自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


男爵府

積分: 9070


41#
發表於 14-9-1 09:05 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

做姊妹唔會介意,但識有人做姊妹,衫係淘寶買,新人俾),利是20蚊咁上下,唔包化妝。一般新人結婚無問題,但新人係酒店擺,明顯係豪攪果d.....咁情況,唔係咁好囉。




男爵府

積分: 7720


42#
發表於 14-9-1 09:08 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

調轉黎講, 咁如果俾廿蚊人情會唔會好過份呢


子爵府

積分: 10808


43#
發表於 14-9-1 09:21 |只看該作者

引用:唉……又係呢d問題!一般黎講唔会咁,但每

原帖由 BBJOJO 於 14-08-31 發表
唉……又係呢d問題!
一般黎講唔会咁,但每家人经济情況同習俗不一样,做得姊妹唔好計較
Yes,講得好。




子爵府

積分: 10042

BB防敏心得分享勳章 認識瑞士牛牛第一回


44#
發表於 14-9-1 09:28 |只看該作者
我覺得好睇本身新人心態。
試過真係純粹幫人做姐妹 +mc, 但唔熟的,真係純粹幫手。我都唔記得佢封幾多利是俾我,但我淨係記得,佢要我幫手做mc, 唔包衫唔包化妝,之後仲要我俾返錢個化妝師。你話我計較又好,咩都好,我覺得,你搵人幫手,唔好理佢熟唔熟,但你叫得人幫手,你要俾最basic 的嘢人先得。


男爵府

積分: 7720


45#
發表於 14-9-1 09:31 |只看該作者

引用:我覺得好睇本身新人心態。試過真係純粹幫人

原帖由 vvkennis 於 14-09-01 發表
我覺得好睇本身新人心態。
試過真係純粹幫人做姐妹 +mc, 但唔熟的,真係純粹幫手。我都唔記得佢封幾多利 ...
Agree~

我果時唔係豪擺, 但點都要俾多d利是班兄弟姊妹, 人地哂左一日幫你手外, 事前仲要同你預備好多野架~

無論人情定利是, 廿蚊我真係出唔到手咯


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 14-9-1 09:35 |只看該作者
意頭黎啫, 唔緊要啦, 做得姐妹都唔會介意呀?
.........................................


子爵府

積分: 14261


47#
發表於 14-9-1 09:41 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

我c6當日俾99扣起所有利是,話過左今日先算結左婚吾俾佢派,我照派我d姐妹

點評

falalala  咁兄弟咪冇意頭利是?   發表於 14-9-1 15:41
falalala  嘩  發表於 14-9-1 15:39


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


48#
發表於 14-9-1 09:42 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

無所謂,佢唔比我都唔會嬲佢

做得就唔會計較呢d一百幾拾


珍珠宮

積分: 42987


49#
發表於 14-9-1 09:43 |只看該作者
BBJOJO 發表於 14-8-31 23:37
唉……又係呢d問題!
一般黎講唔会咁,但每家人经济情況同習俗不一样,做得姊妹唔好計較

咪係囉.....講真做得既真係唔會睇呢D囉...
要睇呢D既,,早早就唔鬼幫人做啦...


水晶宮

積分: 52056


50#
發表於 14-9-1 09:44 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

做得姊妹應該幾熟
熟的話呢個朋友有無當你水魚,值唔值得交,又唔會單從一封利是仔睇得出

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 14-9-1 09:45 |只看該作者

引用:我覺得好睇本身新人心態。試過真係純粹幫人

原帖由 vvkennis 於 14-09-01 發表
我覺得好睇本身新人心態。
試過真係純粹幫人做姐妹 +mc, 但唔熟的,真係純粹幫手。我都唔記得佢封幾多利 ...
agree, 冇錢就唔好打攪d朋友


大宅

積分: 2862


52#
發表於 14-9-1 09:45 |只看該作者

引用:係就係小d,但so

原帖由 Smallraindrop 於 14-08-31 發表
係就係小d,但so





伯爵府

積分: 15830

育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章


53#
發表於 14-9-1 09:46 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

做得姊妹,一定係好friend ga la…
利是都係紅紙,攞意頭啫,
我真係唔介意囉~


子爵府

積分: 10042

BB防敏心得分享勳章 認識瑞士牛牛第一回


54#
發表於 14-9-1 09:52 |只看該作者
本帖最後由 vvkennis 於 14-9-1 10:03 編輯

回覆 lala1016 的帖子

我都認同你的諗法。我覺得做人問心啫,雖然話利是多少,唔等於keep友情輕重,但我覺得,大家無可否認,利是大封d, 條氣都順d. 老實講,兄弟jm 有幾多吖?人哋真係成日時間俾晒你,又要搬又要抬,乜都要做,又要早起又要遲走。人哋替你開心唔計,咁你又點解要同自己班兄弟jm 計一百幾拾?相同道理
老實講,結婚唔一定要兄弟姐妹,唔想俾利是,可以唔好搵朋友幫手,好小事。我唔明,點解你當人係朋友,但要刻薄佢哋?成件事好講唔通。


大宅

積分: 4374


55#
發表於 14-9-1 09:55 |只看該作者

回覆:rachel.bb 的帖子

其實我Frd 講時唔係嫌少, 佢做姊妹做埋mc, 自己化妝set頭的,新娘比封$20利是,佢話覺得有啲hurt hurt 地,其實我都唔知,可能針唔gut到肉唔知痛。不過出手禁低我就真係比唔出。




珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


56#
發表於 14-9-1 09:59 |只看該作者
其實我覺得新人幾小家... 點解成日話D 姊妹計較呢
咁人地都真係請左一日假/利用左自己一日既時間
又要搭車, 又要做人情, 又要買下鞋咁, 又晨咁早起身
唔係話貪封利是, 但一封利是都算係新娘子對班 JM 既謝意
又唔係話要封利是幾舊水咁多, 但 $20 真係少左D窩
講真新年俾樓下看更都唔止啦下嘩 ?
俾 $50 已經好睇好多啦, 如果講到經濟係連 $50 都俾唔到咁有問題既
咁認真講唔好請人做姊妹咪慳更多 ?

同埋四大長老正常都要俾下利是, 唔俾真係有D 怪
我老公有次做兄弟, 外母當住兄弟面前, 只派利是D姊妹,
成班兄弟都有d 唔開心, 唔通佢地一班男人老狗又係貪封利是咩,
只係覺得女家好似無咩心意咁, 覺得外母唔鐘意佢地班兄弟

點評

小驚  不能同意更多  發表於 14-9-1 10:32
vvkennis  講得好啱  發表於 14-9-1 10:04


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


57#
發表於 14-9-1 10:04 |只看該作者
lala1016 發表於 14-9-1 09:08
調轉黎講, 咁如果俾廿蚊人情會唔會好過份呢


好問題 真心啦, 如果新娘都當班姊妹係老友, 唔會俾得出 $20 ....
如果係好窮, 窮到真係 $50 利是都俾唔到既
我唔會揾人做姊妹, 佢地來飲我餐既然好夠


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 14-9-1 10:07 |只看該作者

引用:Quote:lala1016 發表於 14-9-1 09:08 調轉

原帖由 wing514 於 14-09-01 發表
好問題 真心啦, 如果新娘都當班姊妹係老友, 唔會俾得出 $20 ....
如果係好窮, 窮到真係 $50 利 ...
agree


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 14-9-1 10:09 |只看該作者

引用:其實我覺得新人幾小家... 點解成日話D 姊妹

原帖由 wing514 於 14-09-01 發表
其實我覺得新人幾小家... 點解成日話D 姊妹計較呢
咁人地都真係請左一日假/利用左自己一日既時間
又要搭車, ...
朋友冇義務幫自己架,人地唔計較唔代表自己可以揾人地水魚


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


60#
發表於 14-9-1 10:16 |只看該作者
返PART TIME???嫌俾得少?!?!
都係意頭姐...咁計較...好姊妹極有限

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo