自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 42809


41#
發表於 14-1-12 20:33 |只看該作者

回覆:minniebella 的帖子

唔俾,因為試過俾人問拎錢去買煙




珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


42#
發表於 14-1-12 20:37 |只看該作者
我響元朗試過,官仔骨骨、後生搖搖,問人要$5
舊同事響屯門試過,對方係個肥女人,周圍問人要錢,舊同事企埋一邊煲煙,佢行過去問舊同事要錢,舊同事話冇錢跟住行開,個肥女人即時發作:"著到身光頸靚你會冇錢!?x你老母,特唔望你乞米!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
吧吧吧吧下剷十幾句難聽說話


子爵府

積分: 11264


43#
發表於 14-1-12 20:41 |只看該作者

回覆:攞錢

又唔係多錢 5元都比


伯爵府

積分: 18113

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


44#
發表於 14-1-12 20:48 |只看該作者

回覆:攞錢





禁止訪問

積分: 19543

BK Milk勳章 畀面勳章


45#
發表於 14-1-12 20:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20210


46#
發表於 14-1-12 21:59 |只看該作者

引用:我響元朗試過,官仔骨骨、後生搖搖,問人要$5

原帖由 丫雅 於 14-01-12 發表
我響元朗試過,官仔骨骨、後生搖搖,問人要$5
舊同事響屯門試過,對方係個肥女人,周圍問人要錢,舊同事企埋一邊 ...
唔比錢姐,洗唔洗咁惡人地又唔係前世欠左佢




子爵府

積分: 14469

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


47#
發表於 14-1-12 22:08 |只看該作者

引用:上環有個阿婆坐係街,不停叫人比佢,我無比

原帖由 CALVEN 於 14-01-12 發表
上環有個阿婆坐係街,不停叫人比佢,
我響東邊街口(即菲臘牙科行邪路落黎果度)遇過個阿婆,坐響度同我講話冇錢食飯,我比左廿蚊佢,轉頭又問人拎,唔知係咪你講果個?之後我都有遇過佢,響同一位置,又問我拎錢,今次我就唔鬼理佢

點評

CALVEN  唔知AR,因為果位阿婆都周圍問人攞錢  發表於 14-1-13 06:26


侯爵府

積分: 20422


48#
發表於 14-1-12 22:17 |只看該作者

引用:大家有冇遇過有陌生人係行問你攞錢,$5-20

原帖由 minniebella 於 14-01-12 發表
大家有冇遇過有陌生人係行問你攞錢,$5-20不等,我成日係屋企附近遇到個牙伯,佢第一次問我攞$5,我比左佢 ...
地鐵月台遇過


男爵府

積分: 5644


49#
發表於 14-1-12 22:47 |只看該作者

回覆:minniebella 的帖子




大宅

積分: 2460

BK Milk勳章


50#
發表於 14-1-12 22:59 |只看該作者

回覆:攞錢

我係九龍塘站【入左閘】遇過,我大住肚,係東鐵個邊等我表妹,我企埋一二邊,有人問我有冇幾蚊可以俾佢搭車,我話你咪入左閘囉,佢話要轉巴士定小巴返屋企,我俾左10幾蚊散紙佢,之後我企得耐,行左去第2個位,佢又埋黎問,對白一樣,我咪話我岩咪俾左你囉,你搭飛機定火箭丫,佢即刻向地鐵個邊走左去


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


51#
發表於 14-1-12 23:00 |只看該作者

引用:大家有冇遇過有陌生人係行問你攞錢,$5-20

原帖由 minniebella 於 14-01-12 發表
大家有冇遇過有陌生人係行問你攞錢,$5-20不等,我成日係屋企附近遇到個牙伯,佢第一次問我攞$5,我比左佢 ...
你係咪係元朗見到佢?


子爵府

積分: 12228


52#
發表於 14-1-12 23:03 |只看該作者

回覆:攞錢

我係城門轉車站試過,有人話無錢搭車我無俾,但個三十幾歲的女人,我心諗咁大個人出街無錢都有八達通,我拒絕左。好耐之前試過係旺角有學生妹借十蚊,我借後發覺被騙,唔會再借


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


53#
發表於 14-1-12 23:07 |只看該作者

回覆:攞錢

小學時有個

好~~~~肥, 面色好好,自稱自己係丐e既叔叔問我攞6蚊,

我無比, 佢話自己無錢開飯, 專登叫我睇吓佢著件衫爛晒, 佢件衫白雪雪, 明顯係新買自己剪成咁, 唔係梅嗰隻, 同埋佢對鞋, 西褲靚過好多人

我叫佢唔好呃人, 佢重好厚面皮咁笑


伯爵府

積分: 17128

畀面勳章


54#
發表於 14-1-12 23:11 |只看該作者
試過,佢20~30出頭,男,話唔見左錢包要我俾10蚊佢,佢出示埋香港警務處既文件,我就俾左,之後多次途經都見唔到佢,我到依家都唔知自己有冇被呃定真是幫左人,不過唔考究啦。
唔怕貨比貨,只怕你唔識貨


男爵府

積分: 5940


55#
發表於 14-1-12 23:17 |只看該作者

回覆:攞錢

有遇過,唔好俾。問我攞錢嗰個係女人,感覺上佢似食白粉嗰d人。


男爵府

積分: 9301


56#
發表於 14-1-12 23:19 |只看該作者

回覆:攞錢

從來5俾




侯爵府

積分: 20210


57#
發表於 14-1-12 23:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minniebella+於+14-01-12+發

原帖由 丙丙 於 14-01-12 發表
你係咪係元朗見到佢?
係荃灣川龍街同眾安街附近


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


58#
發表於 14-1-12 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+14-01-12+發表你係咪

原帖由 minniebella 於 14-01-12 發表
係荃灣川龍街同眾安街附近
咁唔係嗰個, 元朗有個伯伯又係成日問人攞錢


男爵府

積分: 6645


59#
發表於 14-1-12 23:22 |只看該作者

回覆:攞錢

以前返工有d會走入鋪頭問拎錢,格離鋪話果d 係道友黎


男爵府

積分: 9899


60#
發表於 14-1-12 23:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+臭芝+於+14-01-12+發表請問係

原帖由 minniebella 於 14-01-12 發表
係荃灣
我都係荃灣遇過


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo