懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1056


5921#
發表於 09-5-20 16:20 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 16:00 發表



哈哈哈~~我琴日去到一尾望住阿b係到笑~我都唔記得問醫生bb見到鼻骨未呀~~ 激c呀~

我阿b 就0.13, 雖然厚度正常, 不過都係等埋report先安心d啦~我都唔細啦...你就真係young 啦..age22 有twins tim~~好羡慕 ...


haha~~我都係丫, 望都眼都唔眨~
不過個女醫生係咁同我講野~佢好好人~
我照佐2轉~因為細b 成日俾大b 遮住...
dr. 係咁振我個肚佢都唔理...仲成日口"makmak"!!打拳,踢大b patpat~~ 好搞笑!! 不過搞到我唔多舒服...因為+埋都照佐成半個鐘有多....!!!


禁止訪問

積分: 2556


5922#
發表於 09-5-20 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2519


5923#
發表於 09-5-20 16:36 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-5-20 12:52 發表
只係兩個 week 無見過阿 b ja ma, 已經超掛住佢喇 .... 仲有排等呀陰公 .... 要8/6 至有得再見 .... 好慢呀 d 時間真係 .... 仲耐過等結婚呀真係!

係呀, 等待見bb的時間好辛苦, 我都係仲有兩個禮拜可以再見佢, 而家唔知佢係入面攪成點....過左兩個星期, 渡日如年咁....仲慘過d學生等放榜


男爵府

積分: 6146


5924#
發表於 09-5-20 16:59 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-5-20 16:28 發表
講開茶 oil, 我買就買左, 但就未開始茶呀 ..因為都唔係好覺得有咩紋或者痕 ...haha ....可能到我發現有至黎茶已經太遲 ...哈哈


如果你真係買左就搽啦, 唔好等啦, 我個friend都係唔夠20就生bb, end up都有紋呀。佢有好多紋, 不過佢d紋好細條好幼, 唔同我個d勁粗。

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


男爵府

積分: 6146


5925#
發表於 09-5-20 17:02 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 16:01 發表


下..依個我好驚wor...=.=~~


唔洗驚, 人人唔同, 我個胸都無紋, 都無點鬆, 不過就硬係同以前有d唔同, 好似無咁有彈性。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1794


5926#
發表於 09-5-20 17:21 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-20 17:02 發表


唔洗驚, 人人唔同, 我個胸都無紋, 都無點鬆, 不過就硬係同以前有d唔同, 好似無咁有彈性。


咁你之前有無餵人奶呀?


大宅

積分: 1056


5927#
發表於 09-5-20 17:33 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-20 16:59 發表


如果你真係買左就搽啦, 唔好等啦, 我個friend都係唔夠20就生bb, end up都有紋呀。佢有好多紋, 不過佢d紋好細條好幼, 唔同我個d勁粗。


係丫...唔通到有個時先黎搽咩...有做好過唔做後悔嘛~
不過我發現而家d 皮膚好乾!!!要keep 住搽body cream...
仲有對胸都係...會甩皮架!!!


男爵府

積分: 6160


5928#
發表於 09-5-20 17:41 |只看該作者
係, 我都覺得個 body 乾左 ~ 有一日見到個胸甩皮, 好驚....
原帖由 nikkipang 於 09-5-20 17:33 發表


係丫...唔通到有個時先黎搽咩...有做好過唔做後悔嘛~
不過我發現而家d 皮膚好乾!!!要keep 住搽body cream...
仲有對胸都係...會甩皮架!!!


大宅

積分: 1056


5929#
發表於 09-5-20 18:09 |只看該作者
原帖由 rabbit.melody 於 09-5-20 17:41 發表
係, 我都覺得個 body 乾左 ~ 有一日見到個胸甩皮, 好驚....


搞到都唔知應唔應搽野落個胸好...


大宅

積分: 3899


5930#
發表於 09-5-20 18:16 |只看該作者
原帖由 welcome 於 09-5-20 16:00 發表
fortunately i have "one cup increase" finally. When Breastfeeding for my ist one, i have E size!



但我見人地話一停breastfeed 就會縮細, 仲有話細過未生嗰時tim ar...真唔真架


大宅

積分: 3487


5931#
發表於 09-5-20 19:13 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-20 10:38 發表
有時好矛盾
好眼瞓 又唔想返工
但係唔返工成日係屋企好悶
雖然我可以做家庭主婦 但係驚同社會脫節

同埋返工份糧 可以自己用
平時屋企的支出 都係老公俾
自己有人工 買野都開心d ...


我都同妳情況差不多~
我幾鍾意自己份工, 如果辭工, 我覺得好難再搵到合意的工作環境~
但我都好想全職照顧BB~但我覺得自己性格不適合做家庭主婦(我越忙越開心, 太閒會憂鬱...)


大宅

積分: 4892


5932#
發表於 09-5-20 19:37 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 10:19 發表



未confirm得哂架~係醫生估仔機會大d啦~
我好想又見阿b呀~佢琴日懶到c呀....只係係到訓....


我個b都係掛住瞓, 仲要扒係度, 醫生係咁搞佢, 都係轉身一陣, 又扒番係度, 所以都唔知係仔定女, 佢10weeks時仲活潑過12weeks, 都冇佢符


大宅

積分: 1572


5933#
發表於 09-5-20 19:51 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-5-20 15:08 發表


其實係架...我問過醫生, 佢有肚紋膏 samples 俾我用. 但佢話其實肚紋膏根本無用, 要有肚紋就會有, 有人唔搽都無事. 只不過覺得搽咗舒服就搽law...


我個醫生都係咁講. 如果DRY 就用一般LOTION. OK

[ 本帖最後由 kuongcoco 於 09-5-20 20:10 編輯 ]


大宅

積分: 1572


5934#
發表於 09-5-20 19:54 |只看該作者
原帖由 Meowcat 於 09-5-20 13:59 發表


我除左之前入左醫院1個星期之外, 無攞過病假


一個月二日就唔會好多既.
不過是人心態問題..
因為好多人好人好者都會SICK LEAVE啦.
不過我地自己都要做好本份.
唔好比人覺得我好效率低LAW..


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5935#
發表於 09-5-20 20:18 |只看該作者
因為尋晚又鼻塞又頭痛完全訓唔到, 所以今日請左sick leave, 中午去睇醫生啦, 諗住都冇咩事, 點知原來有小小發燒自己都唔知, 嚇到我即刻番屋企訓覺休息, 岩岩探完熱好彩冇事咋, 又會無啦啦發燒都有, 唔通要日日都要自己係屋企探下熱!?


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5936#
發表於 09-5-20 20:23 |只看該作者
我果次等report都係, 等到個人好心急, 醫生話姑娘會第2日下午會打俾我, 但係我忍唔住一到佢地下午開工既時間即刻打去問, 哈哈)))
原帖由 Rachel208 於 09-5-20 16:14 發表



所以呀, 等個抽血report, 真係等c人呀~ 我最快聽日下午先有得打去問~~等等等~~~~~mouth:mouth:" />


大宅

積分: 1794


5937#
發表於 09-5-20 20:49 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-20 20:23 發表
我果次等report都係, 等到個人好心急, 醫生話姑娘會第2日下午會打俾我, 但係我忍唔住一到佢地下午開工既時間即刻打去問, 哈哈)))


我諗我聽日下午佢地一開就打去啦..我已經等唔到啦~~


大宅

積分: 1794


5938#
發表於 09-5-20 20:51 |只看該作者
原帖由 hobby 於 09-5-20 19:37 發表


我個b都係掛住瞓, 仲要扒係度, 醫生係咁搞佢, 都係轉身一陣, 又扒番係度, 所以都唔知係仔定女, 佢10weeks時仲活潑過12weeks, 都冇佢符



係wor..我10wk 見佢個時..佢仲彈彈下...琴日見佢訓到隻豬咁..(依樣咪最似佢daddy law=.=)哈哈哈~~


大宅

積分: 2704


5939#
發表於 09-5-20 21:02 |只看該作者
我返左黎啦~
今日....真係令我好擔心~
今日去左健康院....
磅完重~見姑娘...
個姑娘一睇~話我輕左NEAR 二磅~
個姑娘話可能雖要我入院~
唉~~~好擔心~跟住叫左我去見E生...
真係...個E生一睇~話我咁吾得....
跟住話如果再吾重就要入院~
唉~~~
後來...
因為我係擲界~未係過界...所以吾駛入院~
跟住個E生同我講...
話下次返來覆診冇改善的話...就要入院~~

唉~~~~


大宅

積分: 2704


5940#
發表於 09-5-20 21:03 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-5-20 19:51 發表


我個醫生都係咁講. 如果DRY 就用一般LOTION. OK


我用BODY SHOP有隻係FOR大肚婆用的LOTION喎~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo