BB床及BB用品....
所以我都打算至少七個月先去買~~有時間可以比較一下各家廠牌~


大宅

積分: 2362


5791#
發表於 09-5-19 20:01 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-19 18:20 發表


我要執好間書房變身做BB房, 而家都未開始執, 可能要丟好多雜物先有位放BB床及BB用品....
所以我都打算至少七個月先去買~~有時間可以比較一下各家廠牌~ ...


ME 2....
要執野 & dump 野...


大宅

積分: 2362


5792#
發表於 09-5-19 20:05 |只看該作者
原帖由 KelS 於 09-5-19 17:34 發表
唔係醫護人員,只要有雀巢bb咭就可以上護協母嬰部買野 ^^


係咪即係 "雀巢營養天地" 既會員card?


大宅

積分: 4438


5793#
發表於 09-5-19 20:10 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-5-19 17:04 發表
你打算參加?


唔係參加
個日其實係bb展
去睇下有冇平野買
我打算到時先開始買bb的用品
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


複式洋房

積分: 407


5794#
發表於 09-5-19 20:12 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-5-19 17:43 發表
不過我果日真係俾佢整痛~~仲"呀"一聲~
我6月18日先返去照結構, 我係東區check, 不過會係養和生~


因為我係twins的,所以去私家生的話會好貴…所以人地話東區都几好…我又係住太古,所以就係東區生啦…


複式洋房

積分: 407


5795#
發表於 09-5-19 20:16 |只看該作者
hi, 我去完中山回來了…點解冇左我哦…等我加返先…


Nov 1 - ksorange (瑪嘉烈)
koey5 (東區)
Nov 2 - kuongcoco (ST. PAUL)
小蛇 (QE)
Nov 3 - KelS (東區)
pariespun-巴黎 (東區)
Nov 4 - 小金旦 (聯合)
Nov 5 - sarah-cr (威院)
lai_tat(東區)
kittybbb(浸會)
mvbb2009 (威院)
Nov 6- may (威院)
mr.s_fung (Queen Mary)
WongPigPig (廣華)
Nov 7 - kamily (威院)
Nov 7 - saltato (法國)
Nov 9 - LeungBBB (聯合)
piggyhui (養和)
Nov 10 - monmuifamily (St. Teresa)
Nov 11 - popodordor (瑪嘉烈)
Nov 12 - chancherie (瑪嘉烈)
Nov 13 - TOBYYAN (屯門醫院)
Nov 14 - Wong_C_Lai (浸會)
~JackCon~ (東區)
Nov 16 - 吉豬B (威院)
Nov 17 - angelyip0507 (QE)
Nov 20 - KAKA (法國)
Nov 21 - CELIAHO (聯合)
Nov 26 - careyjackygigi (QE)
nikkipang (聯合)
welcome (QE)
Nov 27 - Rachel208 (屯門醫院)
Nov 28 - candymiu (法國)
Nov 29 - hobby (仁安/威院)


複式洋房

積分: 407


5796#
發表於 09-5-19 20:20 |只看該作者
我前几日去左中山雅居樂,行下花園,吸下新鮮空氣,人都精神d,而家冇做嘢成日係屋企,又唔多想出街,空氣太差,返下大陸行下都好過成日係間屋度…嘔都少左…胃口又好左…

但係一返來香港,又回覆之前啦,又嘔又訓唔到,又冇胃口…唉…


男爵府

積分: 8572

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5797#
發表於 09-5-19 20:41 |只看該作者
睇黎你對孖B好似抗議你返香港咁喎!

原帖由 pariespun 於 09-5-19 20:20 發表
我前几日去左中山雅居樂,行下花園,吸下新鮮空氣,人都精神d,而家冇做嘢成日係屋企,又唔多想出街,空氣太差,返下大陸行下都好過成日係間屋度…嘔都少左…胃口又好左…

但係一返來香港,又回覆之前啦,又嘔又訓唔到,又冇胃口…唉… ...


複式洋房

積分: 407


5798#
發表於 09-5-19 20:47 |只看該作者
原帖由 welcome 於 09-5-19 20:41 發表
睇黎你對孖B好似抗議你返香港咁喎!


哈…我奶奶叫我不如留係大陸,嘩,得我一個…好悶姐…又冇電腦,都係要返香港,雖然大陸真係令我几舒服…~_~


大宅

積分: 1572


5799#
發表於 09-5-19 20:49 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-19 14:27 發表


我係第一胎
我估要成二十週先FEEL到


有時個肚有小小動靜都以為係.. HE HEE..
BB 你快D大啦.. 踢下媽咪


大宅

積分: 1794


5800#
發表於 09-5-19 20:55 |只看該作者
好開心呀~剛剛去咗做oscar啦~又可以見埋阿b tim~ 醫生話阿b頸皮0.13...ok呀~等多2日抽血report出嚟無問題就可以了~依兩日真係等c人呀 ...不過我對阿b有信心, 佢會pass既~^^不過阿b真係好懶訓..醫生搖咗佢幾下先醒..."卒"咗幾下眼同nose, 跟住係到玩轉轉轉...哈哈哈..跟住又訓過~~俾佢激c呀~:;pppp:

另外因為老公話唔想咁快知道阿b係仔係女既關係..我叫醫生睇咗先...跟住轉頭寫低俾我啦~(因為我好想知呀)哈哈哈....佢仲話我知將來係邊到睇佢性器官...佢轉去個到..我同老公都睇到有一條野申咗好多出嚟wor.....之後醫生話我知係仔~不過無話幾多成啦~哈哈哈...唔知係唔係真係呢..如果係..老公一定開心到暈呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo