自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


41#
發表於 14-6-17 13:09 |只看該作者

引用:TSA係用係教考學校,每三年睇下同一班小朋

原帖由 cherrieleung722 於 14-06-17 發表
TSA係用係教考學校,每三年睇下同一班小朋友的程度去到邊。所以家長學生唔使緊張,識幾多做幾,緊張的是老 ...
係呀,我都同仔講盡力就得架勒,自己就一定唔温架嘞,弊就弊在學校要操券咋


男爵府

積分: 9766

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 14-6-17 13:13 |只看該作者
1bear1dream 發表於 14-6-17 12:39
以前做推理個種叫學能測驗,
只係小六做,用黎評定學校派幾多band 123學生。
宜家無左,唔係被TSA取代,係 ...
小六唔係唔洗考TSA 咩?


侯爵府

積分: 20285


43#
發表於 14-6-17 13:13 |只看該作者
去投訴教育局啦


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


44#
發表於 14-6-17 13:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


45#
發表於 14-6-17 13:21 |只看該作者
TSA唔使專登溫習架, 都唔關小朋友升學既, 我都冇同個仔溫.


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


46#
發表於 14-6-17 13:21 |只看該作者

引用:乜好難架咩?+我出年就要面對啦喎!+我有啲怕

原帖由 446948 於 14-06-17 發表
乜好難架咩? 我出年就要面對啦喎! 我有啲怕怕添...........
Me too




水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 14-6-17 13:22 |只看該作者

引用:回覆+jolo+的帖子jolo+看樓下....+發表於+1

原帖由 亞貴 於 14-06-17 發表
回覆 jolo 的帖子
我有親戚教中學的,真係interview時會留意佢係咩banding 小學。




水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 14-6-17 13:22 |只看該作者
講真, 呢期我仔間學校都係不停操 (即係堂上做 TSA 模擬卷), 我仔又唔覺有任何壓力

都係果句, 上星期先考完試, 星期六日仲唔出去吃喝玩樂減下壓咩, 再加上5月至6月時, 學校不停操卷, 我無再同佢溫


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


49#
發表於 14-6-17 13:22 |只看該作者
我仔小學完全冇操 tsa 喎~

好彩


侯爵府

積分: 24832

馬年勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 14-6-17 13:29 |只看該作者
亞女剛做完,學校無特別操練,我都無理個試,佢同學仔昨天小息時話好緊張,俾個老師聽到,個老師話:「又唔係考你使咩緊張。」


子爵府

積分: 12382


51#
發表於 14-6-17 13:34 |只看該作者
我仔學校小三一開學就開始星期六要返埋上午操TSA, 最唔鍾意咁, 明明可以比佢自然醒, 又要起身返學.
但阿仔話覺得TSA既卷淺過學校課程好多.


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


52#
發表於 14-6-17 14:01 |只看該作者
學校程度夠, 咪一年得中英數各一本補充做下囉, 學校程度唔夠, 咪日操夜操囉..


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


53#
發表於 14-6-17 14:02 |只看該作者
而家既小六, tsa 同hkat係隔年考


版主

積分: 16399

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章


54#
發表於 14-6-17 14:06 |只看該作者
本帖最後由 Glad 於 14-6-17 14:15 編輯

jolo 發表於 14-6-17 12:50
我曾經開學無耐, 同老師傾過, 不過佢竟然答 :『教署成日改, 我都唔係好清楚..』我當時有同佢講過, 聽講唔關事, 請佢CHECK CHECK...
點知最近, 我都聽到班小朋友話, 老師仍然話影響佢地升中....

TSA成績不是該考生的升中派位評核試, 而是評核學校的水平的, 這是正確的.
但為什麼有些小學或老師會告知學生會影響升中?

因為這是很現實的事------

1. 有些中學會主動邀請小學, 特定安排參觀校舍及簡介活動, 該些中學就會作出選擇, 學校的水平是很關鍵的. 子女就讀的學校水平不及該中學的要求, 在面試前, 就沒機會進入心儀學校參觀, 得到更多了解.

2. 自行收生階段時, 中學要取捨面試成績相若者, 學校的水平就成了考慮之一.


3. 當學生升中派位不理想要扣門, 學校的水平就會可能成為該中學考慮收扣門生的參考. 不同水平小學的叩門生, 同樣被派同一間中學A, 他們的校內成績又相若, 都是就讀小學的第一名. 收叩門生的中學會如何考慮呢? 學校水平也有機會成為決定的因素.

所以, 影響升中, 不無其理.


【母乳餵哺資料庫】 保 守 著 大 家 的 母 乳 路 ! 無 論 順 逆 , 願 大 家 都 以 喜 樂 和 盼 望 的 心 迎 接 喜 與 憂 ! 加 油 啊 ! 因 為 我 們 在 這 裡 耕 耘 的 路 上 , 有 的 是 扶 持 和 關 顧 啊 ! 願 【母乳餵哺區】 是 母 乳 家 庭 的 加 油 站 !


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 14-6-17 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 16399

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章


56#
發表於 14-6-17 14:14 |只看該作者
【母乳餵哺資料庫】 保 守 著 大 家 的 母 乳 路 ! 無 論 順 逆 , 願 大 家 都 以 喜 樂 和 盼 望 的 心 迎 接 喜 與 憂 ! 加 油 啊 ! 因 為 我 們 在 這 裡 耕 耘 的 路 上 , 有 的 是 扶 持 和 關 顧 啊 ! 願 【母乳餵哺區】 是 母 乳 家 庭 的 加 油 站 !


公爵府

積分: 27111


57#
發表於 14-6-17 14:16 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

tsa 好似影響學校咋嘛
我地以填mc 亂咁填 冇人認真做既


男爵府

積分: 8557

BK Milk勳章


58#
發表於 14-6-17 14:44 |只看該作者
阿仔小六,又係今明兩日考TSA。。。

點評

Aloysiusma  我仔都係,不過考完2天TSA返尼佢話易過食生菜,比上星期畢業試易好多  發表於 14-6-18 22:21


翡翠宮

積分: 85868

2025勳章蛇年勳章


59#
發表於 14-6-17 14:49 |只看該作者
tuenmunbb 發表於 14-6-17 11:54
簡直係迫死學校,迫死學生的廢物考試!!
Agree ! 辛苦考試完,又要TSA !又話佢地港孩但又用考試來打擊佢地
自由太多會令世人失去平衡


男爵府

積分: 6272


60#
發表於 14-6-17 15:00 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

成日要小朋友同家長辛苦。返全日,做幾個鐘功課,食飯,冲凉。咁細個就過機械人生活。唉……香港正苦


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo