懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12065


5881#
發表於 09-5-20 13:55 |只看該作者
doctors n nurses do teach us 嬰兒肛試探熱的方法是最準確,醫院都係用肛探去量度BB 體溫,太細既BB 用耳探唔準, 一黎唔可以拉直BB 既耳道去採熱 (要拉直咁度至準) , 二黎俾你拉到都好易會拉傷BB.至於紅外線或電子探熱針等均會受其他外在因素影響讀數.而傳統的水銀探熱針,以肛探計,約2分鐘後便可取出,並讀出度數or 腋 探 ,將 探 熱 針 橫 放 其 腋 下 用 手 臂 夾 緊 針 咀 7 - 1 0 分 鐘 , 記 緊 不 要 隔 著 衣 服 。 腋 探 缺 點 是 容 易 受 外 來 因 素 影 響 準 確 度 但耳溫計得出來的度數會較肛探為高,正常溫度大概是36.898.6°F)左右。


如果驚危險都可選電子果款
用肛探既話, 記得要買埋凡士林. bb patpat 紅左可以搽少少, 用肛探時一定要點少少上支深熱針針頭.


男爵府

積分: 5417


5882#
發表於 09-5-20 13:58 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-20 11:03 發表
我尋晚個鼻都好塞, 塞到訓唔到, 半夜訓唔到醒左個頭又痛, 好似冇訓過咁, 所以我今日冇番工, 休息一天~


係呀, 每天晚上都有鼻塞, 又喉嚨痛, 真係好難頂,,,,,,唔知係因為天氣既問題, 定係懷孕係會咁既...定係我本身有鼻敏感呢 ??
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 5417


5883#
發表於 09-5-20 13:59 |只看該作者
原帖由 penmama 於 09-5-20 11:12 發表
大家覺得,大左肚之後,每個月攞一日假睇醫生,另平均攞多一日病假,叫唔叫過份呢?


我除左之前入左醫院1個星期之外, 無攞過病假
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


別墅

積分: 781


5884#
發表於 09-5-20 14:08 |只看該作者
好開心呀,今朝去威院照完oscar,姑娘剛打來話1:6380低風險,其他都是低風險.不過無問醫生是男定女.淨係見到小B彈來彈去.


男爵府

積分: 5417


5885#
發表於 09-5-20 14:10 |只看該作者
原帖由 小希1119 於 09-5-20 14:08 發表
好開心呀,今朝去威院照完oscar,姑娘剛打來話1:6380低風險,其他都是低風險.不過無問醫生是男定女.淨係見到小B彈來彈去.


小希1119 ,

恭喜妳呀 ! 我要等到下個月驗埋血先有報告呀...
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6146


5886#
發表於 09-5-20 14:17 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-20 11:24 發表


除非我好唔舒服
如果唔係我都返工
因為驚俾同事講
不過老闆好錫我
我上午淸左d工作 就下午返去休息
我覆診通常放工後 或四點幾個d時間
費事成日唔係office ...

我同你差唔多, 不過我都要6點先走得, 我份工d野一定要有人做, 如果我sick leave就要我個唯一既back up做晒, 咁我放產假時佢已經要1個人做2個人既野, 我都覺得佢會好辛苦, 所以依家盡量都唔會放假, 我同事平時對我都好好, 所以我盡量唔想影響到佢。當然, 如果太辛苦, 好似我上一胎咁, 又頭暈又嘔, 返唔到工就緊係要響屋企休息啦。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


別墅

積分: 866


5887#
發表於 09-5-20 14:19 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-20 12:53 發表


點解你覺得係女呀.....


因為我face的skin滑左 & 肚都好圓好大, 情況同我陀大女時好似, 所以估係女lor.....,



大宅

積分: 3899


5888#
發表於 09-5-20 14:20 |只看該作者
原帖由 adayy 於 09-5-20 11:38 發表




see weather u can find "Sinomarin" nasal spray, it is sea water nasal spray van relief congestion, we can all use n bb can use too, this is strongly recommend by doctor, no medical / drugs ingredi ...


我都有呢支spray, 主要是感冒時鼻塞用, 有助洗鼻, 令個鼻入面濕d, 容易d噴鼻涕, 呼吸舒服d. 但對於大肚婆嗰種鼻塞好似無mud 效用...


大宅

積分: 4438


5889#
發表於 09-5-20 14:21 |只看該作者
原帖由 Meowcat 於 09-5-20 13:39 發表


ksorange,

預祝妳明天結婚同年快樂, 浪漫慶祝一番 !


多謝你呀
我老公明晚要開工呀
所以星期五先慶祝

唸唸下 我同老公幾快又三年
可能日日都開心噤過
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4438


5890#
發表於 09-5-20 14:23 |只看該作者
原帖由 小希1119 於 09-5-20 14:08 發表
好開心呀,今朝去威院照完oscar,姑娘剛打來話1:6380低風險,其他都是低風險.不過無問醫生是男定女.淨係見到小B彈來彈去.


Good News Again!
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 6146


5891#
發表於 09-5-20 14:28 |只看該作者
原帖由 mvbb2009 於 09-5-20 14:19 發表


因為我face的skin滑左 & 肚都好圓好大, 情況同我陀大女時好似, 所以估係女lor.....,


你就好啦, d皮膚滑左...我d差左好多, 出左好多粒粒, 臉同身都有。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


男爵府

積分: 6146


5892#
發表於 09-5-20 14:29 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 13:47 發表
係wor....我想問下, 點解我地唔q 得腳既?
我成日不其然就q住啦....


我都成日q腳, 不過無理, 唔q仲唔舒服。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1056


5893#
發表於 09-5-20 14:31 |只看該作者
原帖由 小希1119 於 09-5-20 14:08 發表
好開心呀,今朝去威院照完oscar,姑娘剛打來話1:6380低風險,其他都是低風險.不過無問醫生是男定女.淨係見到小B彈來彈去.


恭喜你丫~~我昨天都去佐pwh照~~
我都係低風險^^


大宅

積分: 4438


5894#
發表於 09-5-20 14:32 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 14:31 發表


恭喜你丫~~我昨天都去佐pwh照~~
我都係低風險^^


我OSCAR同你個數好近
我今年十一月 三十五啦
你呢
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 6146


5895#
發表於 09-5-20 14:32 |只看該作者
恭喜所有OSCAR pass左既媽咪, 遲dd我地都可以確定bb既性別啦!
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1056


5896#
發表於 09-5-20 14:33 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-20 14:28 發表


你就好啦, d皮膚滑左...我d差左好多, 出左好多粒粒, 臉同身都有。


我都係!!! 而家摸落晒面係好粗糙....激死!


大宅

積分: 1056


5897#
發表於 09-5-20 14:35 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-20 14:32 發表


我OSCAR同你個數好近
我今年十一月 三十五啦
你呢


你指我?? 我1:2千幾~
我22歲ja...><
唔舍關唔關我馱twins 事..


男爵府

積分: 6146


5898#
發表於 09-5-20 14:40 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 14:33 發表


我都係!!! 而家摸落晒面係好粗糙....激死!


係啦, 仲要d色素加深...上一胎都係咁, 要生完先慢慢白返。 但係我公司有另外一個大肚婆有7個月啦, 可能佢本身白, 佢素顏返工d皮膚都好好。我依家都有上粉, 不過睇落都係好差。我老細接受唔到人地好核突咁返工架, 一定小小都要"汁一汁"...
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1056


5899#
發表於 09-5-20 14:42 |只看該作者
各位sis~
大家有冇開始好努力咁用防肚紋ge野丫?有咩意見share 下?
我而家有用olive oil or 肚紋膏~
不過上網research 過, 好多有經驗的媽媽都話olive oil 先至work~
我有個做美容的fd, 佢都係咁講~因為佢有期係幫人用儀器黎減肥~去做的多數都係生過仔的媽媽~佢地好多個都話olive oil 至work~ 其他肚紋膏唔掂!


大宅

積分: 1056


5900#
發表於 09-5-20 14:46 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-20 14:40 發表


係啦, 仲要d色素加深...上一胎都係咁, 要生完先慢慢白返。 但係我公司有另外一個大肚婆有7個月啦, 可能佢本身白, 佢素顏返工d皮膚都好好。我依家都有上粉, 不過睇落都係好差。我老細接受唔到人地好核突咁返工架, ...


色素加深....好驚wo!!
因為我暫時都未有...好驚深係塊面度...underarm個d 都算..
我家姐都係...佢有佐d皮膚仲靚佐好多...仲要係生佐個囝...
真唔公平~~我就搞成咁...><

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo