跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


5921#
發表於 08-11-5 12:35 |只看該作者
你地有冇家長今日會返學校打~"流感針"呀?


大宅

積分: 2588


5922#
發表於 08-11-5 13:23 |只看該作者
未慣o者慢慢黎啦
小K飲幾多安呀? 子裕而家唔飲奶, 佢話有三聚氰胺唔肯飲

原文章由 小倩 於 08-11-5 12:22 發表


今朝佢DUM奶, 換咗用飲管就係咁...
朝朝要角力


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


5923#
發表於 08-11-5 13:28 |只看該作者
原文章由 B聰 於 08-11-5 13:23 發表
未慣o者慢慢黎啦
小K飲幾多安呀? 子裕而家唔飲奶, 佢話有三聚氰胺唔肯飲


9安

飲剩4安就話飽...
但用樽食300ml (10安) 都話唔夠喎
            


大宅

積分: 2588


5924#
發表於 08-11-5 13:43 |只看該作者
10安 返到學校仲食得落早餐既?


原文章由 小倩 於 08-11-5 13:28 發表


9安

飲剩4安就話飽...
但用樽食300ml (10安) 都話唔夠喎


男爵府

積分: 7703


5925#
發表於 08-11-5 14:18 |只看該作者
唉, 晞登未到兩歲已經唔飲奶粉喇.
原文章由 小倩 於 08-11-5 13:28 發表
9安

飲剩4安就話飽...
但用樽食300ml (10安) 都話唔夠喎
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


5926#
發表於 08-11-5 14:18 |只看該作者
我唔打
原文章由 klam 於 08-11-5 12:35 發表
你地有冇家長今日會返學校打~"流感針"呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


5927#
發表於 08-11-5 14:24 |只看該作者
n2 班, 根據探子晞登匯報, 今日會有通告, 做親子圖工
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 8236


5928#
發表於 08-11-5 14:30 |只看該作者
原文章由 <i>tantaub</i> 於 08-11-5 14:18 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=28414883&ptid=1372179" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
唉, 晞登未到兩歲已經唔飲奶粉喇.<img src="images/smilies/bb15.gif" smilieid="88" border="0" alt="" /> <br />
<br />


男爵府

積分: 7703


5929#
發表於 08-11-5 14:39 |只看該作者
澤媽, 你做咩講太空話o者.
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5663


5930#
發表於 08-11-5 14:40 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-11-5 14:39 發表
澤媽, 你做咩講太空話o者.







邊個探子咁勁?
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


5931#
發表於 08-11-5 14:42 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-11-5 14:18 發表
我唔打



me too!


擔心大口仔今日打完, 會吾會怕左返學呢??
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


5932#
發表於 08-11-5 15:01 |只看該作者
原文章由 carmen99 於 08-11-5 14:42 發表



me too!


擔心大口仔今日打完, 會吾會怕左返學呢??


2兄弟都係奀皮仔, 唔怕打針的
            


男爵府

積分: 8236


5933#
發表於 08-11-5 16:16 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-11-5 14:39 發表
澤媽, 你做咩講太空話o者.


bk 又 short左


男爵府

積分: 8236


5934#
發表於 08-11-5 16:17 |只看該作者
原文章由 carmen99 於 08-11-5 14:42 發表



me too!


擔心大口仔今日打完, 會吾會怕左返學呢??


我都無同銘澤講今日要打針呀~~


大宅

積分: 2588


5935#
發表於 08-11-5 19:34 |只看該作者
接放學時佢已經自爆打針時喊,
叫我哋千其咪掂到佢隻手,
返到屋企見到個傷口就覺得自己受重傷一樣,
喊晒口好淒涼咁


原文章由 小倩 於 08-11-5 15:01 發表


2兄弟都係奀皮仔, 唔怕打針的


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


5936#
發表於 08-11-5 20:09 |只看該作者
原文章由 B聰 於 08-11-5 19:34 發表
接放學時佢已經自爆打針時喊,
叫我哋千其咪掂到佢隻手,
返到屋企見到個傷口就覺得自己受重傷一樣,
喊晒口好淒涼咁


小K話佢無喊, 唔痛...
佢淨係話N3得一個女孩子喊咋喎~

而Y老師話佢都覺痛, N1最叻無人喊
            


男爵府

積分: 5663


5937#
發表於 08-11-5 20:34 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-11-5 20:09 發表


小K話佢無喊, 唔痛...
佢淨係話N3得一個女孩子喊咋喎~

而Y老師話佢都覺痛, N1最叻無人喊



原來果個就係子裕


大口仔爆冷無喊, 仲話吾痛tim~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


5938#
發表於 08-11-5 21:08 |只看該作者
原文章由 carmen99 於 08-11-5 20:34 發表



原來果個就係子裕



姨姨你又眼花啦~
佢話女孩子喎~

再問, 佢都係咁講
            


大宅

積分: 2588


5939#
發表於 08-11-5 23:00 |只看該作者
子裕都係話N3得佢同埋x晴
不過相信佢都喊得幾勁...

原文章由 小倩 於 08-11-5 21:08 發表



姨姨你又眼花啦~
佢話女孩子喎~

再問, 佢都係咁講


男爵府

積分: 5663


5940#
發表於 08-11-6 09:19 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-11-5 21:08 發表



姨姨你又眼花啦~
佢話女孩子喎~

再問, 佢都係咁講
\



原來有2個喊包, 老人痴呆, 越黎越嚴重tim~


今朝馮老師都話子裕有喊呀, 比佢笑死~ 當正自己受重傷........ 講都吾比人講.....

[ 本文章最後由 carmen99 於 08-11-6 09:21 編輯 ]
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo