自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 926


41#
發表於 08-6-11 12:38 |只看該作者
警察趕車佢吾走?吾係呀?


禁止訪問

積分: 2701


42#
發表於 08-6-11 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4074


43#
發表於 08-6-11 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


44#
發表於 08-6-11 14:46 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-11 00:40 發表



咪係見到我地一家大細...仲要係架搵食車........都陰我地......
真係冇陰公呀........


覺得納稅人真係慘呀.....

老公尋日同我講
山頂有條路係有貨車禁區時間
尋日想問下你係咪揸左架貨車入去(包括貨van)
無得投訴架喇
450蚊算平(我估應該係咁上下費用)
我老公之前仲on居
以為沖紅燈閃左即係中
都中左咪照行之後又再閃多次
之後佢先知
原來閃第2下先係中左沖燈
有d野係要比錢先學精

[ 本文章最後由 揚莉煒媽咪 於 08-6-11 14:50 編輯 ]


禁止訪問

積分: 11321


45#
發表於 08-6-12 02:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 926


46#
發表於 08-6-12 02:16 |只看該作者
kaka427

算啦,你唔好係咁話佢啦!
一家大細又係架搵食車係慘既.


禁止訪問

積分: 11321


47#
發表於 08-6-12 02:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12839


48#
發表於 08-6-13 01:38 |只看該作者
原文章由 苯小孩 於 08-6-11 14:16 發表

三幅屁




狗唔答8


子爵府

積分: 12839


49#
發表於 08-6-13 01:40 |只看該作者
投訴那邊已經覆了我.說當日的警員失職..因呢部車的而且確係用來幫助上山頂的市民同司機........投訴部亦都認同係有砌生豬肉的情況發生.....事件已經再跟進.......同埋確實警員躲懶的情況嚴重..如果再有希望我可以再提供更多資料同舉報.......


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


50#
發表於 08-6-13 08:42 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-13 01:40 發表
投訴那邊已經覆了我.說當日的警員失職..因呢部車的而且確係用來幫助上山頂的市民同司機........投訴部亦都認同係有砌生豬肉的情況發生.....事件已經再跟進.......同埋確實警員躲懶的情況嚴重..如果再有希望我可以再提供更多資料同舉報.......

咁最後會不了了之
我認為..........
除非你有更多資料或再有人舉報


禁止訪問

積分: 34179


51#
發表於 08-6-13 09:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 790


52#
發表於 08-6-13 12:59 |只看該作者
刁民一名!!


子爵府

積分: 13105


53#
發表於 08-6-13 13:56 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-13 01:40 發表
投訴那邊已經覆了我.說當日的警員失職..因呢部車的而且確係用來幫助上山頂的市民同司機........投訴部亦都認同係有砌生豬肉的情況發生.....事件已經再跟進.......同埋確實警員躲懶的情況嚴重..如果再有希望我可以再 ...

呢位C9唔該唔好攪事啦!無論如何,犯法就係犯法.有心又好冇心又好,交罰款啦!唔好浪費警力去查你嘅無謂投訴啦!你可以開口問路但你唔問,比人抄都係自已唔着.死狗者,阿sir可放可唔放,何必要令人地个file花晒,仲係無理地花呢?你話日後阿sir点執法?見到類似情况做唔做嘢????????


大宅

積分: 2196


54#
發表於 08-6-13 14:20 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-13 01:40 發表
投訴那邊已經覆了我.說當日的警員失職..因呢部車的而且確係用來幫助上山頂的市民同司機........投訴部亦都認同係有砌生豬肉的情況發生.....事件已經再跟進.......同埋確實警員躲懶的情況嚴重..如果再有希望我可以再 ...




由一件咁細小的抄牌事件,只不過入錯路,又唔好彩給捉到正,警察抄牌.妳可以衍生咁多問題投訴 個個比人抄完牌條氣都唔順.
就算點情有可原,妳都已越描越黑 搞咁多小動作只想慳番
幾百 我估都幾難,我有D比你更無懶嘅朋友,到最後咪又要交罰款:;pppp:


水晶宮

積分: 64430

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 08-6-13 15:56 |只看該作者
睇泥睇去,都唔明点解話個警察砌佢生豬肉,明明入左條唔入得嘅路,抄牌都好正常者。萬一唔抄牌,比第二個又钟意投訴嘅好市民見到,話個警察詢私,又走去投訴,咁個警察未又攞泥衰!


禁止訪問

積分: 829


56#
發表於 08-6-13 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


57#
發表於 08-6-13 17:19 |只看該作者
原文章由 shirleyHL 於 08-6-11 02:01 發表
米囉!想人幫就主動有禮貌咁問人囉,
淨係停低架車就要人地識得去服務你,
當人係工人咩!
你有納稅時人地都有納稅架


你講得仲好 !!!


別墅

積分: 926


58#
發表於 08-6-13 22:45 |只看該作者
有冇考慮過唔再投訴警察?


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


59#
發表於 08-6-13 23:00 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-13 09:24 發表



呢幾日我已經盡量克制自己唔好入嚟呢度留言,但係見到妳呢句,無辦法........梗係有砌生豬肉啦,不過係妳砌個警察嘛,慢駛代表問路呀?自已唔問盲衝衝駛入去,唔抄妳係人情、抄妳係道理.......況且揾食車同私家車有分別咩?揾食 ...


哎 ~~~
由佢啦, 呢位太太唔係第一次踩警察架啦, 好似同佢好大仇口咁,佢帶住副有[色]眼鏡睇野, 人地做咩都唔岩架啦, 係都咬住唔放...佢無非都係想人地同佢一樣有敵意姐. 係另外個topic 都見到佢, 佢次次最後都係個句架: [呢度有好多c9 , c6 係pc 黎, 唔好講佢地不是呀] 講到我都記得.


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


60#
發表於 08-6-13 23:07 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-6-13 13:56 發表

呢位C9唔該唔好攪事啦!無論如何,犯法就係犯法.有心又好冇心又好,交罰款啦!唔好浪費警力去查你嘅無謂投訴啦!你可以開口問路但你唔問,比人抄都係自已唔着.死狗者,阿sir可放可唔放,何必要令人地个file花晒,仲係無理地 ...


依家做亞蛇真係唔易做, 咁好顛人.....可憐的小警察~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo