自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24367


41#
發表於 14-3-19 17:06 |只看該作者
我本身瘦底, 陀2個都輕磅的, 醫生無叫食藥.

但我食極烚蛋, 牛扒, 花膠都係唔長胎, 第2個夠36WK 就要我開刀生, 生之前隔日聽胎心, 1星期照一次超聲波

我覺得睡眠和心情放鬆好重要, 因為我陀第2個時屋企人有事, 又有大果個要照顧, 個人壓力爆燈.

你現在5個月, 仲有時間追, 加油!


珍珠宮

積分: 43547

好媽媽勳章


42#
發表於 14-3-19 17:17 |只看該作者

引用:高蛋白質的肉類,牛肉比較高,冷門d駝鳥肉

原帖由 blackypurin 於 14-03-19 發表
高蛋白質的肉類,牛肉比較高,冷門d駝鳥肉都得架,哈哈!

不過我谷極都麻麻,大女5.4kg, 細女5.6kg, 僅僅 ...
哈哈,打錯字,係lb, 唔係kg, 5點幾kg真係陀唔到啦




大宅

積分: 2261


43#
發表於 14-3-25 09:42 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

長胎三寶: 花膠雞,蛋,牛肉


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo