原帖由 nikkipang 於 09-5-20 14:42 發表
各位sis~
大家有冇開始好努力咁用防肚紋ge野丫?有咩意見share 下?
我而家有用olive oil or 肚紋膏~
不過上網research 過, 好多有經驗的媽媽都話olive oil 先至work~
我有個做美容的fd, 佢都係咁講~因為佢有期係幫人 ...
我相信係本身體質, 個d用olive oil無紋既媽咪應該唔用任何野都會無紋...我阿婆(8x歲)上次比個肚皮我睇, 生過8個, 個肚都仲係滑一滑, 無紋...我阿媽就有紋而我阿e又無喎, 佢地都係無用過任何防紋膏架。by the way, 我上胎d肚紋只係爆到肚臍對下, 我今次照用肚紋膏, 希望保住肚臍對上...希望唔好失守啦!! 今次我用lierac防紋膏。