家庭理財

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   10


子爵府

積分: 11853


41#
發表於 15-5-12 19:52 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

有朋友30幾歲有左腎衰竭,有得保返三十幾萬,但好可惜的是佢老公有難各自飛結果離婚收埸。


別墅

積分: 831


42#
發表於 15-5-12 20:00 |只看該作者
mrs雨過天晴 發表於 15-5-12 19:52
有朋友30幾歲有左腎衰竭,有得保返三十幾萬,但好可惜的是佢老公有難各自飛結果離婚收埸。

...

結論係,識個好老公好過買保險


子爵府

積分: 11853


43#
發表於 15-5-12 20:16 |只看該作者

引用:Quote:mrs雨過天晴 發表於 15-5-12 19:52

原帖由 Armen 於 15-05-12 發表
結論係,識個好老公好過買保險
結左婚當然希望無論咩環境大家要互相扶持,一個有長期病患的病人情緒會特別差同埋無晒意志,做佢既一半所付出同堅持要好大。以呢個朋友為例有錢好過人財兩失,不可共患難既伴要唔要都算啦。


大宅

積分: 4447


44#
發表於 15-5-12 20:36 |只看該作者

回覆:milkylok 的帖子

呢排我都了解緊危疾,因為想買,但月供800蚊,供5年,保額得12萬,保額好似好細。



別墅

積分: 663


45#
發表於 15-5-12 21:05 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

冇事買乜都厭多,
有事又覺得買得少!
每個人/家庭都唔一樣,
自己衡量啦!

點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:31


大宅

積分: 1446


46#
發表於 15-5-12 21:47 |只看該作者

引用:朋友供一千鬆D危疾,供左年幾,之後驗到乳

原帖由 chhappy 於 15-02-25 發表
朋友供一千鬆D危疾,供左年幾,之後驗到乳癌初期,一次過賠左八十萬,找C家E院數用左廿幾萬,佢好彩有買, ...
我朋友都一樣。


禁止訪問

積分: 408


47#
發表於 15-5-13 02:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7999


48#
發表於 15-5-13 07:28 |只看該作者

回覆:milkylok 的帖子

我朋友第一期原位癌,冇得claim


伯爵府

積分: 15459


49#
發表於 15-5-13 11:44 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

而家d癌症標把藥(新藥)下下都去到4-5萬一個月,睇你覺得有無需要,雖然去到末期都係要死,但你想舒舒服服咁死,定係吊住條命咁死? 有d 新藥療效好好,可以比你舒舒服服多半年至一年,起碼仲可以去到旅行,唔駛下下住醫院。可以睇下d ceo plan ,我未買,都仲諗緊,因我有份危疾,但保額得100萬,同埋唔記得症details 喇,都係時候要去搵agent 問問




大宅

積分: 2533


50#
發表於 15-5-13 12:41 |只看該作者
babyjk2013 發表於 15-5-12 17:41
其實我唔明點解當保險公司係對手?
分輸贏?

買一樣野要分輸嬴,真係幾痴線:

買層樓, 買家賣家
返工, 僱主同員工
食餐飯, 老闆同食客

何苦呢,自己衡量值唔值咪算。


男爵府

積分: 5531


51#
發表於 15-5-14 00:01 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

當然有必要!如果病了,治療要錢,一段時間不能工作,也是錢、、、



點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:32


禁止訪問

積分: 343


52#
發表於 15-5-14 01:13 |只看該作者

回覆:milkylok 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4547


53#
發表於 15-5-15 00:28 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

有需要,因為冇人想用自己辛苦儲既$去醫病




伯爵府

積分: 16292

BK Milk勳章


54#
發表於 15-5-15 00:46 |只看該作者

引用:朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用

原帖由 milkylok 於 15-02-24 發表
本帖最後由 milkylok 於 15-2-24 15:44 編輯

朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用5X萬,佢講去政 ...
買!我表姐breast cancer叫好番了,叫我地一定要買危疾,門診住院可以吾買。


伯爵府

積分: 16292

BK Milk勳章


55#
發表於 15-5-15 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 shareholder 於 15-02-24 發

原帖由 fundfund 於 15-02-25 發表
好多公司第一期已經有得賠啦!
yes, 今時不同往日,要自己比較。


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


56#
發表於 15-5-15 07:13 |只看該作者

引用:其實我唔明點解當保險公司係對手?分輸贏?

原帖由 babyjk2013 於 15-05-12 發表
其實我唔明點解當保險公司係對手?
分輸贏?
我明喎~

保險公司,每日都要賺錢交租,出糧,營利,錢從何來?

因為我計數呃所以我明~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 12396


57#
發表於 15-5-15 07:18 |只看該作者

回覆:shareholder 的帖子

你未必誇張得緊要左d, 我上年確診乳癌第3期,已擴散淋巴,但又如何,我由確診到而家,從來無覺得我接近死神,我亦問過醫生我會唔會有生命危險,醫生話當然無。現今醫學,只要你積極去醫,係會醫得好既。

講回正題,我之前係有買危疾+醫療,最後賠左120 幾萬,總醫療費唔使30 萬,我絕對覺得危疾係值得買,我而家要再等5 年,5年後如果保險公司受保,我會再買


禁止訪問

積分: 49


58#
發表於 15-5-15 09:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6403


59#
發表於 15-5-15 10:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babyjk2013+於+15-05-12+發表

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
我明喎~

保險公司,每日都要賺錢交租,出糧,營利,錢從何來?
你其實好無聊

保險都係一個行業

我完全唔知你想講咩

你計數能力係點 我無興趣。

唔該你啦 無親身經驗 就唔好一面倒話所有保險無用。

外國好多國家都有幫國民買保險

你咁講 所有總統都係傻架。




水晶宮

積分: 71755

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章


60#
發表於 15-5-15 14:34 |只看該作者
負擔到,危疾住院買得過,有病時多d錢去醫

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo