自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


水晶宮

積分: 58522


41#
發表於 07-11-26 22:13 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:03 發表
咪係呢,真係激到我飯都食唔落呀


你有無打算去嘈佢呀?


公爵府

積分: 28961


42#
發表於 07-11-26 22:14 |只看該作者
咁毒

原文章由 bowling2004 於 07-11-26 22:09 發表


剪番佢個仔d頭髮補番數~
唔好嬲啦~


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


43#
發表於 07-11-26 22:14 |只看該作者
剪頭髮唔洗講野ga, 你揸住把剪刀望住佢, 佢驚過你啦

原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:12 發表
我依家同個c6無野講
正廢人
QUOTE:
原文章由 bowling2004 於 07-11-26 22:09 發表


剪番佢個仔d頭髮補番數~
唔好嬲啦~


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


44#
發表於 07-11-26 22:15 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:12 發表
我依家同個c6無野講
正廢人


吼佢瞓著幫佢剷個punk頭啦~
d難忍係咁衰架啦! 所謂咩手掌係肉,手背又係肉


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


45#
發表於 07-11-26 22:15 |只看該作者
我無,我99成日話我包q閉,唔比佢剪個女d頭髮?-( ?-(
我最多唔比佢地返去,唔會直接同佢嘈
原文章由 sandylaw 於 07-11-26 22:13 發表


你有無打算去嘈佢呀?


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


46#
發表於 07-11-26 22:16 |只看該作者
原文章由 好B 於 07-11-26 22:14 發表
咁毒


毒唔過apple~~


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


47#
發表於 07-11-26 22:16 |只看該作者
好難啦,我唔會比機會佢同我講番野
原文章由 starry^.^ 於 07-11-26 22:14 發表
剪頭髮唔洗講野ga, 你揸住把剪刀望住佢, 佢驚過你啦


珊瑚宮

積分: 104756


48#
發表於 07-11-26 22:17 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:15 發表
我無,我99成日話我包q閉,唔比佢剪個女d頭髮?-( ?-(
我最多唔比佢地返去,唔會直接同佢嘈

你應該同佢講下呀,唔係下次留番長,又比佢剪過,點算呀


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


49#
發表於 07-11-26 22:18 |只看該作者
佢個死人頭頭先知衰啦,我一路同我個女剪頭髮,一路[email=xyz@#$%]xyz@#$%[/email]!佢就唔使我叫自己死去執碗
原文章由 bowling2004 於 07-11-26 22:15 發表


吼佢瞓著幫佢剷個punk頭啦~
d難忍係咁衰架啦! 所謂咩手掌係肉,手背又係肉


水晶宮

積分: 58522


50#
發表於 07-11-26 22:19 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:15 發表
我無,我99成日話我包q閉,唔比佢剪個女d頭髮?-( ?-(
我最多唔比佢地返去,唔會直接同佢嘈


唔比佢剪個女頭髮就巴X閉

有邊個做阿媽既,會讓自己個女俾99咁黎舞呀


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


51#
發表於 07-11-26 22:19 |只看該作者
仲有下次....留個囡係99度?

原文章由 phoebelamlam 於 07-11-26 22:17 發表

你應該同佢講下呀,唔係下次留番長,又比佢剪過,點算呀


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


52#
發表於 07-11-26 22:19 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 07-11-26 22:17 發表

你應該同佢講下呀,唔係下次留番長,又比佢剪過,點算呀


恐嚇佢! 個女一日唔留長頭髮一日都唔去99度


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


53#
發表於 07-11-26 22:20 |只看該作者
今次已經係第二次架啦
第一次佢又係剪到我個女一顏一忽
同佢講過架啦!都唔q知係咪老人痴呆架,得個4x歲,應該無咁早啦
原文章由 phoebelamlam 於 07-11-26 22:17 發表

你應該同佢講下呀,唔係下次留番長,又比佢剪過,點算呀


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


54#
發表於 07-11-26 22:22 |只看該作者


Apple 玩野吓話. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


55#
發表於 07-11-26 22:22 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:20 發表
今次已經係第二次架啦
第一次佢又係剪到我個女一顏一忽
同佢講過架啦!都唔q知係咪老人痴呆架,得個4x歲,應該無咁早啦 ...


送個barbie公仔俾佢等佢慢慢剪到夠啦~


珊瑚宮

積分: 104756


56#
發表於 07-11-26 22:23 |只看該作者
原文章由 starry^.^ 於 07-11-26 22:19 發表
仲有下次....留個囡係99度?

就算唔留,kitty唔去都牙煙啦,佢老公又唔出聲


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


57#
發表於 07-11-26 22:23 |只看該作者
barbie太貴啦, 求其買個cheap野好啦~

原文章由 bowling2004 於 07-11-26 22:22 發表


送個barbie公仔俾佢等佢慢慢剪到夠啦~


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


58#
發表於 07-11-26 22:23 |只看該作者
咪係囉!我都同佢講過,要剪我會同佢剪,叫佢唔好幫佢剪,
都唔q聽人講野架
原文章由 sandylaw 於 07-11-26 22:19 發表


唔比佢剪個女頭髮就巴X閉

有邊個做阿媽既,會讓自己個女俾99咁黎舞呀


公爵府

積分: 27320


59#
發表於 07-11-26 22:24 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 104756


60#
發表於 07-11-26 22:24 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:20 發表
今次已經係第二次架啦
第一次佢又係剪到我個女一顏一忽
同佢講過架啦!都唔q知係咪老人痴呆架,得個4x歲,應該無咁早啦 ...

佢好明顯無人比佢玩個頭,見你個囡唔識say no,就玩你個囡個頭啦

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo