懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6146


5901#
發表於 09-5-20 14:54 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 14:42 發表
各位sis~
大家有冇開始好努力咁用防肚紋ge野丫?有咩意見share 下?
我而家有用olive oil or 肚紋膏~
不過上網research 過, 好多有經驗的媽媽都話olive oil 先至work~
我有個做美容的fd, 佢都係咁講~因為佢有期係幫人 ...


上次我3個月開始用olive oil, 結果呢~~! 都係爆紋... 我相信係本身體質, 個d用olive oil無紋既媽咪應該唔用任何野都會無紋...我阿婆(8x歲)上次比個肚皮我睇, 生過8個, 個肚都仲係滑一滑, 無紋...我阿媽就有紋而我阿e又無喎, 佢地都係無用過任何防紋膏架。by the way, 我上胎d肚紋只係爆到肚臍對下, 我今次照用肚紋膏, 希望保住肚臍對上...希望唔好失守啦!! 今次我用lierac防紋膏。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 4438


5902#
發表於 09-5-20 14:55 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 14:42 發表
各位sis~
大家有冇開始好努力咁用防肚紋ge野丫?有咩意見share 下?
我而家有用olive oil or 肚紋膏~
不過上網research 過, 好多有經驗的媽媽都話olive oil 先至work~
我有個做美容的fd, 佢都係咁講~因為佢有期係幫人 ...


我係用JURLIQUE 的 JOJOBA OIL
冇用肚紋膏
因為 JOJOBA OIL 唔會敏感
有D人用左肚紋膏 會出疹
醫生都係叫我用OIL
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 6146


5903#
發表於 09-5-20 15:00 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 14:46 發表


色素加深....好驚wo!!
因為我暫時都未有...好驚深係塊面度...underarm個d 都算..
我家姐都係...佢有佐d皮膚仲靚佐好多...仲要係生佐個囝...
真唔公平~~我就搞成咁...> ...


underarm個d一定會...我連d唔多覺既頸紋都會深色左架 (之後變得好覺), 面既色班之前好唔覺又會深左... 其實陀bb都好大付出~~

[ 本帖最後由 saltato 於 09-5-20 15:04 編輯 ]
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


男爵府

積分: 6146


5904#
發表於 09-5-20 15:03 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-20 14:55 發表


我係用JURLIQUE 的 JOJOBA OIL
冇用肚紋膏
因為 JOJOBA OIL 唔會敏感
有D人用左肚紋膏 會出疹
醫生都係叫我用OIL


我用leirac因為佢係gel黎架, 好爽, 夏天用感覺好好。

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


男爵府

積分: 8574

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5905#
發表於 09-5-20 15:08 |只看該作者
How much? bought in nurse association?

原帖由 saltato 於 09-5-20 15:03 發表


我用leirac因為佢係gel黎架, 好爽, 夏天用感覺好好。


大宅

積分: 3899


5906#
發表於 09-5-20 15:08 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-20 14:54 發表


上次我3個月開始用olive oil, 結果呢~~! 都係爆紋... 我相信係本身體質, 個d用olive oil無紋既媽咪應該唔用任何野都會無紋...我阿婆(8x歲)上次比個肚皮我睇, 生過8個, 個肚都仲係滑一滑, 無紋...我阿媽就 ...


其實係架...我問過醫生, 佢有肚紋膏 samples 俾我用. 但佢話其實肚紋膏根本無用, 要有肚紋就會有, 有人唔搽都無事. 只不過覺得搽咗舒服就搽law...


大宅

積分: 3899


5907#
發表於 09-5-20 15:10 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-20 15:00 發表


underarm個d一定會...我連d唔多覺既頸紋都會深色左架 (之後變得好覺), 面既色班之前好唔覺又會深左... 其實陀bb都好大付出~~


生完之後會白番架下話??


男爵府

積分: 6146


5908#
發表於 09-5-20 15:16 |只看該作者
原帖由 welcome 於 09-5-20 15:08 發表
How much? bought in nurse association?


唔記得左$270-定$280-, 行貨響中環queen's road間watson買架, 以前我響天使見過有水貨賣,水貨應該會平d。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1794


5909#
發表於 09-5-20 15:18 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 14:31 發表


恭喜你丫~~我昨天都去佐pwh照~~
我都係低風險^^


nikki, 你對b 個size都唔細wor....我琴日都去做oscar, 我個b 12wk4d先得5.94cm, 你大b大我個個咁多既~^^我去c+做..所以等2日先知個抽血report呀>.<~~緊張~~


男爵府

積分: 6146


5910#
發表於 09-5-20 15:18 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-5-20 15:10 發表


生完之後會白番架下話??


慢慢會白返,不過前後差唔多一年都要忍受...
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1056


5911#
發表於 09-5-20 15:30 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-20 14:54 發表


上次我3個月開始用olive oil, 結果呢~~! 都係爆紋... 我相信係本身體質, 個d用olive oil無紋既媽咪應該唔用任何野都會無紋...我阿婆(8x歲)上次比個肚皮我睇, 生過8個, 個肚都仲係滑一滑, 無紋...我阿媽就 ...


really?!?!?!
咁我就唔擔心咁多la...有冇都係整定咁~haha
同埋用oil 我覺得好油...感覺唔好!!
中意用膏多d..


大宅

積分: 2419


5912#
發表於 09-5-20 15:31 |只看該作者
我d皮膚又好似同以前差唔多.......不過我一向無粒粒or暗瘡~
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 14:33 發表


我都係!!! 而家摸落晒面係好粗糙....激死!


男爵府

積分: 6146


5913#
發表於 09-5-20 15:34 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-5-20 15:08 發表


其實係架...我問過醫生, 佢有肚紋膏 samples 俾我用. 但佢話其實肚紋膏根本無用, 要有肚紋就會有, 有人唔搽都無事. 只不過覺得搽咗舒服就搽law...


我都係咁諗所以呢胎都搽,搽左無咁”掹”住。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1056


5914#
發表於 09-5-20 15:36 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 15:18 發表


nikki, 你對b 個size都唔細wor....我琴日都去做oscar, 我個b 12wk4d先得5.94cm, 你大b大我個個咁多既~^^我去c+做..所以等2日先知個抽血report呀>.


係囉, 好似都唔細咁~ 因為2件嘛~
我已經覺得好利害..可能我無嘔呱..?!
唔洗擔心la!!! 你咁鬼young~!
其實照個時dr.都應該會同你講講~
我2個b 頸皮都係細0.1x, 大0.2x ~一個厚一個簿~
不過2個都照到有鼻骨~so 我真係唔多擔心~
dont worry rachel !!!


大宅

積分: 3899


5915#
發表於 09-5-20 15:53 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-20 15:18 發表


慢慢會白返,不過前後差唔多一年都要忍受...


慢慢會白返就算啦...我見到另外有topic 話生完個胸細咗, 有橙皮紋, 同鬆咗....仲大鑊....


大宅

積分: 1794


5916#
發表於 09-5-20 16:00 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 15:36 發表


係囉, 好似都唔細咁~ 因為2件嘛~
我已經覺得好利害..可能我無嘔呱..?!
唔洗擔心la!!! 你咁鬼young~!
其實照個時dr.都應該會同你講講~
我2個b 頸皮都係細0.1x, 大0.2x ~一個厚一個簿~
不過2個都照到有鼻骨~so 我 ...



哈哈哈~~我琴日去到一尾望住阿b係到笑~我都唔記得問醫生bb見到鼻骨未呀~~ 激c呀~

我阿b 就0.13, 雖然厚度正常, 不過都係等埋report先安心d啦~我都唔細啦...你就真係young 啦..age22 有twins tim~~好羡慕呀~一次攪店~


男爵府

積分: 8574

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5917#
發表於 09-5-20 16:00 |只看該作者
fortunately i have "one cup increase" finally. When Breastfeeding for my ist one, i have E size!

原帖由 jojodic 於 09-5-20 15:53 發表


慢慢會白返就算啦...我見到另外有topic 話生完個胸細咗, 有橙皮紋, 同鬆咗....仲大鑊....


大宅

積分: 1794


5918#
發表於 09-5-20 16:01 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-5-20 15:53 發表


慢慢會白返就算啦...我見到另外有topic 話生完個胸細咗, 有橙皮紋, 同鬆咗....仲大鑊....


下..依個我好驚wor...=.=~~


大宅

積分: 4438


5919#
發表於 09-5-20 16:04 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 16:00 發表



哈哈哈~~我琴日去到一尾望住阿b係到笑~我都唔記得問醫生bb見到鼻骨未呀~~ 激c呀~

我阿b 就0.13, 雖然厚度正常, 不過都係等埋report先安心d啦~我都唔細啦...你就真係young 啦..age22 有twins tim~~好羡慕 ...


上次PWH同我講有冇鼻骨 唔代表有冇唐氏
因為唐氏BB都會有鼻骨
早期未照到鼻骨都唔代表係唐氏
話可能BB的骨未鈣化 好COMMON

C+都係噤講
度頸皮同抽血 加年齡
先至係OSCAR的目的
其他應在structural scan 先知
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 1794


5920#
發表於 09-5-20 16:14 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-20 16:04 發表


上次PWH同我講有冇鼻骨 唔代表有冇唐氏
因為唐氏BB都會有鼻骨
早期未照到鼻骨都唔代表係唐氏
話可能BB的骨未鈣化 好COMMON

C+都係噤講
度頸皮同抽血 加年齡
先至係OSCAR的目的
其他應在structural scan 先知 ...



所以呀, 等個抽血report, 真係等c人呀~ 我最快聽日下午先有得打去問~~等等等~~~~~mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo