立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 165356
原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:33 發表 唔知係咪我個花灑太猛呢,下次試下叫佢望高先用,不過都係夏天先
珍珠宮
積分: 43437
原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:31 發表 用盤同佢沖,唔覺意彈到d水落佢眼果度,佢都鬼殺咁嘈喎 不過都係夏天先搞,廢事凍親佢
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:36 發表 叫咪又得佢叫囉 初初個個都係咁 佢未叫完妳都同佢淋完 人咩都係講慣 邊有人一出世咩都識架
水晶宮
積分: 56663
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:37 發表 5好啦....妳等佢嫁先啦 :-( :-(
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:37 發表 咁...緊係唔好冬天攪啦, 一陣冷親就煩啦. 請外傭有呢樣好, 我識的人, 10個有9個都係照頭淋幫小朋友沖涼o架, 可能佢哋的 culture 係咁, 又可能係懶 lor...一句講哂. cheryl 好細個識坐開始已經係咁沖 ...
原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:41 發表 :tongue: :tongue: :tongue: 做mug啫,咁而家咁凍,佢縮黎縮去想凍瓜佢咩 嫁左等佢老公同佢嬉水
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:45 發表 e....我反而覺得用花洒沖先5會冷到又快一路淋到身 係盤沖先容易冷到上半身+佢地實伙盤玩水最易聶到
積分: 74100
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:51 發表 你講得岩. 但如果 ww 連啲水彈到佢都 e 娃鬼叫, 可能真係要用盤, 試咗先, 適應咗先. 因為, 好似 cheryl 咁, 唔怕水, 但當佢由盤轉花哂時, 都要 warm up 吓, 因為花哂有水力/壓 ma, 小朋友可能會 o架開始 ...
侯爵府
積分: 23951
原文章由 fw5775 於 08-1-2 10:58 發表 因為我女由細頭大都唔怕水, 所以佢點淋都唔驚
積分: 198236
原文章由 portiabb 於 08-1-2 11:40 發表 arm arm先瞓醒
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 11:51 發表 今日應該會好好 zzz....真羨慕. 我琴晚睇叱吒到2點先 zzz...而家超 .
原文章由 fw5775 於 08-1-2 11:53 發表 我本來都想睇, 不過有心冇力
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 09:52 發表 哎.....真係樣樣都 +, 份人工就越來越縮.
伯爵府
積分: 18644
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:01 發表 我係遲來的假黎ga...拎左幾次都放唔到... 唔好羨慕...你個個sat都可以咁啦...我今朝要攪埋慇慇先再瞓過ga...都驚zz唔番 好彩...醒幾次都瞓得番 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy