嬰兒用品

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   21


男爵府

積分: 9930


41#
發表於 14-3-13 12:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KLDC+於+14-03-13+發表5+件衫

原帖由 bo_chau 於 14-03-13 發表
甘平既?依家褲仔一條都百幾。。。係咪因為減價?通常幾時減價呀?
我買嗰兩條褲,係純棉休閒喺家著嗰 D 款式,所以平少少。


禁止訪問

積分: 13577


42#
發表於 14-3-13 12:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bo_chau+於+14-03-13+發表甘

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13577


43#
發表於 14-3-13 12:48 |只看該作者

引用:Quote:bo_chau+發表於+14-3-13+09:07+甘平

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2638


44#
發表於 14-3-13 13:16 |只看該作者
wailing1230 發表於 14-2-24 15:07
等左成個禮拜終於收到啦, 質地真係幾令, 價錢又唔貴
請問你JOIN會員果時,係咪已經輸入成個地址啦?
我只輸入左有星星果兩欄,JOIN完先覺得奇怪,諗住去加番成個地址,點知佢話無得在線更新,要打佢個hotline,咁我係咪重新join會員會好d 呢???



大宅

積分: 2638


45#
發表於 14-3-13 13:38 |只看該作者
wailing1230 發表於 14-2-26 16:29
回覆 wailing1230 的帖子
你仔仔幾大呀???著咩SIZE?


男爵府

積分: 8208


46#
發表於 14-3-13 13:44 |只看該作者
Raceyan 發表於 14-3-13 13:16
請問你JOIN會員果時,係咪已經輸入成個地址啦?
我只輸入左有星星果兩欄,JOIN完先覺得奇怪,諗住去加番成個地 ...
係呀, 做會員果陣我已經入曬地址, 你驚錯味重新申請


男爵府

積分: 8208


47#
發表於 14-3-13 13:45 |只看該作者
Raceyan 發表於 14-3-13 13:38
你仔仔幾大呀???著咩SIZE?
因為我係買夏天衫, 佢而家6個半月大, 所以我買9-12


大宅

積分: 2638


48#
發表於 14-3-13 14:01 |只看該作者
wailing1230 發表於 14-3-13 13:44
係呀, 做會員果陣我已經入曬地址, 你驚錯味重新申請
THX


大宅

積分: 2638


49#
發表於 14-3-13 14:03 |只看該作者
wailing1230 發表於 14-3-13 13:45
因為我係買夏天衫, 佢而家6個半月大, 所以我買9-12
我個10個月,就要買12-18M LA?定再D 大呢?因為我仔手長腳長咁,宜家著緊80碼


男爵府

積分: 8208


50#
發表於 14-3-13 14:04 |只看該作者
Raceyan 發表於 14-3-13 14:03
我個10個月,就要買12-18M LA?定再D 大呢?因為我仔手長腳長咁,宜家著緊80碼
驚唔岩味買大少少囉, 反正BB好快大唔岩著


伯爵府

積分: 15506


51#
發表於 14-3-14 11:13 |只看該作者


大宅

積分: 3975


52#
發表於 14-3-21 03:12 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

好想買呀!想問下d質地好嗎?會唔會好薄?想買夾衣呀!



co bb


禁止訪問

積分: 3754


53#
發表於 14-3-23 01:56 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1100


54#
發表於 14-3-25 10:39 |只看該作者
唸住買D newborn衫, 但NEXT好似淨係過頭lup, 冇button up過D wor.... 定係我唔識睇呢?


男爵府

積分: 8208


55#
發表於 14-3-25 10:52 |只看該作者
本帖最後由 wailing1230 於 14-3-25 10:56 編輯
charliesuo 發表於 14-3-25 10:39
唸住買D newborn衫, 但NEXT好似淨係過頭lup, 冇button up過D wor.... 定係我唔識睇呢?

有啪鈕, 我B初生果陣我都幫佢著過頭笠


大宅

積分: 2269


56#
發表於 14-3-25 13:04 |只看該作者
我都有係NEXT網幫囝D囝和9歲大的女兒買衣物, 價錢, 質料和款式都唔錯, 前日就幫大女上網買一條長裙和兩對鞋子(涼鞋&布鞋), 都只是6百幾.
Hello ! 我叫Jodie~


大宅

積分: 2269


57#
發表於 14-3-25 13:06 |只看該作者
各位有興趣的媽咪們, 可以去看下網址有冇合適你的衣服

http://hk.nextdirect.com/en/
Hello ! 我叫Jodie~


大宅

積分: 2269


58#
發表於 14-3-25 13:09 |只看該作者
有時GAP減價會平過NEXT的, 但Size就未必齊.
Hello ! 我叫Jodie~


大宅

積分: 2184


59#
發表於 14-3-25 14:40 |只看該作者

回覆:wailing1230 的帖子

可唔可以pm條link俾的呀?thx




禁止訪問

積分: 1093


60#
發表於 14-3-25 15:22 |只看該作者

回覆:cherilau 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo