自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 781


41#
發表於 08-3-24 18:49 |只看該作者
我個仔3-4歲時都有同樣情況, 因為佢細個時, 習慣飲奶訓覺, 所以, 很容易蛀牙, 牙醫話要杜牙根, 我都問咗兩個牙醫意見, 同樣地話杜牙根可以令佢將來生恆齒時更穏固, 不然的話, 將來的恆齒容易鬆脫, 希望幫到你啦!

原文章由 yingwong 於 08-2-26 11:30 發表
2歲時朴崩牙
前面果幾隻牙(門牙)蛀左
依家仲生左粒牙倉
之前睇左醫生
醫生話唔使理佢
痛先去睇

咁我依家再帶囡囡去睇另外一個醫生
呢個醫生話要杜牙根HK1800一只
我女上次補左一只收HK320
要補4只

咁請問3歲杜牙根 ...


禁止訪問

積分: 38753

好媽媽勳章 醒目開學勳章


42#
發表於 08-3-24 22:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4575


43#
發表於 08-3-24 22:47 |只看該作者
My Girl 4歲時都有杜牙根, done by public hospital, so in some cases, this is also necessary for small kids as public hospital won't do unnecessary precedures for patients.


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 08-3-25 10:16 |只看該作者
我都有去菲臘牙科
但要排1年以上
係呢段時間
唔使打電話去問
佢地話排到自然會打電話通知我地

原文章由 hinhinmummy 於 08-3-23 21:11 發表
樓主如果驚, 你試下帶佢去菲臘牙科樹看, 果樹係港大牙科醫生實習既地方, 佢地會幫一d 值得'研究'的人整牙, 我個女3歲既時使, 註牙, 我都係去果樹補, 果時我係'蟻'個醫生幫佢做(吾係學生), 我話個小朋友甘細, 好驚出 ...

親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo