自由講場

跳至

首頁
12345...25

尾頁
   19


複式洋房

積分: 227


41#
發表於 14-10-6 13:37 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

你点解會認為咁多學生, 咁多大專生比你无腦呢?

你認為教育下一代, 供書教學係為咩?

你又認為所有人有什麼方法可以請示政府會談呢?

請問當學生在公民廣場, 你有沒有支持佢地?


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


42#
發表於 14-10-6 13:37 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:32
回覆 Sindy 的帖子

請問你, 政府做過什麼去令局面更好?
身為一個政府, 可以比你地隨便擴大範圍嗎? 你真係以為自己係神呀? 可以霸邊就霸邊.. 為左保持距離, 先會放催淚彈, 你係咪想佢地出警棍丫? 你地仲想洗人腦以為係啱, 咁你地黎錯地方, 我地成班都係媽咪, 我地無思想係湊唔到細路架....

點評

rosetina  講得好.  發表於 14-10-6 21:16
conniengor  agree  發表於 14-10-6 16:04
Baby531  有無建設啲嘅答案   發表於 14-10-6 15:38


子爵府

積分: 11735


43#
發表於 14-10-6 13:37 |只看該作者
有個肥佬,事先沽空期子,賺左億億聲的錢,你父母的強積金也有份貢獻

肥佬幫你哋助威吶喊,分錢比d搞手,買吓野食比 d 細路,都係千零個,呢盤生意幾好搵

點評

sweetiehom  証據?証監死架?   發表於 14-10-6 16:40
ungoobee    發表於 14-10-6 16:30
Adam媽媽    發表於 14-10-6 13:48


男爵府

積分: 9480


44#
發表於 14-10-6 13:38 |只看該作者

引用:我個女問我:點解D人咁惡,霸住馬路,搶鐵

原帖由 ngokwan 於 14-10-06 發表
我個女問我:點解D人咁惡,霸住馬路,搶鐵馬,封mtr 出入口,咁曳,警察都唔拉哂他們?



...
你有無答佢,警察呢頭啦,果頭放



點評

sumyau  強佔馬路、非法集會又   發表於 14-10-6 19:53


侯爵府

積分: 23890


45#
發表於 14-10-6 13:38 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

毒果不只是報道所謂正面佔中報道,而係煽動



點評

為人子女  謠言止於智者,TVB一樣  發表於 14-10-6 15:01


男爵府

積分: 8177


46#
發表於 14-10-6 13:39 |只看該作者
問返你, 香港既核心價值, 何謂法治. 攪唔清, 唔好生, 真係會害死下一代.

點評

cokikaki    發表於 14-10-6 13:49


伯爵府

積分: 16796

BK Milk勳章


47#
發表於 14-10-6 13:39 |只看該作者
作為人子女的,不如你地上youtube睇下班天安門母親先...
仲有睇下64的資料,D領袖去曬外國,死就死左前面班學生,
每一年班天安門母親都出嚟哭訴,但無論再點指責政府,
指責其他人,佢地心入面的傷痛都不會磨滅,因為點喊點鬧,
佢地最愛的仔女都唔會再返嚟了...

你地要知道,作為父母,對佢地嚟講,最重要就係你地,
儘管你地心目中最重要的未必係佢地,但呢個事實都不會改變。
如果你地唔安全,你地可能會受傷,呢個已經係佢地反對最合情合理的原因!

如果你地受傷,最心痛的,唔會係叫你留守的議員,
唔會係叫你唔好撤退的人,而係真心關愛你地的家人同朋友。

希望你地要求別人諒解你地之時,都去諒解下你地的父母。

點評

allah  冇錯!  發表於 14-10-6 20:15
superlungc  可憐天下父母心。   發表於 14-10-6 18:32
為人子女  所以我每天去支持學生  發表於 14-10-6 15:03
為人子女  安全是最重要的  發表於 14-10-6 15:02
hinhin_ma    發表於 14-10-6 14:06


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


48#
發表於 14-10-6 13:40 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:37
回覆 Sindy 的帖子

你点解會認為咁多學生, 咁多大專生比你无腦呢?
有腦就唔會比人用革命黎稱呼, 你覺得咁稱唔危險嗎?
供書教學係為明事理呀, 你地阻人綁架全香港都覺得係啱, 仲有咩事理可明?

應該用理性, 得民心既方法..


我無, 因為當時我係中立的


複式洋房

積分: 120


49#
發表於 14-10-6 13:40 |只看該作者
有時拗誰是誰非真係好累。
呢一刻只可以話 孫中山十六年時間、十一次起義 推翻滿清 都冇可能有全中國人支持。

點評

vivianwonglala  孫中山起義是以自己鮮   發表於 14-10-9 23:18
Ericmo    發表於 14-10-7 08:41
peggypiggy  都係, 希望儘快解決   發表於 14-10-6 18:32
sweetiehom  Agree  發表於 14-10-6 16:42


大宅

積分: 2882


50#
發表於 14-10-6 13:41 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

關於你女既言論,我想講,讀好啲書做最高嗰個係啱既,不過最高嗰個只得一個,個人認為由香港人來做既機會率好低。而去移民都係啱既,咁所以結論係咪:政府就係咁架啦,唔使望佢改,你鍾意既留低,唔鍾意既就移民走啦?
同埋,利用又好唔利用又好,只要係自己心甘情願做既又有乜所謂呢?
好多反佔中人士都比佔中人士話係受政府收買利用,話佢地收左錢架,唔通人地話佢,佢就會唔反佔中唔去旺角拆檔咩?

真正可悲既,係做一個連思考都不容許,只能接受指令既機械人。


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 14-10-6 13:41 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:37
回覆 Sindy 的帖子

你点解會認為咁多學生, 咁多大專生比你无腦呢?
其實係地係咪攪錯左對象呢,同傀儡梁振英對話有用咩,應該直接同習近平傾先可以達到目的,唔好係到浪費時間,如果你地無錢,相信呢到好多媽媽會捐錢比你地上京

點評

monmon108  有乜好怕,學生嘛,到   發表於 14-10-7 03:22
為人子女  猛虎不及地頭蛇,學生ma  發表於 14-10-6 15:05
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


男爵府

積分: 8617


52#
發表於 14-10-6 13:41 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

你有良心嘅話,就勸啲學生離開旺角現場,免得學生受傷

點評

Thelittlepingu  x 2  發表於 14-10-6 15:07
為人子女  人已去保護  發表於 14-10-6 15:06


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


53#
發表於 14-10-6 13:42 |只看該作者
carrie_piglet 發表於 14-10-6 13:39
作為人子女的,不如你地上youtube睇下班天安門母親先...
仲有睇下64的資料,D領袖去曬外國,死就死左前面班 ...
我見到一個母親, 因為個女有情緒病, 無返學三年, 只係中二, 個女好自責, 個母親同佢講, 只要你仲係度, 返唔返學唔重要.. (佢女有情緒病, 會自殺的) 呢D就係身為人父母最重要既野


侯爵府

積分: 20743


54#
發表於 14-10-6 13:42 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

佔中時就扮大人,比人打、罵時變返细路,你赢

點評

elangel    發表於 14-10-7 21:20
大頭細B  Haha  發表於 14-10-6 22:11
allah  哈哈  發表於 14-10-6 20:17
abcabc181818    發表於 14-10-6 19:44
fannymama123  咪篤爆人啦  發表於 14-10-6 16:41
ungoobee    發表於 14-10-6 16:31
conniengor    發表於 14-10-6 16:09
simple430    發表於 14-10-6 15:23


複式洋房

積分: 227


55#
發表於 14-10-6 13:43 |只看該作者
回覆 oooasis 的帖子

政府一早跟學生會談, 可以賺得美名 "樂意跟學生談話"

為何政府又不去做呢?

而且方法这麼多, 為什麼要先鎮壓呢?


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


56#
發表於 14-10-6 13:44 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-6 13:41
回覆 Sindy 的帖子

關於你女既言論,我想講,讀好啲書做最高嗰個係啱既,不過最高嗰個只得一個,個人認為由香 ...
我女意思係做最高果個, 就可以改變佢覺得有問題既政策..
佢地既愚昧, 比人利用, 係賠上全香港人呀.. 賠既只係你自己, 有鬼人理你咩..


伯爵府

積分: 15556


57#
發表於 14-10-6 13:45 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:18
回覆 ngokwan 的帖子

沒有美化, 但你身為家長, 沒有想過如何教化人嗎?
請問令尊翁如何教化你?還是繼續推你去送死?
請去看看 所羅門王的智慧 吧!


複式洋房

積分: 227


58#
發表於 14-10-6 13:45 |只看該作者
回覆 renewdanny 的帖子

我又問, 法治精神是什麼?

為什麼不少法律界人仕會支持學生


禁止訪問

積分: 17185

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


59#
發表於 14-10-6 13:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9753


60#
發表於 14-10-6 13:46 |只看該作者
本帖最後由 甜姐兒 於 14-10-6 13:47 編輯

如果要講對錯, 就應該將所有犯法的人全都拘捕, 包括佔中或不佔中人士, 不論係學生, 黑社會, 普通市民, 全部做緊不合法行為的都應拘捕. 不論係佔馬路, 集會, 打人, 推鐡馬, 搜警車, 全部係犯緊法, 不論你理由幾咁正義, 犯法就係犯法, 何來有和平犯法, 未成年犯法, 就應該體諒. 我真係唔明. 我中立, 但呢D問題我諗左幾日都諗唔明.

點評

大頭細B  法不責縱  發表於 14-10-6 22:13
abcabc181818  犯法就係犯法  發表於 14-10-6 19:52
為人子女  警察拉不拉自己人?  發表於 14-10-6 15:09

首頁
12345...25

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo