懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 729


5821#
發表於 09-5-20 09:32 |只看該作者
係呀, 我fd都試過睇錯, 佢係威院做oscar話七成似, 但後尾係相反性別............

原帖由 rabbit.melody 於 09-5-20 09:28 發表
我上次做 oscar 都睇到啦.... 跟住幾日後再照 ultrasound, 都話係同一樣, 雖然有人試過 oscar 睇錯, 我兩個醫生都睇到一樣, 我估多數都岩


大宅

積分: 4438


5822#
發表於 09-5-20 10:04 |只看該作者
今日好眼瞓 真係唔想返工
都唔知點解噤眼瞓 前晚已經十點幾就瞓左
醒過一次去TOILET 跟住又瞓番

比懷孕初期更眼瞓
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 8572

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5823#
發表於 09-5-20 10:05 |只看該作者
i eat ice-cream, cold drink, and sushi also...as i will vomit them out afterwards, haha!


原帖由 angelyip0507 於 09-5-19 21:44 發表
大家有無飲凍野呀??我呢排開始覺得好熱呀!!好想飲凍檸茶呀!!!我頭三個月介得好辛苦呀!!夏天就黎la!!!我驚我再忍唔到la!!


男爵府

積分: 8572

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5824#
發表於 09-5-20 10:06 |只看該作者
Thanks for sharing!

原帖由 hobby 於 09-5-19 23:49 發表


no need to worry ar, below are the link for your reference, you bb size is exactly the mean ne

http://www.babycenter.com/average-fetal-length-weight-chart

仲有呢個,可以download,做一個chart 俾你個b ...


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


5825#
發表於 09-5-20 10:16 |只看該作者
早晨...

我噚晚個鼻好塞呀, 成日都瞓唔到 ...


大宅

積分: 1794


5826#
發表於 09-5-20 10:19 |只看該作者
原帖由 mr.s_fung 於 09-5-20 09:22 發表


你就好啦
咁快大到呀b系仔定女
我要下次檢查先睇到呀
不過應該可以肯定架啦
我下次去系1/6呀b都17w3啦~



未confirm得哂架~係醫生估仔機會大d啦~
我好想又見阿b呀~佢琴日懶到c呀....只係係到訓....


大宅

積分: 4438


5827#
發表於 09-5-20 10:33 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-5-20 10:16 發表
早晨...

我噚晚個鼻好塞呀, 成日都瞓唔到 ...


好彩我個鼻係少少塞 通常係早上
晏d就冇事
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4438


5828#
發表於 09-5-20 10:38 |只看該作者
有時好矛盾
好眼瞓 又唔想返工
但係唔返工成日係屋企好悶
雖然我可以做家庭主婦 但係驚同社會脫節

同埋返工份糧 可以自己用
平時屋企的支出 都係老公俾
自己有人工 買野都開心d
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


別墅

積分: 866


5829#
發表於 09-5-20 10:43 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-20 10:04 發表
今日好眼瞓 真係唔想返工
都唔知點解噤眼瞓 前晚已經十點幾就瞓左
醒過一次去TOILET 跟住又瞓番

比懷孕初期更眼瞓


我就比較好d, 通常放工時先眼瞓, 會係車到眠一眠



禁止訪問

積分: 2556


5830#
發表於 09-5-20 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8572

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5831#
發表於 09-5-20 11:02 |只看該作者
Yeah!

原帖由 ksorange 於 09-5-20 10:38 發表
有時好矛盾
好眼瞓 又唔想返工
但係唔返工成日係屋企好悶
雖然我可以做家庭主婦 但係驚同社會脫節

同埋返工份糧 可以自己用
平時屋企的支出 都係老公俾
自己有人工 買野都開心d ...


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5832#
發表於 09-5-20 11:03 |只看該作者
我尋晚個鼻都好塞, 塞到訓唔到, 半夜訓唔到醒左個頭又痛, 好似冇訓過咁, 所以我今日冇番工, 休息一天~

原帖由 ksorange 於 09-5-20 10:33 發表


好彩我個鼻係少少塞 通常係早上
晏d就冇事


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5833#
發表於 09-5-20 11:08 |只看該作者
我做oscar果陣醫生話7-8成係囝, 但係上個星期六番私家照又話未見有野突出黎, 話要等下次照先知喎 ... 下次都已經係20weeks照結構喇 .. 好心急呀!!

原帖由 小金旦 於 09-5-20 09:32 發表
係呀, 我fd都試過睇錯, 佢係威院做oscar話七成似, 但後尾係相反性別............


大宅

積分: 3466


5834#
發表於 09-5-20 11:08 |只看該作者
hi everybody 好耐無上黎喇


大宅

積分: 3466


5835#
發表於 09-5-20 11:12 |只看該作者
大家覺得,大左肚之後,每個月攞一日假睇醫生,另平均攞多一日病假,叫唔叫過份呢?


大宅

積分: 1794


5836#
發表於 09-5-20 11:15 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-5-20 10:54 發表
咁多位, 我返黎喇 .......



新婚快樂呀~你返嚟啦~點呀?個日開唔開心呀?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


5837#
發表於 09-5-20 11:15 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-20 11:03 發表
我尋晚個鼻都好塞, 塞到訓唔到, 半夜訓唔到醒左個頭又痛, 好似冇訓過咁, 所以我今日冇番工, 休息一天~


其實, 我成日都係屋企, 好少外出. 但係, 我前排五一假去咗bbq, 唔好彩感染到感冒. 勁咳, 少少喉嚨痛, 又鼻塞. 雖然, 去私家醫生做產檢時順便攞咗d感冒藥. 但係我哋都決定唔食d藥, 好辛苦, 成日都呼吸唔到. 結果, 一個星期後, 自動好番.

希望你哋快d好番!


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


5838#
發表於 09-5-20 11:16 |只看該作者
我知道孕婦有鼻塞係正常嘅...
不過令我瞓唔到就好慘囉...
原帖由 ksorange 於 09-5-20 10:33 發表


好彩我個鼻係少少塞 通常係早上
晏d就冇事


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


5839#
發表於 09-5-20 11:17 |只看該作者
我都係成晚瞓唔到呀...
不過我有返工...
原帖由 WongPigPig 於 09-5-20 11:03 發表
我尋晚個鼻都好塞, 塞到訓唔到, 半夜訓唔到醒左個頭又痛, 好似冇訓過咁, 所以我今日冇番工, 休息一天~


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


5840#
發表於 09-5-20 11:18 |只看該作者
Hmmm, 好睇你老闆架喎...
原帖由 penmama 於 09-5-20 11:12 發表
大家覺得,大左肚之後,每個月攞一日假睇醫生,另平均攞多一日病假,叫唔叫過份呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo