跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1444


41#
發表於 08-3-24 13:17 |只看該作者
我b用Merries S,好好用腰位高,比位唔會太緊,又冇流poo poo, 先前用Pampers NB成日都整到一褲都係

  『 聖經能使他因信基督耶穌有得救的智慧 』(提後3:15)


大宅

積分: 1069


42#
發表於 08-3-24 17:56 |只看該作者
係呀, 如果"COOL" 到 BB 隻大脾仔有痕 and 紅左


原文章由 kawaiimama 於 08-3-8 23:24 發表



想請問, 即係如果片片 "COOL" 到 BB 隻大脾仔有痕, 就要轉用大一個碼O既片片...?


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


43#
發表於 08-3-24 19:39 |只看該作者
原文章由 愷蔚 於 08-3-8 17:33 發表
我b之前用過pampers/nepia/fitti同huggies覺得pampers係最最最差,因為換完片冇耐就有陣尿腥味,我b同我家姐個囡都試過換片時有棉花甩出黎超差!最好係huggies,但價錢貴d,如果平又ok既我會買nepia同fitti!依架我b2個月多幾 ...


我都有同感,,,pampers 真係唔係幾好用。。。。又細條, 又cool到紅晒。。。。

依家用緊 nepia... 好好用


大宅

積分: 4180


44#
發表於 08-3-25 12:41 |只看該作者
有冇人唔要Huggies 分數格, 可以比我?

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


複式洋房

積分: 257


45#
發表於 08-3-25 13:52 |只看該作者
我覺得Pampers最唔好用, 好細條又唔係好吸濕!之後轉咗Nepia都幾好, 不過最近同事介紹GooN叫我試下, 真係幾好, 因為佢有乾爽網面而且好吸濕, 不過比較大條!


大宅

積分: 1272


46#
發表於 08-3-25 14:40 |只看該作者
我BB用緊PAMPERS 而家買左 NEPIA不過用。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo