跳至

首頁
12345...28

尾頁
   1


複式洋房

積分: 150


41#
發表於 07-7-13 22:15 |只看該作者
hi, 各位好, 我囡囡今年九月會入讀千禧喇! 真開心!
但係我這個星期剛剛去完旅行, 返到嚟先收到學校信件, 先知今個星期一買書同做訂校服, 同搭校車安排, 死喇, 死喇....
過晒期添, 書同校服我可以係出面買, 但係校車.....點算呢???佢話要7月6日前覆, 校車公司恕無法安排:-( :-( :-(好驚呀! 依加學校又放哂學喇, 點算好!


複式洋房

積分: 321


42#
發表於 07-7-13 23:16 |只看該作者
打去校車公司


複式洋房

積分: 321


43#
發表於 07-7-13 23:18 |只看該作者
又係咁打唔到字


複式洋房

積分: 321


44#
發表於 07-7-13 23:20 |只看該作者
再打過!
BB油
你可以打去校車公司


複式洋房

積分: 150


45#
發表於 07-7-15 17:28 |只看該作者
多謝哂咁多位回答我架問題, 個校巴叔叔好好呀, 佢叫我放心, 會預番個位俾小朋友架喇, 校服都無問題, 佢話你只要話俾佢聽個尺碼同要幾多件, 佢到時會俾返學校, 因為其他同學都未取架, 叫我放心 ....但係仲有一件事就係書喇, 我試個去商務, 佢地話唔會有小學書買, 咁點算呢, 邊到有得買呢, 我試過搵個間學校供應書局, 但係無人聽, 真係唔知點好???:cry: :cry: :cry:


子爵府

積分: 10369


46#
發表於 07-7-15 19:23 |只看該作者
原文章由 BB油 於 07-7-15 17:28 發表
多謝哂咁多位回答我架問題, 個校巴叔叔好好呀, 佢叫我放心, 會預番個位俾小朋友架喇, 校服都無問題, 佢話你只要話俾佢聽個尺碼同要幾多件, 佢到時會俾返學校, 因為其他同學都未取架, 叫我放心 ...


我試過係"大埔大元村"一間書店買到學校d書,係呢度個文文媽媽介紹去果度買架...我唔係好記得間書店名,你可以問下文文媽媽! :)


子爵府

積分: 12759


47#
發表於 07-7-15 22:40 |只看該作者
原文章由 BB油 於 07-7-15 17:28 發表
多謝哂咁多位回答我架問題, 個校巴叔叔好好呀, 佢叫我放心, 會預番個位俾小朋友架喇, 校服都無問題, 佢話你只要話俾佢聽個尺碼同要幾多件, 佢到時會俾返學校, 因為其他同學都未取架, 叫我放心 ...



BB油,
書局的名叫做耀昌書局, 而地址在泰德樓地下, 隔離就是大元村的街市. 希望幫到你啦.

[ 本文章最後由 文文媽媽 於 07-7-15 22:42 編輯 ]


子爵府

積分: 12759


48#
發表於 07-7-16 14:44 |只看該作者
BB油,
check pm.


複式洋房

積分: 150


49#
發表於 07-7-16 22:36 |只看該作者
thank you very much!


子爵府

積分: 12759


50#
發表於 07-7-17 09:18 |只看該作者
monchhichiip,
你太過獎了, 我不是什麼都知道的, 只不過我由小至大都住在大埔, 所以好多地方都知道. 但補習社的資料我就沒有, 因為我兩個小朋友都沒有補習.

check pm


複式洋房

積分: 150


51#
發表於 07-7-18 22:32 |只看該作者

問題媽咪

各位田千媽咪你地好
我嘅寶貝今年會在田千入讀小一
有些問題想問下大家
~夏季校服可穿甚麼顏色鞋子上學?
~運動堂時要穿白色波鞋嗎?
~逢星期幾穿校服及運動服?
其實有好多問題想問,今日問住3條先,希望各位田千媽咪幫忙....多謝各位


別墅

積分: 581


52#
發表於 07-7-19 11:28 |只看該作者
問題媽咪

夏季校服係穿黑色皮鞋。
運動堂係要穿純白色波鞋。
至於上運動堂係跟時間表,唔係班班一樣。

你有冇返工ga,記得多d上


複式洋房

積分: 150


53#
發表於 07-7-19 20:29 |只看該作者

thanks wcheuk

原文章由 wcheuk 於 07-7-19 11:28 發表
問題媽咪

夏季校服係穿黑色皮鞋。
運動堂係要穿純白色波鞋。
至於上運動堂係跟時間表,唔係班班一樣。

你有冇返工ga,記得多d上

hi wcheuk
我有番工ga,所以好多野都唔知道,係夜晚才得閒,但係又唔係個個夜晚都得閒,我會多啲上黎睇下有咩料收,我好想為我嘅寶貝出多啲力,多謝你嘅回覆,你平時多數咩時間會online?


複式洋房

積分: 150


54#
發表於 07-7-19 21:12 |只看該作者

問題媽咪

各位田千媽咪,我又想問問題:
~你地啲小朋友係咪都要搭校車?小朋友搭車時有咩要特別注意?
~小一放學的時候係米會有人帶佢地去搭校車架?
~知唔知道小一需要帶咩文具番學?例如:會帶幾多支鉛筆?需唔需要帶鉛子筆?等等
我好多野都想知,希望大家提供.......


別墅

積分: 581


55#
發表於 07-7-19 23:29 |只看該作者

pandacat18


開學當日,老師會派名牌及乘車証,你記得每日幫個小朋友扣在校服上,放學會有人帶去搭車,你可以放心。

另外你話帶文具,咪係幾支铅筆、擦膠及铅筆刨,原子筆就暫時不需要帶。

(我以前就刨定幾支铅筆比亞囡,就冇比佢帶铅筆刨返學。)



[ 本文章最後由 wcheuk 於 07-7-20 00:05 編輯 ]


別墅

積分: 581


56#
發表於 07-7-19 23:41 |只看該作者
pandacat18

我係全職媽咪,所以我好多時間上網。

[ 本文章最後由 wcheuk 於 07-7-19 23:55 編輯 ]


複式洋房

積分: 150


57#
發表於 07-7-20 18:52 |只看該作者

thanks wcheuk

原文章由 wcheuk 於 07-7-19 23:41 發表
pandacat18

我係全職媽咪,所以我好多時間上網。

做全職媽咪,真係開心 ,可以全心全意照顧小朋友。


別墅

積分: 581


58#
發表於 07-7-21 10:22 |只看該作者
原文章由 pandacat18 於 07-7-20 18:52 發表

做全職媽咪,真係開心 ,可以全心全意照顧小朋友。

係呢,你個小朋友讀1幾呀,係男定女 ?


男爵府

積分: 5087


59#
發表於 07-7-21 11:54 |只看該作者
原文章由 pandacat18 於 07-7-19 20:29 發表

hi wcheuk
我有番工ga,所以好多野都唔知道,係夜晚才得閒,但係又唔係個個夜晚都得閒,我會多啲上黎睇下有咩料收,我好想為我嘅寶貝出多啲力,多謝你嘅回覆,你平時多數咩時間會online?


大家好, 好耐冇上黎........又有新媽咪加入啦

pandacat18
囝囝話初期放學會有風紀帶搭校車, 記得掛搭車牌係校服上, 叫你小朋友記住自己坐幾號車, 因為每架車有自己條隊去排.
我囝囝日日都係穿運動校服返學(除咗考試&特別日子), 因為穿咗運動衫既學生可以小息時玩跳繩, 踢毽, 呼拉圈.


複式洋房

積分: 150


60#
發表於 07-7-21 21:11 |只看該作者

hi wcheuk

原文章由 wcheuk 於 07-7-21 10:22 發表

係呢,你個小朋友讀1幾呀,係男定女 ?

我有個女,將會讀1C班,請多多指教。你個小朋友讀咩班?我好開心個女未讀書就可以識到田千嘅媽咪。

首頁
12345...28

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo