跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


41#
發表於 08-1-2 10:37 |只看該作者
5好啦....妳等佢嫁先啦 :-( :-(

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:33 發表

唔知係咪我個花灑太猛呢,下次試下叫佢望高先用,不過都係夏天先


珍珠宮

積分: 43437


42#
發表於 08-1-2 10:37 |只看該作者
咁...緊係唔好冬天攪啦, 一陣冷親就煩啦.

請外傭有呢樣好, 我識的人, 10個有9個都係照頭淋幫小朋友沖涼o架, 可能佢哋的 culture 係咁, 又可能係懶 lor...一句講哂.

cheryl 好細個識坐開始已經係咁沖, 所以而家去游水佢都唔驚水o既.


原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:31 發表

用盤同佢沖,唔覺意彈到d水落佢眼果度,佢都鬼殺咁嘈喎
不過都係夏天先搞,廢事凍親佢


珍珠宮

積分: 43437


43#
發表於 08-1-2 10:41 |只看該作者
不過, 講真, 我自己就唔 like. 我係沖涼同洗頭分開做果類人.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:36 發表
叫咪又得佢叫囉
初初個個都係咁
佢未叫完妳都同佢淋完
人咩都係講慣
邊有人一出世咩都識架


水晶宮

積分: 56663


44#
發表於 08-1-2 10:41 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:37 發表
5好啦....妳等佢嫁先啦 :-( :-(

:tongue: :tongue: :tongue: 做mug啫,咁而家咁凍,佢縮黎縮去想凍瓜佢咩
嫁左等佢老公同佢嬉水


琥珀宮

積分: 165356


45#
發表於 08-1-2 10:45 |只看該作者
e....我反而覺得用花洒沖先5會冷到又快一路淋到身
係盤沖先容易冷到上半身+佢地實係要玩陣水最易聶到

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:37 發表
咁...緊係唔好冬天攪啦, 一陣冷親就煩啦.

請外傭有呢樣好, 我識的人, 10個有9個都係照頭淋幫小朋友沖涼o架, 可能佢哋的 culture 係咁, 又可能係懶 lor...一句講哂.

cheryl 好細個識坐開始已經係咁沖 ...

[ 本文章最後由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:49 編輯 ]


琥珀宮

積分: 165356


46#
發表於 08-1-2 10:51 |只看該作者
仲咩je
見妳咁有盛意先同妳講咋

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:41 發表

:tongue: :tongue: :tongue: 做mug啫,咁而家咁凍,佢縮黎縮去想凍瓜佢咩
嫁左等佢老公同佢嬉水


珍珠宮

積分: 43437


47#
發表於 08-1-2 10:51 |只看該作者
你講得岩. 但如果 ww 連啲水彈到佢都 e 娃鬼叫, 可能真係要用盤, 試咗先, 適應咗先.

因為, 好似 cheryl 咁, 唔怕水, 但當佢由盤轉花哂時, 都要 warm up 吓, 因為花哂有水力/壓 ma, 小朋友可能會 o架開始時.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:45 發表
e....我反而覺得用花洒沖先5會冷到又快一路淋到身
係盤沖先容易冷到上半身+佢地實伙盤玩水最易聶到


水晶宮

積分: 74100


48#
發表於 08-1-2 10:58 |只看該作者
因為我女由細頭大都唔怕水, 所以佢點淋都唔驚

原文章由 lokwai 於 08-1-2 10:33 發表

唔知係咪我個花灑太猛呢,下次試下叫佢望高先用,不過都係夏天先


琥珀宮

積分: 165356


49#
發表於 08-1-2 11:01 |只看該作者
99個邊花晒真係好篤人
所以佢地細沖亮會換個出水慢d個隻
咁佢地自然就5會呱呱叫

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:51 發表
你講得岩. 但如果 ww 連啲水彈到佢都 e 娃鬼叫, 可能真係要用盤, 試咗先, 適應咗先.

因為, 好似 cheryl 咁, 唔怕水, 但當佢由盤轉花哂時, 都要 warm up 吓, 因為花哂有水力/壓 ma, 小朋友可能會 o架開始 ...


侯爵府

積分: 23951


50#
發表於 08-1-2 11:06 |只看該作者
我個女由細頭大都怕水到不得了, 係6個月前比佢學swim 先ok, 之前佢好似ww 咁, 有滴水掂到埋面都c
原文章由 fw5775 於 08-1-2 10:58 發表
因為我女由細頭大都唔怕水, 所以佢點淋都唔驚


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


51#
發表於 08-1-2 11:40 |只看該作者

arm arm先瞓醒


琥珀宮

積分: 165356


52#
發表於 08-1-2 11:44 |只看該作者
e....好嘢喎原來放假

原文章由 portiabb 於 08-1-2 11:40 發表

arm arm先瞓醒


珍珠宮

積分: 43437


53#
發表於 08-1-2 11:51 |只看該作者
今日應該會好好 zzz....真羨慕.

我琴晚睇叱吒到2點先 zzz...而家超 .


原文章由 portiabb 於 08-1-2 11:40 發表

arm arm先瞓醒


水晶宮

積分: 74100


54#
發表於 08-1-2 11:53 |只看該作者
我本來都想睇, 不過有心冇力

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 11:51 發表
今日應該會好好 zzz....真羨慕.

我琴晚睇叱吒到2點先 zzz...而家超 .


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


55#
發表於 08-1-2 12:01 |只看該作者
我係遲來的假黎ga...拎左幾次都放唔到... 唔好羨慕...你個個sat都可以咁啦...我今朝要攪埋慇慇先再瞓過ga...都驚zz唔番 好彩...醒幾次都瞓得番
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 11:51 發表
今日應該會好好 zzz....真羨慕.

我琴晚睇叱吒到2點先 zzz...而家超 .


珍珠宮

積分: 43437


56#
發表於 08-1-2 12:01 |只看該作者
好開心呀, eason 得到好多獎呀.

原文章由 fw5775 於 08-1-2 11:53 發表
我本來都想睇, 不過有心冇力


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


57#
發表於 08-1-2 12:02 |只看該作者
我想睇不過無得睇...我果個要睇波...又話我今日放假可以dl今日再睇番
原文章由 fw5775 於 08-1-2 11:53 發表
我本來都想睇, 不過有心冇力


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


58#
發表於 08-1-2 12:04 |只看該作者
呢樣我同我果個尋日先講完...
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 09:52 發表
哎.....真係樣樣都 +, 份人工就越來越縮.


伯爵府

積分: 18644


59#
發表於 08-1-2 12:05 |只看該作者
早呀
我十一點,早你少少

補祝大家新年快樂

eu, me 2 wor......睇到2點 先 ....
原文章由 portiabb 於 08-1-2 11:40 發表

arm arm先瞓醒


珍珠宮

積分: 43437


60#
發表於 08-1-2 12:06 |只看該作者
你今日擇正好日啦, 咁凍, 可以係被斗裡面, 真係令人羨慕o架.

美中不足係你唔可以一氣呵成 je. :D :D

我琴晚睇完 tv, 年年2号返工都好 . 我決定如果有假, 由下年開始, 我要請 1/2号.

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:01 發表
我係遲來的假黎ga...拎左幾次都放唔到... 唔好羨慕...你個個sat都可以咁啦...我今朝要攪埋慇慇先再瞓過ga...都驚zz唔番 好彩...醒幾次都瞓得番 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo