親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   4


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


41#
發表於 15-3-4 22:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Vana 於 15-03-04 發表btw,

原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
我都有去,夏天去,好多大陸人 好曬有38度,頭頂著火


幸福可以好簡單


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


42#
發表於 15-3-4 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BBJOJO 於 15-03-04 發表係丫

原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
係wor, kids size 都已經 好啱我地身型
係丫!

幸福可以好簡單


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


43#
發表於 15-3-4 22:05 |只看該作者

回覆:德國+瑞士

我無買名牌,但買左好多紀念品,都唔貴

係1 euro store (seems 1 ...forgot exact name ), 類似12 蚊店買左好多正quality 小朋友玩具,碗筷之類

樣樣hkd 1x - 2x, 仲要made in Germany or England 都有


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


44#
發表於 15-3-4 22:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Vana 於 15-03-04 發表btw,

原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
我都有去,夏天去,好多大陸人 好曬有38度,頭頂著火
我10月去,天氣一流



禁止訪問

積分: 12112


45#
發表於 15-3-4 22:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


46#
發表於 15-3-4 22:07 |只看該作者

引用:我無買名牌,但買左好多紀念品,都唔貴係1

原帖由 Vana 於 15-03-04 發表
我無買名牌,但買左好多紀念品,都唔貴

係1 euro store (seems 1 ...forgot exact name ), 類似12 蚊店買 ...


幸福可以好簡單


禁止訪問

積分: 12112


47#
發表於 15-3-4 22:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


48#
發表於 15-3-4 22:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BBJOJO 於 15-03-04 發表係嘞

原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
係嘞,就係咁著火法,不過真係好靚,曬都值得
真係靚喎

幸福可以好簡單


禁止訪問

積分: 12112


49#
發表於 15-3-4 22:09 |只看該作者

引用:我無買名牌,但買左好多紀念品,都唔貴係1

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


50#
發表於 15-3-4 22:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Vana 於 15-03-04 發表我幾個

原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
黑森木天然景觀靚嗎?係咪for行山?
我只去蒂蒂湖咋,我睇書同行普通山不大分別,而且d 樹又黒又高又密,應該好難有咩景睇

但沿路d 樹一大片一大片density 好高,都幾特别

主要之前係瑞士, 澳地利都行夠山勒


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


51#
發表於 15-3-4 22:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Vana 於 15-03-04 發表我10月

原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
嘩,秋景咪有紅葉?
有少量,沿路有,都幾靚


禁止訪問

積分: 12112


52#
發表於 15-3-4 22:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12112


53#
發表於 15-3-4 22:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12112


54#
發表於 15-3-4 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


55#
發表於 15-3-4 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BBJOJO 於 15-03-04 發表真係

本帖最後由 Vana 於 15-3-4 22:24 編輯
原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
其實黎明時有煙霧仲靚,我呢張烈日當空已經扣左分

1425478744571.jpg

係又要有煙霞又有晨光先靚....呢張我用手機架咋.... 我起身就行過去...

之前好多煙霞, 但無陽光唔靚..... 等到只有一刻有陽光即影, 但又無哂D 煙...好難影...


我見D 年老日本人攝影師係SET好哂等成朝架..



禁止訪問

積分: 12112


56#
發表於 15-3-4 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


57#
發表於 15-3-4 22:28 |只看該作者

答番樓主問題.... 瑞士真係咁係超巿買隻朱古力都好好味..... 你可以買D 試吓, 好味再買多D 做手信....

我無影低, 但有幾款真係超級好食...唔係大BRAND

我係德國仲有買lego.... 係fussen有買, 咁岩有sale.... 係frankfurt lego store都有買.... 自己可以choose人樣各樣黎砌個人.....

仲有係海德堡買鞋.... 我個時買boots好平.... 個間係self - helped 鞋舖..我見好多地方都有得買..但又係唔記得名....


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


58#
發表於 15-3-4 22:35 |只看該作者

引用:答番樓主問題.... 瑞士真係咁係超巿買隻朱

原帖由 Vana 於 15-03-04 發表
答番樓主問題.... 瑞士真係咁係超巿買隻朱古力都好好味..... 你可以買D 試吓, 好味再買多D 做手信....

我 ...
thx

幸福可以好簡單


男爵府

積分: 5506


59#
發表於 15-3-7 12:50 |只看該作者

回覆:Vana 的帖子




公爵府

積分: 26278

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


60#
發表於 15-3-8 23:55 |只看該作者
BBJOJO 發表於 15-2-28 19:34
我五月会去「 德國+瑞士 」,請問有乜野值得買呀?
如果你們喜歡白酒、冰酒,德國Main, Rhien 好多有質素的酒莊,好山好水,可以試飲及購買。啤酒都好飲,仲可以超市回樽,D地道啤酒,平到你唔信

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo