親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   14


大宅

積分: 3155


41#
發表於 15-3-31 19:10 |只看該作者

引用:你地買左上網卡未呀?買邊張好?

原帖由 ChelChelC. 於 15-03-31 發表
你地買左上網卡未呀?買邊張好?
想去鴨記買,但出發前可能換電話,所以又未買得住


別墅

積分: 629


42#
發表於 15-3-31 22:12 |只看該作者

回覆:5月去大阪jm,揮揮手

我5月21日出發,行程都未plan




大宅

積分: 1632


43#
發表於 15-3-31 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChelChelC.+於+15-03-31+發表

原帖由 釘釘 於 15-03-31 發表
想去鴨記買,但出發前可能換電話,所以又未買得住
係咪都係買富士卡呀?




大宅

積分: 3155


44#
發表於 15-4-1 13:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 釘釘 於 15-03-31 發表想去鴨

原帖由 ChelChelC. 於 15-03-31 發表
係咪都係買富士卡呀?
係呀



大宅

積分: 1632


45#
發表於 15-4-1 18:23 |只看該作者

回覆:5月去大阪jm,揮揮手

你地有冇plan食邊間燒肉放題呀?帶埋bb去我又驚好大油煙同埋無禁煙席,但又好想食。有冇好介紹?




大宅

積分: 2452


46#
發表於 15-4-3 11:03 |只看該作者

引用:你地有冇plan食邊間燒肉放題呀?帶埋bb去我

原帖由 ChelChelC. 於 15-04-01 發表
你地有冇plan食邊間燒肉放題呀?帶埋bb去我又驚好大油煙同埋無禁煙席,但又好想食。有冇好介紹?



...
我都想知呀


大宅

積分: 1288


47#
發表於 15-4-3 11:11 |只看該作者

引用:你地有冇plan食邊間燒肉放題呀?帶埋bb去我

原帖由 ChelChelC. 於 15-04-01 發表
你地有冇plan食邊間燒肉放題呀?帶埋bb去我又驚好大油煙同埋無禁煙席,但又好想食。有冇好介紹?



...
我下星期出發,訂左M松阪牛燒肉, 同行有1歲bb, 到時再報料睇下會唔會好大油煙




大宅

積分: 1723


48#
發表於 15-4-3 14:02 |只看該作者

回覆:cancancc 的帖子




大宅

積分: 1326


49#
發表於 15-4-3 18:02 |只看該作者
請問白濱及有馬溫泉有邊間好介紹,麻煩比比資料我,唔該晒


複式洋房

積分: 375


50#
發表於 15-4-3 21:04 |只看該作者

回覆:5月去大阪jm,揮揮手

請問大家係咪住心齊橋個邊d hotel呀,我剛剛先決定去,仲未book hotel, 有無介紹呀,唔該


大宅

積分: 1632


51#
發表於 15-4-3 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChelChelC.+於+15-04-01+發表

原帖由 cancancc 於 15-04-03 發表
我下星期出發,訂左M松阪牛燒肉, 同行有1歲bb, 到時再報料睇下會唔會好大油煙



...
thanks!




大宅

積分: 1326


52#
發表於 15-4-7 10:47 |只看該作者
回覆 Mya1118 的帖子

請問白濱你住咩酒店?


大宅

積分: 1326


53#
發表於 15-4-7 10:49 |只看該作者
回覆 陳皮梅. 的帖子

請問你白濱住咩酒店,另外租車係邊到租?


別墅

積分: 639


54#
發表於 15-4-7 23:16 |只看該作者

回覆:媽咪保保 的帖子

我book左三樂莊呀




複式洋房

積分: 371


55#
發表於 15-4-9 06:44 |只看該作者

回覆:5月去大阪jm,揮揮手

我5月7至5月12呀


大宅

積分: 3155


56#
發表於 15-4-9 19:45 |只看該作者
我住白良莊


大宅

積分: 1632


57#
發表於 15-4-10 20:19 |只看該作者

回覆:beckyzoo 的帖子

我住hotel vista grande Osaka,5月去你仲未訂酒店?好full ar,我都試左幾間先訂到




伯爵府

積分: 17059

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 陪月勳章 畀面勳章


58#
發表於 15-4-10 21:33 |只看該作者
Aidenc 發表於 15-3-27 11:55
回覆 釘釘 的帖子

你住邊間酒店? 方便嗎? 我8/5-14/5去大阪
咁啱嘅!?我都係呢個時間!我住vista grande. 你呢?


伯爵府

積分: 17059

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 陪月勳章 畀面勳章


59#
發表於 15-4-10 21:38 |只看該作者
釘釘 發表於 15-3-30 12:30
白濱:adventure world
神戶麵包超人館
奈良餵鹿
我都想去白浜,但好似帶住兩個小朋友,再要拖喼坐JR, 好似好難搞。。。


別墅

積分: 541


60#
發表於 15-4-11 12:19 |只看該作者
我都住白良莊, 有冇人住過? 好唔好呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo