網購天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3431


41#
發表於 15-1-10 18:02 |只看該作者
whisky511 發表於 15-1-10 14:57
我都問過,佢話單件就問題唔大,千其唔好入面幾十件,因如果外包裝破損,佢會拒收,驚入面唔齊野! ...

拒收就麻煩D, 不過對我地都有保障

一陣菲兒簽收左, 到左香港入面D野又唔齊就麻煩了

同埋菲兒又唔知我地買左D咩, 對件數都對唔到了


伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


42#
發表於 15-1-10 18:11 |只看該作者
XDDD 發表於 15-1-10 18:02
拒收就麻煩D, 不過對我地都有保障

一陣菲兒簽收左, 到左香港入面D野又唔齊就麻煩了
我都同佢講貢做好合理,無論邊間快遞都應該貢做,賣家都成日叫我地驗收喇,包裝爛左,當然唔收得,最多打回頭,發過第二間快遞姐!


象牙宮

積分: 235860


43#
發表於 15-1-10 19:18 |只看該作者

引用:全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個

原帖由 cc4321 於 15-01-10 發表
全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個別區域手腳唔乾淨,我早排先用完無事 ...
早排我都有用,可能係呢排


象牙宮

積分: 235860


44#
發表於 15-1-10 19:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cc4321 於 15-01-10 發表回覆

原帖由 twin2 於 15-01-10 發表
賣家講申通拒收。
下,咩賣家拒收?可能報得唔好



象牙宮

積分: 235860


45#
發表於 15-1-10 19:19 |只看該作者

引用:Quote:XDDD 發表於 15-1-10 18:02 拒收就麻

原帖由 whisky511 於 15-01-10 發表
我都同佢講貢做好合理,無論邊間快遞都應該貢做,賣家都成日叫我地驗收喇,包裝爛左,當然唔收得,最多打回 ...



象牙宮

積分: 235860


46#
發表於 15-1-10 19:20 |只看該作者

引用:全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個

原帖由 cc4321 於 15-01-10 發表
全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個別區域手腳唔乾淨,我早排先用完無事 ...
個別區手腳唔好就死得,我地香港人多數發東莞同深圳嘛


大宅

積分: 1118


47#
發表於 15-1-10 19:37 |只看該作者

回覆:幸運的豆腐 的帖子

我仲有兩個申通件




複式洋房

積分: 271


48#
發表於 15-1-10 20:39 |只看該作者

回覆:無話可說 的帖子

不停旺店主都無人覆,已申請退款了!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo