跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


41#
發表於 07-11-10 11:00 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-10 10:51 發表

我覺得你個講法好岩,好過係屋企對住個亞嫲,你眼望我眼,同埋費事比佢教到我個仔好似佢地屋企人咁,咁鬼自大,我幫個仔改個謙字都係唔想佢繼成佢地家族的自大性格 ...


其實我覺得..如果係媽咪自己湊..咁遲d入托兒所都ok..因為媽咪自己湊..第時同小朋友關係好d之嘛
但係如果比家人或工人湊...就早d比佢入托兒所..識多d朋友..早d學群體生活好過


大宅

積分: 1209


42#
發表於 07-11-10 11:13 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-10 11:00 發表


其實我覺得..如果係媽咪自己湊..咁遲d入托兒所都ok..因為媽咪自己湊..第時同小朋友關係好d之嘛
但係如果比家人或工人湊...就早d比佢入托兒所..識多d朋友..早d學群體生活好過 ...

係呀,我奶奶個孫女咪因為一直都跟住佢到兩歲,又唔帶佢出去同其他小朋友玩,結果返托兒所喊到死,又成日同人打交,比人投訢,我都好驚個仔會變成咁,所以而家我都去搵緊托兒所,等bb大小小就送佢入去,唔駛咁煩


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


43#
發表於 07-11-10 12:19 |只看該作者
原文章由 Le829 於 07-11-10 11:13 發表

係呀,我奶奶個孫女咪因為一直都跟住佢到兩歲,又唔帶佢出去同其他小朋友玩,結果返托兒所喊到死,又成日同人打交,比人投訢,我都好驚個仔會變成咁,所以而家我都去搵緊托兒所,等bb大小小就送佢入去,唔駛咁煩 ...


唔係自己教...就係多少都會差d...湊果個幾親都好..唔會好似湊自己bb咁細心..又唔會教佢咁多野

不過依家托兒所都唔係易入..下下都要等幾個月至一年先有位


複式洋房

積分: 429


44#
發表於 07-11-10 16:01 |只看該作者
還有啊, d 老人家成日開電視, 不看的時候都開住, 對小孩很差的


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


45#
發表於 07-11-10 17:50 |只看該作者
原文章由 無憂島 於 07-11-10 16:01 發表
還有啊, d 老人家成日開電視, 不看的時候都開住, 對小孩很差的


我屋企果d都係..好彩係自己老豆同公公婆婆..可以話佢地..依家返hk住係公公婆婆度時..佢地都會好合作唔成日開電視...


大宅

積分: 1818


46#
發表於 07-11-12 15:17 |只看該作者
原文章由 月希 於 07-11-10 17:50 發表


我屋企果d都係..好彩係自己老豆同公公婆婆..可以話佢地..依家返hk住係公公婆婆度時..佢地都會好合作唔成日開電視...


自己老豆亞媽就話得咋, 6299就梗係唔得啦...話佢地唔啱都係大罪呀, 我都衰過好多次


大宅

積分: 1209


47#
發表於 07-11-12 16:20 |只看該作者
原文章由 小瑩子 於 07-11-12 15:17 發表


自己老豆亞媽就話得咋, 6299就梗係唔得啦...話佢地唔啱都係大罪呀, 我都衰過好多次

係呀,總知係佢地面前咩聲都唔好出,訓練自己選揀性失聰

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo