夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 9353


41#
發表於 15-5-17 22:55 |只看該作者

回覆:kling84321 的帖子

ok,首先有冇萬幾餘錢去搞破產?
你地三萬扣除開支全部還債,唔駛四年就還原,但你這入息根本申請唔到公屋。
你d債權人有冇牌架?無就你知啦
之後乜都無哂,值得嗎?
你跟住佢重有前途咩?
唔好諗得咁簡單啦


禁止訪問

積分: 3521


42#
發表於 15-5-18 07:34 |只看該作者

回覆:C6想破產

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1522


43#
發表於 15-5-18 08:40 |只看該作者

回覆:C6想破產

債務重組有冇限額?去邊間整?

點評

daddydaddy    發表於 15-5-18 20:26


大宅

積分: 4085


44#
發表於 15-5-18 08:53 |只看該作者
通常借唔到銀行先去借財仔,借唔到財仔先去借街數,先攪清楚他欠幾多,賭仔通常報小的,點知還完30萬之後,還有根尾。


大宅

積分: 4085


45#
發表於 15-5-18 08:55 |只看該作者
http://debt.caritas.org.hk/20661 ... 3533621123-drp.html

債務舒緩計劃(DRP) - 明愛向晴軒--債務及理財輔導服務


大宅

積分: 4085


46#
發表於 15-5-18 08:57 |只看該作者
債務重組個案必須具備的條件:

收入:足夠入息証明、收入穩定
支出:扣除基本日常生活開支(衣、食、住、行)後,有 3 至 5 成餘款用作還債用
還款期:在 5 年之內還清
誠意:提供全部欠債、收入和支出資料、家庭狀況、欠債原因
欠債總額:債務將20萬內 (需視乎欠債比例)
欠債期:需最少還款半年時間 ,非新借債項
債主:約4至6個 (需視乎所屬債主,二、三線財務公司不能作重組)


大宅

積分: 1522


47#
發表於 15-5-18 09:10 |只看該作者

引用:債務重組個案必須具備的條件: 收入:足夠

原帖由 kxfiles 於 15-05-18 發表
債務重組個案必須具備的條件:

收入:足夠入息証明、收入穩定
三十万繫埋重組吾到


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 15-5-18 14:17 |只看該作者
我係樓主第一時間自己揾工做
個仔既問題都唔係大問題, 馬死就要落地行架啦
個老公咁, 有第一次就有第二次
留定後路俾自己同個仔


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 15-5-18 14:27 |只看該作者
本帖最後由 Phoebe_snufkin 於 15-5-18 14:27 編輯

請工人幫你6299手睇住小朋友, 你返出黎做野得嗎? 財務公司個邊可唔可以傾下俾多少少利息, 攤長D黎還, 咁每月就可以還少D, 最緊要叫你C6"的"起心肝戒賭, 辦法總比困難多, 捱兩三年就過, 頂住, 而且就算俾小朋友知道左, 起碼唔破產肯慢慢還係擔帶, 負責任既行為


子爵府

積分: 12396


50#
發表於 15-5-18 15:16 |只看該作者

引用:C6因為數疊數欠債三十万,人工2万幾3万,計

原帖由 kling84321 於 15-05-17 發表
C6因為數疊數欠債三十万,人工2万幾3万,計落一期還2万,我繫ftm媽咪阿仔9月返K1,因為好煩破產後會否影響 ...
唔好輕易破產喎。。。。個record跟一世架

幾時先上到車.....


別墅

積分: 956


51#
發表於 15-5-18 15:17 |只看該作者
30唔駛破產啦...

我22歳果陣幫老豆咩咗條賭債上身廿幾萬...果陣人工一萬唔到...

結果我分咗4年, 每個月還5千, 就咁還清筆費用, 身家仲好清白...

您好應該將所有債項放埋同一間財務公司...然後將債項拖長少少還款期..

雖然利息會俾多咗...但係相對還款額會容易應付到...


大宅

積分: 2237


52#
發表於 15-5-18 15:19 |只看該作者
marykk 發表於 15-5-17 11:08
如我係你會出去做番野先
因為佢未必可以依靠
Agree


大宅

積分: 2228


53#
發表於 15-5-18 16:11 |只看該作者

回覆:kling84321 的帖子

搵甘多唔晒破產啦,辛苦2,3年乜都還晒啦,破佐產係就係唔晒還,但搵到既錢都要拿去還,只係夠基本生活費,以你C6搵成2,3萬,大可同銀行一筆過借來還晒,再分期還,破產尼家野未到最後,真係唔好想,影響好大


大宅

積分: 3630


54#
發表於 15-5-18 17:15 |只看該作者
kling84321 發表於 15-5-18 09:10
三十万繫埋重組吾到
我同事做過廿萬
保障自己同個仔,搵人幫手湊仔,自己出返黎做野
賭仔真係信唔過,唔為自己都為個仔諗下

30萬真係好細數,為左少少錢破產真係唔值,而且仲非常不負責任
希望你老公回頭是岸,仔都生埋,身教好重要


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


55#
發表於 15-5-18 17:35 |只看該作者
30萬唔洗破產呱? 叫你老公搞好債務重組先啦

同埋, 賭仔真係信唔過, 哩頭幫佢搞掂幾十萬, 果頭又有幾十萬, 我係你我就自己出番黎做野
.........................................


別墅

積分: 872


56#
發表於 15-5-18 17:36 |只看該作者

回覆:C6想破產

為30萬破産唔值得,你老公人工唔低,幾年就還到,而且還錢其間仲可以自由,唔駛受破產约束,至於對小朋友有冇影响,又点会冇呢,record 跟一世,唔知会唔会有日俾record影响到,想買樓俾小朋友住好D但唔可以,因为借唔到錢,破產期間想買D好野俾小朋友,但唔得,因为你老公一分一毫要俾人監管,如果買左保险,應该都要cut, 呀仔touchwood入院就排政府。

其实破完產都要還錢架喎,除左必要開支,其他都要用來還錢,所以有老公既名包括樓户口会凍結還錢,係唔係都要還,做咩要破產咁還。仲有其他限制,所以值唔值得同屋企人谂。

但最重要介賭,如果只係呢次就幫下佢,唔係就捉佢介賭。




大宅

積分: 1522


57#
發表於 15-5-18 18:34 |只看該作者

引用:為30萬破産唔值得,你老公人工唔低,幾年就

原帖由 serinawong 於 15-05-18 發表
為30萬破産唔值得,你老公人工唔低,幾年就還到,而且還錢其間仲可以自由,唔駛受破產约束,至於對小朋友有 ...
繫埋穩介賭熱線講明情況就有人幫手。


公爵府

積分: 27460


58#
發表於 15-5-18 19:34 |只看該作者

回覆:kling84321 的帖子

咁樣,就要綜合下喇


侯爵府

積分: 20309


59#
發表於 15-5-18 20:41 |只看該作者

回覆:C6想破產

你C6係因為賭而攪到周身債,如果以破產來解決問題,等同縱容佢下次再賭,佢要為自己做錯既事而承擔責任

如果係我,个囝一定交比6299湊,自己返出來打工,宜家茶餐廳做都最小有11K,兩公婆加埋3XK,扣除开支,每月可以還15K,2、3年咪攪掂

你6299年紀又唔係大,2个大人湊1个小朋友都唔掂,仲有,宜家係佢哋个囝,攪咗个爛灘子出來,好應該幫下手

破產後除了扣起幾千使費,餘下拿來還款,咁咪又係成分量都拿去還債,仲要背上破產名義,將來想問銀行申請咭、借錢買樓、做生意,麥都唔得,唔值

你先去check下債務重組,可以点還法,想還得冇咁吃力,最多還多小小利息,就算將來亞囝知道,反而你可以教佢,做錯事要承擔


別墅

積分: 872


60#
發表於 15-5-18 20:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+serinawong+於+15-05-18+發表

原帖由 kling84321 於 15-05-18 發表
繫埋穩介賭熱線講明情況就有人幫手。
應該是,明愛網上話幾日內就有專員跟進,點都要試下,睇返你D舊post, 已不是第一第二次,再唔解決,你都要諗後路




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo