自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 14-1-3 02:18 |只看該作者
舊年我地由市區搬入新界,由兩房住到三房,住大d,住好d!

兩年冇用車,終於買返部車!

希望今年老公繼續加人工!


已刪除用户

積分: 7175


42#
發表於 14-1-3 02:31 |只看該作者

回覆:2013眨下眼就過,你地每人有無自己0既大事回顧?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12246

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


43#
發表於 14-1-3 03:00 |只看該作者

回覆:2013眨下眼就過,你地每人有無自己0既大事回顧?

2013 年年頭因撻親小腿骨裂,入左醫院兩個幾月,同一時間因为咁發現小腿有個腫瘤,可采係良性,做埋手術切除。但今年2014年年頭,又將會入院做手術,因為嗰腫瘤又番發


珍珠宮

積分: 39471


44#
發表於 14-1-3 03:01 |只看該作者

回覆:2013眨下眼就過,你地每人有無自己0既大事回顧?

今年失業
都未算最hurt,睇清楚一個識左12年嘅好朋友真面目先最hurt!所以黎姿喺FB番說話真係令我好感慨~fine,我相信今年一定勝過舊年,跌低左最緊要肯爬返起身




人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


男爵府

積分: 9515


45#
發表於 14-1-3 03:09 |只看該作者
同老公分手..............
因為哩件事瘦咗8磅


大宅

積分: 4402


46#
發表於 14-1-3 03:20 |只看該作者

回覆:2013眨下眼就過,你地每人有無自己0既大事回顧?

年頭身體好差,成日睇醫生,點知發現bingo,人生交叉點,最後堅持要bb,好好彩,bb好健康,不過痛左廿個中,畢生難忘之後轉左做ftm!


男爵府

積分: 9930


47#
發表於 14-1-3 03:53 |只看該作者

引用:2013,對我黎講都幾特別。+今年係我同老公結

原帖由 PCCW2319 於 14-01-02 發表
2013,對我黎講都幾特別。 今年係我同老公結婚20周年。3月同老公去旅行慶祝。 成個旅程都好開心,好完美。 但 ...
可唔可以分享下?


子爵府

積分: 11357


48#
發表於 14-1-3 05:17 |只看該作者

引用:生了個baby+原來當媽媽真辛苦,大家都要孝

原帖由 dordorcat 於 14-01-01 發表
生了個baby 原來當媽媽真辛苦,大家都要孝順父母
me 2,生左呀b至知道,原來自己通宵幾晚唔訓都仲頂得住




水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


49#
發表於 14-1-3 05:29 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ume+於+14-1-2+19:34+編輯+\\最

原帖由 ume 於 14-01-01 發表
本帖最後由 ume 於 14-1-2 19:34 編輯

最大既感慨係年頭小產,年尾竟然意外有咗,希望今次BB可以安安全 ...
祝安康




水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


50#
發表於 14-1-3 05:32 |只看該作者

回覆:紫媽 的帖子

2013年算係平安愉快嘅一年,寄望2014年會一樣咁好。




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


51#
發表於 14-1-3 05:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+14-01-02+發表201

原帖由 我愛Corina 於 14-01-03 發表
Take care!
Thx〜〜〜今年我做努力搞好身體




公爵府

積分: 27905


52#
發表於 14-1-3 05:55 |只看該作者

引用:2013對我算係平淡0既一年不過2013+真係做到

原帖由 紫媽 於 14-01-01 發表
2013對我算係平淡0既一年不過2013 真係做到某D自己定落0既目標
其中一樣就係KEEP住做運動滅肥(雖然都係臨近 ...
2013係我咁多年來最黑一年真係唔想再回顧


子爵府

積分: 13269

熱血勳章 好媽媽勳章


53#
發表於 14-1-3 06:33 |只看該作者

回覆:2013眨下眼就過,你地每人有無自己0既大事回顧?

2013年係讀nursing最痛苦的一年,真係不堪回首同時亦搵到我男朋友,當中真係有些微妙的緣份
2014希望順利畢業,拎到牌


男爵府

積分: 7587


54#
發表於 14-1-3 06:36 |只看該作者

回覆:2013眨下眼就過,你地每人有無自己0既大事回顧?

平平安安冇大起大落,一家和順,工作平穩向前,好感恩


男爵府

積分: 7293

畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 14-1-3 06:41 |只看該作者
2013年生左阿b,而家又再bingo,2014既大事應該都係生b!
http://www.pregnology.com/faralong.php?month=8&day=08&year=2014


翡翠宮

積分: 78964


56#
發表於 14-1-3 06:46 |只看該作者

回覆:2013眨下眼就過,你地每人有無自己0既大事回顧?

有呀,年頭曾經減左十几磅,可惜入冬一食返飯肥番8磅



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


水晶宮

積分: 67993


57#
發表於 14-1-3 06:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PCCW2319+於+14-01-02+發表20

原帖由 我愛Corina 於 14-01-03 發表
勁!
美容版邱有好多jm 勁過我。

天空之城, 快樂之地


水晶宮

積分: 67993


58#
發表於 14-1-3 06:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PCCW2319+於+14-01-02+發表20

原帖由 hinabb23 於 14-01-03 發表
可唔可以分享下?
你去美容版,我有開post 。嗰邊有好多jm 比我減肥更功課。佢地都係用做運動+飲食質量控(唔係捱肚餓)呢個方法減肥。

天空之城, 快樂之地


水晶宮

積分: 67993


59#
發表於 14-1-3 06:56 |只看該作者

引用:Quote:PCCW2319+發表於+14-1-2+19:41+2013,

原帖由 babyhowie 於 14-01-03 發表
減3x磅?分享下呀!
你去美容版,我有開post 。嗰邊有好多jm 比我減肥更成功。佢地都係用做運動+飲食質量控(唔係捱肚餓)呢個方法減肥。

點評

babyhowie    發表於 14-1-3 07:07
天空之城, 快樂之地


水晶宮

積分: 70860


60#
發表於 14-1-3 07:01 |只看該作者
toljai 發表於 14-1-3 02:31
家父病逝,終年五十二歲,太難接受
咁後生請保重!
我要瞓八個鐘

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo