自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 1444


41#
發表於 14-6-17 21:37 |只看該作者

引用:Quote:雅圯Avina 發表於 14-6-17 15:57 係

原帖由 mielmiel 於 14-06-17 發表
如果你英文OK,大專畢業,可以試下初級秘書,儲幾年經驗轉正式秘書,$15,000左右應該唔難找工,但當然要做 ...
好的!我試下努力搵下,多謝你啊


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 14-6-17 21:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 good_pig 於 14-06-17 發表有

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
無啊。。其實我讀書都係讀酒店。但都會入左文職就邊學邊進修
我會讀下基本野,對office有一點見解,見工都有d idea.


子爵府

積分: 12382


43#
發表於 14-6-17 21:37 |只看該作者

引用:考政府文員啦, 返五日, 起薪吾高, 但越做人

原帖由 chunheimama 於 14-06-17 發表
考政府文員啦, 返五日, 起薪吾高, 但越做人工趆高, 好似文員頂薪有二萬幾, 就算到四五十歲都吾怕比人抄. ...
同意。樓主不如邊做酒店,邊等政府請ACO, 樓主咩學歷?


大宅

積分: 1444


44#
發表於 14-6-17 21:38 |只看該作者

引用:Quote:雅圯Avina 發表於 14-6-17 16:00 我

原帖由 danad 於 14-06-17 發表
你點解唔試下酒店入面既文職呀? 甘多個部門。
酒店文職人工高,又有花紅,所以好少人走。。有位都俾大學生係真



大宅

積分: 1444


45#
發表於 14-6-17 21:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 chunheimama 於 14-06-17 發

原帖由 可樂~ 於 14-06-17 發表
同意。樓主不如邊做酒店,邊等政府請ACO, 樓主咩學歷?
我係hotel high dip喳


子爵府

積分: 12382


46#
發表於 14-6-17 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 可樂~ 於 14-06-17 發表同意

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
我係hotel high dip喳
都ok, 政府請ACO都好重視工作經驗,你份工好有利。係入職起薪低約11K, 但捱到5年都有16K, 最緊要長遠穩定。

點評

hot_babe  ACO 最重要係interview過關...  發表於 14-6-18 16:44


大宅

積分: 1444


47#
發表於 14-6-17 21:43 |只看該作者

引用:搵receptionist易入行d同埋有機會人工高d

原帖由 sasa0208 於 14-06-17 發表
搵receptionist易入行d

同埋有機會人工高d
我見過一間中資公司receptionist得9k..
所以覺得好灰。我好明白重新來過,我又無經驗一定唔可以要求咁多。。但我11,12k都得架!我又唔介意ot,想時間穩定啲啫。但below 9k真係過唔到自己。
因為我做酒店時俾開5k媽咪做家用。。如果9k俾5k屋企,我得4k真係進修都唔夠


大宅

積分: 1444


48#
發表於 14-6-17 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表

原帖由 可樂~ 於 14-06-17 發表
都ok, 政府請ACO都好重視工作經驗,你份工好有利。係入職起薪低約11K, 但捱到5年都有16K, 最緊要長遠穩定。 ...
好多謝你既Advise,我會好好計劃下!


大宅

積分: 1010


49#
發表於 14-6-17 21:46 |只看該作者

回覆:雅圯Avina 的帖子

樓主,我有酒店工介紹,請check pm!


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


50#
發表於 14-6-17 22:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sasa0208 於 14-06-17 發表搵

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
我見過一間中資公司receptionist得9k..
所以覺得好灰。我好明白重新來過,我又無經驗一定唔可以要求咁多。 ...
中資人工底啲

但好多津貼架


男爵府

積分: 7607


51#
發表於 14-6-17 23:08 |只看該作者

引用:我建議樓主搵外資公司,+我宜家都做緊,+真係

原帖由 愛美的媽媽 於 14-06-17 發表
我建議樓主搵外資公司, 我宜家都做緊, 真係可以準時放工, 但我人工就低過10K, 相信出面有更好選擇..但因為 ...
me too, 外資工司, 人工先剛剛過10k , 系之前一半, but sick leave and annual leave 好易請, 壓力少, d m 同皮膚好左好多, 真係有辣有唔辣


大宅

積分: 4168


52#
發表於 14-6-17 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+stepchk+於+14-06-17+發表回

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
對啊,酒店有3個月花紅。但我女人將來要照顧家庭,酒店要on shift嘛所以先決心向文員由低做起。希望將來可 ...
如果做開酒店對客人既,可做專業少少既customer servics,人工可能會高啲。




侯爵府

積分: 24336


53#
發表於 14-6-18 00:00 |只看該作者

回覆:一般公司普通文員人工?

做會計,由低做起,會計專業啲,冇年齡限制,做到部50歲都有人請,文員仔過40歲都
冇乜公司肯請.


大宅

積分: 1444


54#
發表於 14-6-18 00:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表

原帖由 可樂~ 於 14-06-17 發表
都ok, 政府請ACO都好重視工作經驗,你份工好有利。係入職起薪低約11K, 但捱到5年都有16K, 最緊要長遠穩定。 ...
好多謝你既Advise,我會好好計劃下!


禁止訪問

積分: 129


55#
發表於 14-6-18 00:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1444


56#
發表於 14-6-18 00:57 |只看該作者

引用:樓主,我有酒店工介紹,請check pm!

原帖由 lily1113 於 14-06-17 發表
樓主,我有酒店工介紹,請check pm!
多謝你啊~你好sweet


大宅

積分: 1444


57#
發表於 14-6-18 01:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表

原帖由 Concon830 於 14-06-17 發表
如果做開酒店對客人既,可做專業少少既customer servics,人工可能會高啲。



...
我都有諗過,但只擔心CS唔算專業行業。。希望可以試下做關於Sales & marketing既野。對客之餘又學到野!
呢啲就低人工都值。我希望襯仲係廿幾歲吸收幾多得幾多,好好進修下


大宅

積分: 1444


58#
發表於 14-6-18 01:20 |只看該作者

引用:做會計,由低做起,會計專業啲,冇年齡限制

原帖由 29XX86 於 14-06-18 發表
做會計,由低做起,會計專業啲,冇年齡限制,做到部50歲都有人請,文員仔過40歲都
冇乜公司肯請.
好可惜我唔擅長數字,無呢個決心去進修考會計牌


大宅

積分: 1444


59#
發表於 14-6-18 01:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表

原帖由 sasa0208 於 14-06-17 發表
中資人工底啲

但好多津貼架
係既...有14AL..而且番5日
佢好滿意我表現架,就算最後決定如何,賺左個見工經驗都值得。


大宅

積分: 4804


60#
發表於 14-6-18 07:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 danad 於 14-06-17 發表你點

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
酒店文職人工高,又有花紅,所以好少人走。。有位都俾大學生係真
唔係內部轉易D咩?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo