跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


別墅

積分: 595


41#
發表於 08-1-25 00:45 |只看該作者
jessica,

already bank in HK$200 today, pls check.

Many thanks


大宅

積分: 4794


42#
發表於 08-1-25 11:42 |只看該作者
0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room),
交換生日禮物(around $100 )

update下人數先....

1.dj.hkhk---2A1B
2.hanahaha---2A1B
3.Harubi --- 2A1B
4.Creamblue---2A1B
5.冰琪-------2A1B
6.mathrew0103 - 2A1B (已入數)
7.BooMa ------- 2A1B (已入數)
8.eeb------------ 2A1B (已入數)
9.gunsou-----2A1B
10.蘋果媽 ---- 2A 2B
11.moooo-----2A1B
12.jessica----1a1b1c (已入數)
13.小苯豬----------1a1b (已入數)
14.Karie-------2a1b (已入數)


大宅

積分: 2929


43#
發表於 08-1-25 14:14 |只看該作者
jessica_mei, 我都入左數啦, pls check! thanks!


大宅

積分: 2304


44#
發表於 08-1-25 16:06 |只看該作者
gunsou,

介唔介意你幫手買定d乾貨呀??

乾身物資:
40隻紙碟
30隻紙杯
40隻膠X
2樽蜜糖
4公升水
4pack包裝飲品
1包手套
1roll錫紙
2roll廚房紙

newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 2304


45#
發表於 08-1-25 16:12 |只看該作者
pinky買:
1個5磅生日蛋糕
4磅牛扒
4磅豬扒
3磅雞全翼 (會買唔同味架)
3磅雞中翼 (會買唔同味架)
2磅墨丸
1磅牛丸
1磅貢丸
1磅魚蛋
1磅咖哩魷魚
1磅魚柳
2包香腸
1包大芝士腸
1包大蜜糖腸
2包麵包
3包粟米 (約12-15條)
12條蕃薯
1包雪藏青口
2包金菇
2包冬菇
1包細饅頭
1舊牛油

至於以下食品, 有無mami可以幫手買呀?? 我對呢邊d街市唔熟行呀....

6條大眼雞魚
2磅大頭蝦
1斤扇貝
(以上食物去邊度洗呀??)
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 4794


46#
發表於 08-1-25 19:34 |只看該作者
0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room),
交換生日禮物(around $100 )

update下人數先....

1.dj.hkhk---2A1B
2.hanahaha---2A1B (已入數)
3.Harubi --- 2A1B
4.Creamblue---2A1B
5.冰琪-------2A1B
6.mathrew0103 - 2A1B (已入數)
7.BooMa ------- 2A1B (已入數)
8.eeb------------ 2A1B (已入數)
9.gunsou-----2A1B
10.蘋果媽 ---- 2A 2B
11.moooo-----2A1B
12.jessica----1a1b1c (已入數)
13.小苯豬----------1a1b (已入數)
14.Karie-------2a1b (已入數)


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


47#
發表於 08-1-25 20:13 |只看該作者
膠手套
是不是透明的, 薄的, 那種?
那種的話我有一包25件的 <-夠唔夠?
(本來家姐俾我坐月免濕手用, 但我無用到, ok 的話, 用左佢, 唔好浪費)
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


大宅

積分: 3415


48#
發表於 08-1-25 21:43 |只看該作者
no problem.


原文章由 冰琪 於 08-1-25 16:06 發表
gunsou,

介唔介意你幫手買定d乾貨呀??

乾身物資:
40隻紙碟
30隻紙杯
40隻膠X
2樽蜜糖
4公升水
4pack包裝飲品
1包手套
1roll錫紙
2roll廚房紙


大宅

積分: 3331


49#
發表於 08-1-26 01:30 |只看該作者
我可以幫手買呀, 我買完係屋企洗左先, 之後先拎黎有冇問題呀?


至於以下食品, 有無mami可以幫手買呀?? 我對呢邊d街市唔熟行呀....

6條大眼雞魚
2磅大頭蝦
1斤扇貝
(以上食物去邊度洗呀??)




原文章由 冰琪 於 08-1-25 16:12 發表
pinky買:
1個5磅生日蛋糕
4磅牛扒
4磅豬扒
3磅雞全翼 (會買唔同味架)
3磅雞中翼 (會買唔同味架)
2磅墨丸
1磅牛丸
1磅貢丸
1磅魚蛋
1磅咖哩魷魚
1磅魚柳
2包香腸
1包大芝士腸
1包大蜜糖腸
2包麵包
3包粟米 (約12-15 ...
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


大宅

積分: 4794


50#
發表於 08-1-26 22:18 |只看該作者
0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room),
交換生日禮物(around $100 )

update下人數先....

1.dj.hkhk---2A1B
2.hanahaha---2A1B (已入數)
3.Harubi --- 2A1B (已入數)
4.Creamblue---2A1B
5.冰琪-------2A1B
6.mathrew0103 - 2A1B (已入數)
7.BooMa ------- 2A1B (已入數)
8.eeb------------ 2A1B (已入數)
9.gunsou-----2A1B
10.蘋果媽 ---- 2A 2B
11.moooo-----2A1B
12.jessica----1a1b1c (已入數)
13.小苯豬----------1a1b (已入數)
14.Karie-------2a1b (已入數)


別墅

積分: 595


51#
發表於 08-1-27 00:57 |只看該作者
你們今次還食唔食甜品???


大宅

積分: 3331


52#
發表於 08-1-27 01:53 |只看該作者
好呀, 但.................又麻煩到你, 我搵日叫你教下我整先
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


大宅

積分: 3415


53#
發表於 08-1-27 06:49 |只看該作者
thanks!!!! 好想食呀…呀…呀!:loveliness:


原文章由 mathrew0103 於 08-1-27 00:57 發表
你們今次還食唔食甜品???


男爵府

積分: 5661

醒目開學勳章


54#
發表於 08-1-28 00:14 |只看該作者
好呀!如果整今次我一定要食定架啦!唔好同我爭


大宅

積分: 2304


55#
發表於 08-1-28 00:44 |只看該作者
O, thanks!!!
原文章由 小笨豬 於 08-1-26 01:30 發表
我可以幫手買呀, 我買完係屋企洗左先, 之後先拎黎有冇問題呀?


至於以下食品, 有無mami可以幫手買呀?? 我對呢邊d街市唔熟行呀....

6條大眼雞魚
2磅大頭蝦
1斤扇貝
(以上食物去邊度洗呀??)




...
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 2304


56#
發表於 08-1-28 00:45 |只看該作者
WOW, good!!YUMMY!!!!

原文章由 mathrew0103 於 08-1-27 00:57 發表
你們今次還食唔食甜品???
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 08-1-28 09:44 |只看該作者
我都要食

原文章由 Karie 於 08-1-28 00:14 發表
好呀!如果整今次我一定要食定架啦!唔好同我爭
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


大宅

積分: 2304


58#
發表於 08-1-28 16:43 |只看該作者
我訂左個5磅o既蛋糕喇(什果)...原來都幾貴, 好在有78折...hehe

我揸主意訂呢個名叫開心旅程o既蛋糕....梗係取其意: 開心o既食mami奶旅程啦, 而且, 個蛋糕立體d, 影相靚d嘛 , 希望大家都鍾意喇...
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 3331


59#
發表於 08-1-28 16:52 |只看該作者
好靚呀, 個蛋糕.

原文章由 冰琪 於 08-1-28 16:43 發表
我訂左個5磅o既蛋糕喇(什果)...原來都幾貴, 好在有78折...hehe

http://www.maxims.com.hk/image/bakery/cake/B169.jpg我揸主意訂呢個名叫開心旅程o既蛋糕....梗係取其意: 開心o既食mami奶旅程啦, 而且, 個 ...
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


大宅

積分: 2929


60#
發表於 08-1-28 22:32 |只看該作者
pinky, the cake looks nice!

and mathrew mama, really look foward to your desserts!!!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo