跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


41#
發表於 07-9-1 11:03 |只看該作者
我都係只此一家, 咪係囉, 一加就 $30 一支, 搞到我上次一買, 就要 $7xx (抵 d 嘛), 真係食金咩 :-( :-(

而前 d 出品, 冇咁多人去研究o者, 只係如我避到, 就盡量幫蝦仔避下, 半夜喊下又冇乜問題既


原文章由 tupytupy 於 07-9-1 10:54 發表
所以我一定買余仁生,因為佢最純正,我細個都食唔少保嬰丹楓同珍珠末,到家下都健在,應該無問題:mrgreen: :mrgreen:

係呀,余記猴棗末又加左價喇,$130一支呀,食金咁食呀

...
[/url]


公爵府

積分: 28259


42#
發表於 07-9-1 11:05 |只看該作者
多謝意見

原文章由 tupytupy 於 07-9-1 11:01 發表
係架,蝦蝦,你試余記果隻珍珠末啦,100%PURE珍珠架,同埋珍珠末係清熱架,酌B都食唔少,真係好好訓架,其實佢地訓得好差好遠架,唔耐唔時比佢食都咪OK囉

...
[/url]


侯爵府

積分: 20493


43#
發表於 07-9-1 11:06 |只看該作者
放心啦,除左有G6PD蠶豆症BB唔食得之外,就連太子都食唔壞架

原文章由 蝦蝦 於 07-9-1 11:00 發表
我自己就無所謂, 蝦仔就 .... 我要好小心 :cry: 蝦仔同我都係屬於肝火重, 所以盡量煲清潤, 小心飲食


水晶宮

積分: 58802


44#
發表於 07-9-1 11:06 |只看該作者
我都收到你d 錢錢喇:mrgreen:

原文章由 BaByQ113 於 2007/9/1 10:32 發表
sammi, 尋日收到 d 羊奶片~ thanks~


水晶宮

積分: 58802


45#
發表於 07-9-1 11:08 |只看該作者
今次就 $ 50, 下次應該要約 $52 (over 15cans)

原文章由 tupytupy 於 2007/9/1 10:38 發表
哎呀,有得訂呀?我唔知呀,你地訂幾$罐呀? 會唔會再訂呀?


公爵府

積分: 28259


46#
發表於 07-9-1 11:09 |只看該作者
你唔明架喇, 咁點都會係一種外來既物質嘛, 咁個腎咪又要加重去排毒囉 .. 佢就連食藥其實都要就住架.


原文章由 tupytupy 於 07-9-1 11:06 發表
放心啦,除左有G6PD蠶豆症BB唔食得之外,就連太子都食唔壞架
[/url]


侯爵府

積分: 20493


47#
發表於 07-9-1 11:10 |只看該作者
唉,最弊我個C6唔得呢,喊得多幾晚佢實發難呀

原文章由 蝦蝦 於 07-9-1 11:03 發表
我都係只此一家, 咪係囉, 一加就 $30 一支, 搞到我上次一買, 就要 $7xx (抵 d 嘛), 真係食金咩 :-( :-(

而前 d 出品, 冇咁多人去研究o者, 只係如我避到, 就盡量幫蝦仔避下, 半夜喊下又冇乜問題既


...


水晶宮

積分: 58802


48#
發表於 07-9-1 11:10 |只看該作者
食金 (金箔) 都唔平架, 幾蚊一片架

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/1 11:03 發表
我都係只此一家, 咪係囉, 一加就 $30 一支, 搞到我上次一買, 就要 $7xx (抵 d 嘛), 真係食金咩 :-( :-(

而前 d 出品, 冇咁多人去研究o者, 只係如我避到, 就盡量幫蝦仔避下, 半夜喊下又冇乜問題既


...


侯爵府

積分: 20065


49#
發表於 07-9-1 11:14 |只看該作者
珍珠末對睡眠真係咁有效架 幾$支呢
我都叫癲佬去余記買黎食下先, 事關癲佬又係訓得唔好, 醒左就訓唔番果隻, 凌晨4-5點眼碌碌等天光, 最慘係個人係累o既, 但訓唔到果隻 :(
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-1 10:54 發表
蝦蝦

我自己食過珍珠末真係好瞓好多, 直頭用熟睡來形容. 我睇中醫話我肝火重所以成日瞓得唔好&容易醒.


侯爵府

積分: 20493


50#
發表於 07-9-1 11:21 |只看該作者
明白,明白:mrgreen: :mrgreen:

原文章由 蝦蝦 於 07-9-1 11:09 發表
你唔明架喇, 咁點都會係一種外來既物質嘛, 咁個腎咪又要加重去排毒囉 .. 佢就連食藥其實都要就住架.


侯爵府

積分: 20493


51#
發表於 07-9-1 11:23 |只看該作者
對大人我就唔知喇,余記珍珠末係萬0都有得賣架,好似係$3X一支,如果你去專門店就有一PACK6支裝賣

原文章由 chanfan 於 07-9-1 11:14 發表
珍珠末對睡眠真係咁有效架 幾$支呢
我都叫癲佬去余記買黎食下先, 事關癲佬又係訓得唔好, 醒左就訓唔番果隻, 凌晨4-5點眼碌碌等天光, 最慘係個人係累o既, 但訓唔到果隻 :(
...


侯爵府

積分: 20065


52#
發表於 07-9-1 11:28 |只看該作者
如大人食, 食幾多份量呢? 日日or隔日食呀?
原文章由 tupytupy 於 07-9-1 11:23 發表
對大人我就唔知喇,余記珍珠末係萬0都有得賣架,好似係$3X一支,如果你去專門店就有一PACK6支裝賣


侯爵府

積分: 20493


53#
發表於 07-9-1 11:33 |只看該作者
大人就每日一次,每次兩樽;我估你試左一日睇下得唔得先,唔得就隔日再食多次囉。

原文章由 chanfan 於 07-9-1 11:28 發表
如大人食, 食幾多份量呢? 日日or隔日食呀?


公爵府

積分: 28259


54#
發表於 07-9-1 11:35 |只看該作者
其實我自己都係, 連續幾晚都係咁, 一係全晚全程發夢, 一係好似尋晚咁, 訓唔到, 但好累既.

原文章由 chanfan 於 07-9-1 11:14 發表
珍珠末對睡眠真係咁有效架 幾$支呢
我都叫癲佬去余記買黎食下先, 事關癲佬又係訓得唔好, 醒左就訓唔番果隻, 凌晨4-5點眼碌碌等天光, 最慘係個人係累o既, 但訓唔到果隻 :(
...
[/url]


侯爵府

積分: 20065


55#
發表於 07-9-1 11:40 |只看該作者
我預備執野閃喇, book左3點洗牙, 要預早d去等 :)
我好耐無去洗牙喇, 對上果次洗係30/01/2003, 隔左咁耐無洗, 有d 驚驚呀


公爵府

積分: 28259


56#
發表於 07-9-1 12:00 |只看該作者
洗牙有咩好驚, 最多酸酸軟軟之嘛

hey ~ 各位靚女, 我有 doraemon 印仔既所以名, 原來有 36 個架, 駛唔駛我 post 出黎
[/url]


侯爵府

積分: 20493


57#
發表於 07-9-1 12:07 |只看該作者
好呀

原文章由 蝦蝦 於 07-9-1 12:00 發表
洗牙有咩好驚, 最多酸酸軟軟之嘛

hey ~ 各位靚女, 我有 doraemon 印仔既所以名, 原來有 36 個架, 駛唔駛我 post 出黎


男爵府

積分: 8509


58#
發表於 07-9-1 12:21 |只看該作者
蝦蝦

不如你帶蝦仔去睇吓中醫. 上次我覺得瞓唔好太辛苦就去睇中醫, 個中醫話越瞓得唔好肝火越重又越會瞓唔好.
大b都屬於肝火重型, 佢未至於成日醒但就瞓唔定, 成日轉來轉去.
婆婆煲左一次麥冬+唔知咩真係瞓得好左好多.


原文章由 tupytupy 於 07-9-1 11:06 發表
放心啦,除左有G6PD蠶豆症BB唔食得之外,就連太子都食唔壞架
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


公爵府

積分: 28259


59#
發表於 07-9-1 12:25 |只看該作者
明白 不過蝦仔返左學, 訓得好左 maybe 日頭訓少左 dd


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-1 12:21 發表
蝦蝦

不如你帶蝦仔去睇吓中醫. 上次我覺得瞓唔好太辛苦就去睇中醫, 個中醫話越瞓得唔好肝火越重又越會瞓唔好.
大b都屬於肝火重型, 佢未至於成日醒但就瞓唔定, 成日轉來轉去.
婆婆煲左一次麥冬+唔知咩真係瞓得好左 ...
[/url]


公爵府

積分: 28259


60#
發表於 07-9-1 12:31 |只看該作者
DORAEMON 印仔 List (共 36 個) :

100 分
A+
Approved
Best Regards
By Hand
Bye
Cancelled
Cash
Cheque
Coffee Break
Completed
Copy
Draft
Excellent
Fax
FYI
Good
Good Luck
Great Day
Hi
In
Lunch Time
Memo
No
Out
Paid
Passed
Private
Revise
Send
Smart
Thanks
Top Secret
Urgent
Well Done
Yes
[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo