立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18610
原文章由 醜樣豬 於 08-1-9 17:26 發表 同YY一樣,E+再買就係95
子爵府
積分: 13331
原文章由 kerkermui 於 08-1-9 17:26 發表 嘩~ 乜你地個個都係大隻佬嚟架?!?! 恐龍仔着緊6-12mth or size 74 嘅衫多 (74都係大!) 80仲好鬆呀! c6早幾日先話.. 好耐未見過阿仔着啱身嘅衫.. 而當日good fit嗰件係 6-9mth 架! ...
珍珠宮
積分: 35196
原文章由 babycanny 於 08-1-9 17:09 發表 傻b都著90碼好耐喇喎, 80碼6個月時已唔啱喇喎!
男爵府
積分: 5839
原文章由 醜樣豬 於 08-1-9 15:43 發表 二十一世紀嘞喎
大宅
積分: 3362
原文章由 babushka 於 08-1-9 14:30 發表 我要女女女女女女女女女女女女女女女女
原文章由 朗仔媽 於 08-1-9 17:53 發表 您好呀 我個仔同你個仔同年同月生架,你嗰陣喺邊度生呀??我喺廣華架
原文章由 babycanny 於 08-1-10 13:56 發表 你好呀!係法國醫院順產
原文章由 朗仔媽 於 08-1-10 14:23 發表 我都順產呀,豬仔出世有八磅半:lol :lol
別墅
積分: 678
原文章由 babycanny 於 08-1-10 18:06 發表 嘩! 傻b得6磅10咋, 咁你咪痛咗好耐, 我前後只係2個鐘搞掂
原文章由 avisf 於 08-1-10 19:26 發表 朗仔媽&傻媽媽,我個仔都係4月8日出世嫁! 佢o係qe順產出世,但得6磅7咋.
原文章由 babycanny 於 08-1-10 19:27 發表 嘩!又多位同年同月同日生嘅朋友仔喇!
積分: 10105
原文章由 朗仔媽 於 08-1-9 16:12 發表 我個仔件外套要買36months至得呀! 佢而家有時都會著表哥舊年3歲時著啲衫
積分: 817
原文章由 avisf 於 08-1-10 19:31 發表 一齊生日
原文章由 EMILYYWN 於 08-1-10 19:42 發表 嘩,好勁喎
原文章由 tensaikit 於 08-1-10 20:53 發表 嘩...2個鐘,咁你傻b又幾孝順wor 我痛足16個鐘仲要難產,又鋏又吸我囡囡先出黎架...陰功
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy