跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 08-1-9 17:29 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-1-9 17:26 發表

同YY一樣,E+再買就係95

如果俾恐龍仔, 可能出年都仲係鬆鬆地着90!
:tongue:


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


42#
發表於 08-1-9 17:29 |只看該作者
原文章由 kerkermui 於 08-1-9 17:26 發表

嘩~ 乜你地個個都係大隻佬嚟架?!?!

恐龍仔着緊6-12mth or size 74 嘅衫多 (74都係大!)
80仲好鬆呀!

c6早幾日先話.. 好耐未見過阿仔着啱身嘅衫.. 而當日good fit嗰件係 6-9mth 架! ...


傻b唔係大隻, 係手長腳長, 佢有豬唔做走去做長臂猿:tongue:


珍珠宮

積分: 35196


43#
發表於 08-1-9 17:53 |只看該作者
您好呀
我個仔同你個仔同年同月生架,你嗰陣喺邊度生呀??我喺廣華架

原文章由 babycanny 於 08-1-9 17:09 發表



傻b都著90碼好耐喇喎, 80碼6個月時已唔啱喇喎!


男爵府

積分: 5839


44#
發表於 08-1-9 20:09 |只看該作者
但係佢的思想係十九世紀架呢!?-( ?-( 不過我唔會理佢, 最多生多一個就收工, 話知佢like唔like. 最好多個囡就好勒, 倆姐妹, 大日買衫都有伴, 有事又有人商量, 好好多架!

原文章由 醜樣豬 於 08-1-9 15:43 發表

二十一世紀嘞喎


大宅

積分: 3362

好媽媽勳章 畀面勳章


45#
發表於 08-1-9 20:36 |只看該作者
Me too..............因為我想有個 ' ' 字

原文章由 babushka 於 08-1-9 14:30 發表
我要女女女女女女女女女女女女女女女女


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


46#
發表於 08-1-10 13:56 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-1-9 17:53 發表
您好呀
我個仔同你個仔同年同月生架,你嗰陣喺邊度生呀??我喺廣華架



你好呀!係法國醫院順產


珍珠宮

積分: 35196


47#
發表於 08-1-10 14:23 |只看該作者
我都順產呀,豬仔出世有八磅半:lol :lol

原文章由 babycanny 於 08-1-10 13:56 發表



你好呀!係法國醫院順產


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


48#
發表於 08-1-10 18:06 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-1-10 14:23 發表
我都順產呀,豬仔出世有八磅半:lol :lol


嘩! 傻b得6磅10咋, 咁你咪痛咗好耐, 我前後只係2個鐘搞掂


別墅

積分: 678

睛靈勳章


49#
發表於 08-1-10 19:26 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-1-10 18:06 發表


嘩! 傻b得6磅10咋, 咁你咪痛咗好耐, 我前後只係2個鐘搞掂


朗仔媽&傻媽媽,我個仔都係4月8日出世嫁!
佢o係qe順產出世,但得6磅7咋.


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


50#
發表於 08-1-10 19:27 |只看該作者
原文章由 avisf 於 08-1-10 19:26 發表


朗仔媽&傻媽媽,我個仔都係4月8日出世嫁!
佢o係qe順產出世,但得6磅7咋.


嘩!又多位同年同月同日生嘅朋友仔喇!


別墅

積分: 678

睛靈勳章


51#
發表於 08-1-10 19:31 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-1-10 19:27 發表


嘩!又多位同年同月同日生嘅朋友仔喇!


一齊生日


子爵府

積分: 10105


52#
發表於 08-1-10 19:42 |只看該作者
嘩,好勁喎


原文章由 朗仔媽 於 08-1-9 16:12 發表
我個仔件外套要買36months至得呀!

佢而家有時都會著表哥舊年3歲時著啲衫


別墅

積分: 817


53#
發表於 08-1-10 20:46 |只看該作者
我有個女嘞,所以我想生多個仔湊夠個好字:lol 但係c6話一個夠晒數wor,睇黎都冇乜希望嘞


別墅

積分: 817


54#
發表於 08-1-10 20:53 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-1-10 18:06 發表


嘩! 傻b得6磅10咋, 咁你咪痛咗好耐, 我前後只係2個鐘搞掂

嘩...2個鐘,咁你傻b又幾孝順wor 我痛足16個鐘仲要難產,又鋏又吸我囡囡先出黎架...陰功


珍珠宮

積分: 35196


55#
發表於 08-1-11 00:57 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-1-10 18:06 發表


嘩! 傻b得6磅10咋, 咁你咪痛咗好耐, 我前後只係2個鐘搞掂


你就好啦,我開始痛到生得成13個鐘呀:-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 35196


56#
發表於 08-1-11 01:01 |只看該作者
原文章由 avisf 於 08-1-10 19:26 發表


朗仔媽&傻媽媽,我個仔都係4月8日出世嫁!
佢o係qe順產出世,但得6磅7咋.


好嘢 又多個同年同月同日出世嘅bb


珍珠宮

積分: 35196


57#
發表於 08-1-11 01:02 |只看該作者
原文章由 avisf 於 08-1-10 19:31 發表


一齊生日


好呀一齊慶祝


珍珠宮

積分: 35196


58#
發表於 08-1-11 01:03 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-1-10 19:42 發表
嘩,好勁喎


過獎 :lol


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


59#
發表於 08-1-11 09:46 |只看該作者
原文章由 tensaikit 於 08-1-10 20:53 發表

嘩...2個鐘,咁你傻b又幾孝順wor 我痛足16個鐘仲要難產,又鋏又吸我囡囡先出黎架...陰功


so far so good啦傻b又真係幾錫我兩個鐘仲要係好似肚痛咁唔係好痛架咋!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo