懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2469


5861#
發表於 09-5-20 12:43 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-5-19 23:11 發表


明日又去政府做檢查!~
吾知今次又會做D乜呢???
今次係第三次去咯~


嘩....第3次去....咁多既....3次都係見醫生呀....我見醫生見過1次jar...下一次係6月尾...

其實我都唔知睇政府嚟做mug...又無得見bb.... 會唔會late d會有得見gar??? 有無人知???


大宅

積分: 1056


5862#
發表於 09-5-20 12:45 |只看該作者
原帖由 careyjackygigi 於 09-5-20 12:40 發表


我差不多日日都有飲凍利賓納


我昨天仲食佐少少西瓜~
6299 話食少少無所謂la~咁我就好聽話la~haha
我真係超中意食西瓜~


男爵府

積分: 8572

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5863#
發表於 09-5-20 12:47 |只看該作者
late d都無得見ga. only listen the heartbeat!

原帖由 monmuifamily 於 09-5-20 12:43 發表


嘩....第3次去....咁多既....3次都係見醫生呀....我見醫生見過1次jar...下一次係6月尾...

其實我都唔知睇政府嚟做mug...又無得見bb.... 會唔會late d會有得見gar??? 有無人知??? ...


大宅

積分: 1056


5864#
發表於 09-5-20 12:48 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-20 12:43 發表


嘩....第3次去....咁多既....3次都係見醫生呀....我見醫生見過1次jar...下一次係6月尾...

其實我都唔知睇政府嚟做mug...又無得見bb.... 會唔會late d會有得見gar??? 有無人知??? ...


我昨天第一次見醫生...
可能佢見我係twins~要我照u/s~ +$60
下次係6月22日~ 都要照u/s~
同埋聯合部機好清楚wo!!個mon又大..
好過pwh 好多~因為我昨天都去佐做oscar
真係估佢唔到~!


大宅

積分: 2469


5865#
發表於 09-5-20 12:48 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-20 09:32 發表
係呀, 我fd都試過睇錯, 佢係威院做oscar話七成似, 但後尾係相反性別............


唔好嚇我呀....我都係係pwh照oscar...醫生都話7成係女....我同我老公...62....99....我媽咪, daddy都諗住係女gar啦...個個都好開心....仲要我公司dept全部係仔...個個都想生女....我真係好想生女呀.....仲要等多1個月先照結構tim...等死人啦....


大宅

積分: 2469


5866#
發表於 09-5-20 12:50 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 10:19 發表



未confirm得哂架~係醫生估仔機會大d啦~
我好想又見阿b呀~佢琴日懶到c呀....只係係到訓....


我個b同你個b相反....不停咁郁....郁到醫生都無佢"fu"...哈哈...


禁止訪問

積分: 2556


5867#
發表於 09-5-20 12:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2469


5868#
發表於 09-5-20 12:53 |只看該作者
原帖由 mvbb2009 於 09-5-20 11:24 發表


我又係上次11w5d做oscar pwh醫生話80%係女, 但我14w4d睇私家問佢, 佢又話oscar多數唔準, 咁我問佢依家睇到乜, 佢又話咁早睇唔清, 到16w會confirm d, 不過以我經驗多數會係女, 需則我已經有個女, 尼胎好想係仔, 不 ...


點解你覺得係女呀.....


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5869#
發表於 09-5-20 12:57 |只看該作者
我照oscar時阿b仲黎個大番身...攪咗一陣先轉番向上~

醫生都同我講有七成係仔...自己就有少系想佢唔準囉haha我同屋企人都鍾意囡架!!!


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5870#
發表於 09-5-20 13:01 |只看該作者
我前2日同d fd出街佢地已經話覺得我個鼻大咗.....有冇咁快呀


大宅

積分: 2469


5871#
發表於 09-5-20 13:05 |只看該作者
原帖由 careyjackygigi 於 09-5-20 13:01 發表
我前2日同d fd出街佢地已經話覺得我個鼻大咗.....有冇咁快呀


why個nose會大呀.....


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5872#
發表於 09-5-20 13:07 |只看該作者
我都唔知呀~不過,佢地都話係正常喎,又話我對腳面都有d腫@@


大宅

積分: 3899


5873#
發表於 09-5-20 13:17 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-5-20 10:16 發表
早晨...

我噚晚個鼻好塞呀, 成日都瞓唔到 ...


有無試過墊高個枕頭呢, 都有d幫助架


大宅

積分: 1794


5874#
發表於 09-5-20 13:26 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-5-20 11:28 發表


超..唔好理佢啦..唔抵得人地結婚好幸福呀~哈哈哈~~
最緊要你覺得開心啦..一世人一次jar wor~唔好理其他人~~


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5875#
發表於 09-5-20 13:27 |只看該作者
為什麼會鼻塞?

賀爾蒙讓黏膜產生更多的分泌物,像是鼻子裡的黏膜就會受到影響。在此同時,妳的血量增加,造成身體的腫脹,包括鼻子、鼻腔還有肺部的呼吸道。所以婦女在懷孕期間一直會發出鼻塞的聲音一點也不足以為奇。

岩岩睇番強生個網站先睇到,原來個鼻真係會腫脤架mouth:


大宅

積分: 1794


5876#
發表於 09-5-20 13:32 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-5-20 12:52 發表
只係兩個 week 無見過阿 b ja ma, 已經超掛住佢喇 .... 仲有排等呀陰公 .... 要8/6 至有得再見 .... 好慢呀 d 時間真係 .... 仲耐過等結婚呀真係!



我琴日去做oscar呀ma...d人之前問我"點呀...星期日大日子..係唔係好開心呀!" 我發現我無咩好大既開心wor..哈哈哈..返而琴日見阿b..我開心到暈..(雖然佢懶過隻豬~~哈哈哈)係到係咁笑同問野..我老公之後都問我..咁你結婚個日開心d定係今日見阿b開心d..我諗都唔諗就周佢講"見阿b!!"..我老公立即灰爆自己行去攞車接我走..wakakaka......


大宅

積分: 1794


5877#
發表於 09-5-20 13:34 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-20 13:05 發表


why個nose會大呀.....


d人話生仔會nose大架~


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5878#
發表於 09-5-20 13:37 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 13:34 發表


d人話生仔會nose大架~


生仔會鼻大咁生女呢,我想生女呀))))))))))


男爵府

積分: 5417


5879#
發表於 09-5-20 13:39 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-19 14:47 發表
今個星期四係我同老公結婚三週年
唸住去RUBY TUESDAY
有冇邊d野一定要食
出年結婚周年 就三人行啦


ksorange,

預祝妳明天結婚同年快樂, 浪漫慶祝一番 !
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 1794


5880#
發表於 09-5-20 13:47 |只看該作者
係wor....我想問下, 點解我地唔q 得腳既?
我成日不其然就q住啦....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo