自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14175

BK Milk勳章 畀面勳章


41#
發表於 15-1-29 07:49 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

依家個肚幾多個月?又果未成形,又真係覺得養唔掂就唔要啦,否則真係會好辛苦。但避孕左都中,真係天賜既禮物。


珍珠宮

積分: 47707


42#
發表於 15-1-29 07:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大眼的Dog 於 15-01-29 發表

原帖由 ppssvvtt 於 15-01-29 發表
Condom。我suspect 有漏網之魚逃走出來。因為唔係一開始就用
你係不正確用安全套,更係中
咁就唔叫有避

安全套係勃起就要用,未插入前要帶


珍珠宮

積分: 47707


43#
發表於 15-1-29 07:52 |只看該作者

引用:依家個肚幾多個月?又果未成形,又真係覺得

原帖由 kinmi 於 15-01-29 發表
依家個肚幾多個月?又果未成形,又真係覺得養唔掂就唔要啦,否則真係會好辛苦。但避孕左都中,真係天賜既禮 ...
係人為,不正確用dom

終於明白咁多人話有用都中


男爵府

積分: 8428


44#
發表於 15-1-29 07:53 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

我以前d避孕知識同樓主差唔多,連中兩個後就上咗避孕環喇,怕怕!



男爵府

積分: 6089


45#
發表於 15-1-29 08:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大眼的Dog 於 15-01-29 發表

原帖由 ppssvvtt 於 15-01-29 發表
Condom。我suspect 有漏網之魚逃走出來。因為唔係一開始就用
唔係一開始就用我認為唔算有避孕“不過點都恭喜你!有3個小朋友好開心又熱鬧!加上係外國屋都大d la!放心啦jm


瑪瑙宮

積分: 139296

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 15-1-29 08:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 我愛Corina 於 15-01-29 發表

原帖由 rayrayus 於 15-01-29 發表
我其實超唔想開七人車,太大份,泊車radius 都煩,我自問技術唔係超好,但冇計,五人後面塞唔入三張car sea ...
我架係細7人咋。


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


47#
發表於 15-1-29 08:17 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

唔係一開始就用




公爵府

積分: 28727

2018父親節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 15-1-29 08:21 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

如果你都用哂安全措施都有嘅,係你就係你嘅,走唔甩喇


翡翠宮

積分: 75393


49#
發表於 15-1-29 08:22 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

加拿大就生啦


翡翠宮

積分: 75393


50#
發表於 15-1-29 08:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ppssvvtt 於 15-01-29 發表Co

原帖由 大眼的Dog 於 15-01-29 發表
我老公都係咁的 所以真係會出事的!!
要一開波就用


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


51#
發表於 15-1-29 08:29 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

你都好好生養喎
主賜比你,要啦!

主 賜 平 安


子爵府

積分: 13975

牛年勳章 畀面勳章


52#
發表於 15-1-29 08:31 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

個天比你既,緣份黎,唔好唔要。

Btw,恭喜哂

        


寶石宮

積分: 281776


53#
發表於 15-1-29 08:31 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

加油


侯爵府

積分: 20164


54#
發表於 15-1-29 08:37 |只看該作者

引用:通常個個都會叫你要(我唔係話叫你落)但真正

原帖由 skyfree333 於 15-01-29 發表
通常個個都會叫你要(我唔係話叫你落)但真正養個個付出辛苦個個係自己,諗清楚

...
啱。
我地回應一句有幾難者,又唔使負責任既,當時人系你地,好好諗清楚啦。


水晶宮

積分: 50467


55#
發表於 15-1-29 08:38 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

講咗先啦,睇吓老公想點




翡翠宮

積分: 84206


56#
發表於 15-1-29 08:57 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

要!除非真係唔夠錢!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


57#
發表於 15-1-29 09:09 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

整定係你,緣份黎嘅


子爵府

積分: 12460


58#
發表於 15-1-29 09:11 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

真的要計好D數先⋯生時容易養大難⋯
我個人覺得生活質量都好緊要




子爵府

積分: 11980


59#
發表於 15-1-29 09:16 |只看該作者
你諗清楚先啦!我個人好實際,唔會要大家都太辛苦!我見身邊兩個家庭生三個既,無論有$無$,都好辛苦,共同點係,根本冇時間顧個細,成績都好差!

我已有兩個仔,我講到明,如果再有,我唔會要啦!


公爵府

積分: 28209


60#
發表於 15-1-29 09:19 |只看該作者

回覆:哎。。。呢次賣身都唔掂。。。

生埋呢個紮左去喇,正式收爐⋯ 好彩你住加拿大,如果响香港就慘了




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo