ipipipip 發表於 15-1-7 11:48 
明白呀
其實每個人的性格都一定帶點缺陷
當然自已不是完美
在中學時, 就有位高人同我講, 朋友不用太多, 君子之交淡如水, 係最好既交朋友方式, 不要把朋友關係看得"過重"。
其實諗下都係, 當你越深入去認識一個人, 你會發覺原來不是你所想咁好, 朋友同男女朋友相處都有點相似, 初相識時, 大家有新鮮感, 一定會堆砌一個美好印象俾對方, 日子久了, 真性情/脾氣就會漸露。喜歡一個人(無論係伴侶定係朋友) , 你要學會喜歡埋佢既優點缺點。
但.....唔係人人都做到, 我自問都接受唔到某D朋友既「缺點」。
Childhood is journey, not a race.