跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2542


41#
發表於 08-7-8 12:30 |只看該作者
1075mmww,
得23日又真係短得濟喎!真係要睇下醫生調理下喎.
我一向都係27-30日,去年返學後,太辛苦了,變左23日,嚇死我呀!馬上死死地氣返去睇莫醫生,食左一個月藥後,就調返27,28日.


大宅

積分: 2124


42#
發表於 08-8-5 13:42 |只看該作者
請問咁多位,你們是經衛生中心轉介上山頂的嗎?


大宅

積分: 2542


43#
發表於 08-8-5 18:12 |只看該作者
理論上是先在衛生中心睇三個月,之後再轉上去山頂不孕科.


別墅

積分: 728


44#
發表於 08-9-2 01:39 |只看該作者
澳門真係冇乜不育的專業醫生,所以真係好迷茫...我兩年啦~~唉...


別墅

積分: 728


45#
發表於 08-9-2 01:46 |只看該作者
原文章由 Lumpy 於 08-8-5 18:12 發表
理論上是先在衛生中心睇三個月,之後再轉上去山頂不孕科.


我就好好啋,我只係一個月時間就可以轉去山頂,(果陣我上網學左d 人話講得誇張d 就可以, 兩年都話三年唔得)所以好快就可以睇到黃醫生..


別墅

積分: 728


46#
發表於 08-9-2 01:47 |只看該作者
原文章由 Lumpy 於 08-6-30 16:28 發表
1075mmww,
放心啦,你有得做ivf,成數已經比我高好多了.
山頂的醫生只是叫我日日打針,中醫就叫我食花膠同埋keep住飲中藥.
唉,我都唔明點解子宮內膜會薄架,我又無落過仔.所以現在我都唔知可以做咩了. ...


咁你係咪自己打針就係去山頂打呀?


大宅

積分: 2542


47#
發表於 08-9-2 12:04 |只看該作者
夫人,
你都係睇黃醫生呀? 你到邊個階段了?
我去衛生中心打囉,醫生唔會叫你去山頂打,因太多人.


別墅

積分: 728


48#
發表於 08-9-3 03:35 |只看該作者
我剛剛睇, 所以都係初部階段, -食排卵藥


大宅

積分: 2542


49#
發表於 08-9-3 09:57 |只看該作者
夫人,
你食完排卵藥後,陰照時內膜厚薄ok嗎?
事關我就係食完藥,令到原本已經薄的內膜變得更薄,所以我現在改為打針.


複式洋房

積分: 181


50#
發表於 08-9-9 12:21 |只看該作者
原文章由 Clg 於 08-8-5 13:42 發表
請問咁多位,你們是經衛生中心轉介上山頂的嗎?

你去c+醫生都得,我有個friend睇劉雁華,佢原本子宮頸有問題,後來劉醫生同佢醫好,佢同醫生講佢想要bb,try好耐都無,後來dr.劉寫信佢去山頂睇,你可以查詢下先啦,dr.劉個人好好,山頂d醫生要學下人地d態度,上堂與病人溝通技巧會好d.


複式洋房

積分: 205


51#
發表於 08-10-26 17:35 |只看該作者
想問吓有無人直接去香港做ivf, 費用幾多,邊間醫院好,我要點做???


複式洋房

積分: 181


52#
發表於 08-10-27 10:02 |只看該作者
原文章由 shinco 於 08-10-26 17:35 發表
想問吓有無人直接去香港做ivf, 費用幾多,邊間醫院好,我要點做???

qmh有私家証,ivf約要$70,000左右,養和都有你可以試下問.


複式洋房

積分: 205


53#
發表於 08-10-29 20:02 |只看該作者
qmh是邊間?


大宅

積分: 2658


54#
發表於 08-10-30 15:03 |只看該作者
原文章由 shinco 於 08-10-29 20:02 發表
qmh是邊間?



好似系瑪麗, 又好似要經山頂轉介才可以睇, 因為系公立醫院


大宅

積分: 2658


55#
發表於 08-10-30 15:07 |只看該作者
原文章由 shinco 於 08-10-26 17:35 發表
想問吓有無人直接去香港做ivf, 費用幾多,邊間醫院好,我要點做???



仁安醫院啦, 睇董醫生啦(BOOKING都要排半年甘上下), 大概要7~8萬元做IVF, 你要做既事系...................快..........................
記住卵子系會隨時間而老化.........即系愈早IVF愈容易有


複式洋房

積分: 205


56#
發表於 08-10-30 19:37 |只看該作者
唔該該哂.


別墅

積分: 525


57#
發表於 08-11-2 12:14 |只看該作者
我都係等緊山頂批唔批我去香港做ivf, 最快12月尾先知得唔得...好無耐......唔駛錢嘅野係要咁麻煩....只係叫你等等等.....最慘係我到明年4月就唔可以有免費(到38歲啦), 好心急...希望批我啦....
本來9月尾可以做下iui, 但係黃醫生話d管用哂, 要番貨先有, 點知到10尾都未番到貨....超無耐....結果佢話不如幫我試下遞信做ivf..依家只好再等到12月睇下有無消息啦.....


別墅

積分: 728


58#
發表於 08-11-2 18:33 |只看該作者
原文章由 Airam 於 08-11-2 12:14 發表
我都係等緊山頂批唔批我去香港做ivf, 最快12月尾先知得唔得...好無耐......唔駛錢嘅野係要咁麻煩....只係叫你等等等.....最慘係我到明年4月就唔可以有免費(到38歲啦), 好心急...希望批我啦....
本來9月尾可以做下iui ...


你是黃潔x 醫生嗎?


複式洋房

積分: 181


59#
發表於 08-11-5 09:19 |只看該作者
Airam:
無管禁都得,不過我都覺得佢地係好拖延時間,一時話要放假一時話多公眾假期右唔做,一時右話要出差,總之好多問題,我都睇左就來兩年都未bingo,今個月先第次bingo.總言之澳門就係與別不同.


別墅

積分: 657


60#
發表於 08-11-6 11:15 |只看該作者
原文章由 夫人 於 08-9-2 01:39 發表
澳門真係冇乜不育的專業醫生,所以真係好迷茫...我兩年啦~~唉...

建議去搵鄭其昌醫生,佢可以幫你調理身體,如果真係輸卵管問題要做ivf,佢會推介去珠海婦幼院搵楊醫生(佢ivf成功率好高)
治療其間可以返澳門搵鄭醫生幫你打針(唔駛日日返珠海)成功後又可以叫佢開d中藥安胎.
我有朋友搵左佢睇,之後介紹去搵楊醫生,幾個月就有左啦,費用只係用左2萬幾人仔..
隔幾日去珠海都好過隔幾日過大海去香港甘辛苦啦..
珠海2,3個月就ok,唔駛去香港要排期再排期,又貴

鄭醫生好full,要早d去預約,同埋佢份人較少話講,睇佢時要多d問佢,問多d,知多d,主動問佢,同埋告知佢你既情況..會好d.^^
http://www.kccheang.com/news.aspx?id=3

如想知關於楊doctor既情況,我再詳談

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo