自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 28399


41#
發表於 15-4-29 14:23 |只看該作者

引用:Quote:emimi 發表於 15-4-29 14:10 就算我

原帖由 tammy2008 於 15-04-29 發表
妳老公自己瞓到中午1-2點起身.....咁又點管到妳同囝囝係咪7點起身啫......

即佢齋UP 啦.....即佢管唔到啦. ...
我係唔理佢,不過佢就自私鬼,怪我唔早起身,我先嘈佢咋嘛
佢話如果我搵到節目佢會早d起身一齊去,但一係太熱一係太凍,有兩聲咳又唔去得,星期六日太多人唔會去,但全世界一至五都返學,幾時先冇人? 最多一個月得一個星期同我地出街,等得佢黎,我仔都小學畢業了


大宅

積分: 2669


42#
發表於 15-4-29 14:26 |只看該作者
同我屋企情況差唔多, 不過唔同0既係爸爸願意出街, 不過前題係要飲食安排好D同有午睡。
通常週末, 只係其中一日出街(要搭車), 朝早因為小朋友早起, 會簡單煮飯仔做早餐, 搭車車程中睡一睡, 午/晚都出街食, 夜晚盡量10PM前回到家, 咁沖完涼等等可以11PM前瞓。
另一日又係一起身食飯, 只會返下恒常興趣班+回家去樓下公園玩, 再午睡, 晚上屋企煮或出街食。
咁可以有休息時間, 又有得玩, 又肯定小朋友最少有一餐住家飯


公爵府

積分: 28399


43#
發表於 15-4-29 14:27 |只看該作者

引用:回覆 emimi 的帖子咁又好似妳C6有D吾係幾好

原帖由 ydoris 於 15-04-29 發表
回覆 emimi 的帖子

咁又好似妳C6有D吾係幾好,佢自己都出街,但吾係同妳地,又叫妳地吾好出?? ...
佢話“我陪左個仔先出街(帶左個仔落街20分鐘買玩具)返屋企佢都係食飯沖涼訓覺之嘛”


水晶宮

積分: 50566


44#
發表於 15-4-29 14:28 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 14:23
我係唔理佢,不過佢就自私鬼,怪我唔早起身,我先嘈佢咋嘛
佢話如果我搵到節目佢會早d起身一齊去,但一係太 ...
咁唔洗理佢啦...

呢D所謂老公我會叫佢唔該盡番做老公同做父親既責任, 佢怕多人怕熱就叫佢做阿四車妳地周圍去玩就啱架啦, 用命令式得架啦...唔洗用商量語氣




伯爵府

積分: 19386

母親節2025勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


45#
發表於 15-4-29 14:35 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

好多家庭都出現呢個問題, 大家立場吾同, 各人樣一步或者我會星期六順老公意, 星期日就留比自己話事, 學野盡量會轉平日。


大宅

積分: 2977


46#
發表於 15-4-29 14:36 |只看該作者
最簡單方法係樓主自己揸車,咁就方便哂!
老公唔去玩,你又冇所謂,咁你咪話:老公,你
返工辛苦,放假我帶仔出去,你休息下。
咁講你又冇蝕底,橫掂宜家佢都係唔去架啦
可能你咁講,佢會覺得你善解人意,會參與下呢。


水晶宮

積分: 73578

BK Milk勳章


47#
發表於 15-4-29 14:41 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

我就放長假先真係郊遊玩
平時星期六日
我就吾一定要訓下午覺既
但多數食完下午
再大家一齊訓下
但就一定吾會早起
男人堅持
早起就叫个男人睇反个仔
食埋早餐先好叫我
放假我都要訓下覺

大家生活方式不同
我就覺得邊个提意邊个做
要早起就麻煩自己睇反个仔
如果老公根本無假放
我會叫佢咪咁多野講
我湊就按我方式做


侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


48#
發表於 15-4-29 14:42 |只看該作者
大力士媽咪 發表於 15-4-29 14:07
兩個都有自己論點,亦唔係邊個對與錯。
不過兩者都唔使每個星期都必定要做自己一定要做既活動架。
...
係囉...
其實一個唔駛玩到咁盡﹐
另一個唔一定要留係屋企姐...

可以拿個平衡點~~



男爵府

積分: 8255


49#
發表於 15-4-29 14:42 |只看該作者
咁可以一個星期出去,一個星期係屋企LOR


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 15-4-29 14:43 |只看該作者
平時星期六就會出街玩一日, 星期日就會係屋企休息


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


51#
發表於 15-4-29 14:45 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

我同你完全一樣,我同小丙四圍玩,佢自己一個系屋企睏教

就算去韓國、去大陸玩都系無佢份,我同小丙去玩!

但各自各精彩,無問題!


男爵府

積分: 8901

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


52#
發表於 15-4-29 14:50 |只看該作者

引用:大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓 ...
我都鍾意樓主嘅想法, 放假留屋企太太太浪費, 平時正常未得囉, 放假要放縱下


珍珠宮

積分: 42594


53#
發表於 15-4-29 14:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 亞貴 於 15-04-29 發表你有你

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
我仔4歲讀k1,冇咩測驗,除左考試我唔會要求佢溫習,過兩年有學業壓力就冇得玩,再多兩年就拖都唔肯跟我去 ...
你c6 唔係無道理,可能佢都好倦,唔想出去,但又想陪下/見下個仔呢?

可唔可以一人讓一步,隔個星期去玩,隔個星期喺屋企hea? 唔使樣樣都規定得咁死嘅


翡翠宮

積分: 96795

2018復活節勳章


54#
發表於 15-4-29 14:54 |只看該作者
我支持你, 小朋友可以大玩特玩的時間唔多, 小學前就應該好好咁玩, 邊個小朋友唔鍾意跑唔鍾意跳, 但留喺屋企又點做到, 唔好嘥咗佢地ge童年. 食野方面, 一餐半餐點會食壞, 人係有抵抗力. 但你C6唔鍾意, 唯有你讓少少, 唔好玩得太晏囉.


水晶宮

積分: 69078

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


55#
發表於 15-4-29 14:59 |只看該作者
其實放假可以瞓到八點,一人讓一步。跟著去一個地方玩半日,又唔使由朝玩足全日,又或者你C6揸車,去到目的地佢自己休息囉,例如去濕地公園之類既。
上左小學更無時間玩,所以想童年仲有小小去玩既回憶就好玩多D啦!
打機就真係身心都有害。


珍珠宮

積分: 40594


56#
發表於 15-4-29 15:07 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 13:05
但如果堅持午睡,活動範圍只限屋企附近,去遠少少都趕唔切返屋企等午睡訓醒又3點幾,出得去遠少少 ...
午睡又唔係一定要訓落床, 可以同佢搭長途巴士, 由佢在巴士訓架


大宅

積分: 2882


57#
發表於 15-4-29 15:11 |只看該作者
回覆 emimi 的帖子

我傾向你老公嗰套,我仔兩歲半,n班,星期一至日都係九點訓覺,早上七點前自然醒,中午一點自然眼訓。去玩可以睡午覺前出去,或睡完午覺後出去,極少改變,去迪士尼我地都租一晚酒店,等佢可以照樣訓午覺,及晚上九點訓。街外食物的確係無乜益,但我都會同佢出街食,一個月一至兩次。
但留喺屋企,唔係睇電視同玩ipad,我地同佢玩玩具,玩字卡,扮醫生,玩煮飯仔,玩泥膠,一齊跳舞唱歌,同埋落公園或去波波池。



水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


58#
發表於 15-4-29 15:24 |只看該作者
同C6傾下, 搵個平衡位, 你老公HEA得滯, 你又玩得太盡, 可以去玩, 但唔同次次假期去盡都可以架嘛....


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


59#
發表於 15-4-29 15:35 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

要玩趁幼稚園好玩,遲下上小學假期都要溫書架啦




珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


60#
發表於 15-4-29 15:43 |只看該作者

引用:你C6懶就懶啦....小朋友係要出去玩先會大..

原帖由 貓山公主 於 15-04-29 發表
你C6懶就懶啦....小朋友係要出去玩先會大...
不過我都覺得食飯, 4歲仲細, 唔好食咁多街的味精..
其實可以自 ...
Agree!

想問樓主c6係咪文弱書生十指不沾陽春水?

香港已經係石屎森林,週未一定要多活動,去下戶外,咁先健康成長。

唯一可讓步係食埋早餐先出去,早少少返屋企食健康飯

我是一隻喵

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo