2016年媽媽會

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   5


別墅

積分: 820


41#
發表於 15-5-27 18:59 |只看該作者

回覆:leungcha 的帖子

我昨天照係7w3d
醫生話EDD 1月9


別墅

積分: 595


42#
發表於 15-5-28 06:41 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

Hi!! My due day is 8/1. 第二胎。大囡21個月。上胎 at 威爾斯順產。今胎想到仁安生,未諗定開刀定順產好。




複式洋房

積分: 416


43#
發表於 15-5-28 11:24 |只看該作者

回覆:viviloster88 的帖子

第二胎,EDD 7/1, 大女32個月


大宅

積分: 2838


44#
發表於 15-5-28 14:33 |只看該作者

引用:我昨天返去照超聲波,醫生話有7w5d,咁我會

原帖由 leungcha 於 15-05-27 發表
我昨天返去照超聲波,醫生話有7w5d,咁我會唔會係一月b。因為醫生無講幾時預產期。我23/3最後一次m來,14/4 ...
我冇記錯既話, 你係唔係 iui 打氣區既 jm? 恭喜你呀



大宅

積分: 2838


45#
發表於 15-5-28 14:34 |只看該作者

引用:大家好,第一胎,EDC 一月尾。唔知一月媽媽

原帖由 蚊蚊mama 於 15-05-27 發表
大家好,第一胎,EDC 一月尾。唔知一月媽媽會幾時會開呢?
我估六月一號會開, 到時我地再計劃下一步行動


大宅

積分: 2838


46#
發表於 15-5-28 14:34 |只看該作者

回覆:cheesecakemagic 的帖子

li 度真係有好多第二胎媽媽啊


大宅

積分: 1206


47#
發表於 15-5-28 15:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 leungcha 於 15-05-27 發表我

原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-28 發表
我冇記錯既話, 你係唔係 iui 打氣區既 jm? 恭喜你呀
係呀,我都記得你。你個名易記。


大宅

積分: 2838


48#
發表於 15-5-28 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-28

原帖由 leungcha 於 15-05-28 發表
係呀,我都記得你。你個名易記。
真係太太太太開心啦

當日一齊既戰友, 一整修成正果, 再次恭喜


複式洋房

積分: 190


49#
發表於 15-5-28 16:19 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


大宅

積分: 2838


50#
發表於 15-5-28 16:25 |只看該作者

引用:期待快d有一月gp。有無人會整whatsapp gp嘛

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


複式洋房

積分: 190


51#
發表於 15-5-28 17:14 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

我太耐無玩bk了。😂😂😂




大宅

積分: 1957

想生BB熱投


52#
發表於 15-5-29 11:19 |只看該作者
報到~ EDD 16/1, 大仔3歲~ 如無意外跟返大仔係QE順產~


複式洋房

積分: 445


53#
發表於 15-5-29 14:09 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

早兩日去完 QEH A&E 一遊…見紅,嚇到賴屎賴尿仆去睇 (上一胎不幸流產所以今胎異常緊張),幸好照到胎 long, 現在 5wk 左右,QEH 俾 SL 很手緊,只有兩天,肚還有少少痛,想找個私家醫生睇,再拿 SL, 不過全部要好早預約,jm 們有無 suggestion?


複式洋房

積分: 190


54#
發表於 15-5-29 14:46 |只看該作者

回覆:蚊蚊mama 的帖子

我私家產檢睇開陳麗燕。但touchwood未試過咁拎sick leave。所以唔知會唔會手緊。你有無睇開既私家產科醫生?




大宅

積分: 2838


55#
發表於 15-5-29 15:45 |只看該作者

引用:早兩日去完 QEH A&E 一遊…見紅,嚇到賴屎

原帖由 蚊蚊mama 於 15-05-29 發表
早兩日去完 QEH A&E 一遊…見紅,嚇到賴屎賴尿仆去睇 (上一胎不幸流產所以今胎異常緊張),幸好照到胎 long, ...
而家冇事丫嘛? 你上胎睇開邊個產科? 自己睇開既醫生, 你話畀佢聽見紅, 通常 full booking 都會畀你插隊, 新症就未必得啦


複式洋房

積分: 445


56#
發表於 15-5-29 15:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 蚊蚊mama 於 15-05-29 發表早

原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-29 發表
而家冇事丫嘛? 你上胎睇開邊個產科? 自己睇開既醫生, 你話畀佢聽見紅, 通常 full booking 都會畀你插隊 ...
我上胎未有機會做第一次產檢就無咗
所以無睇開嘅婦產科醫生…我都知可以搵到專科睇急診嘅機會細,都係問下…


大宅

積分: 2838


57#
發表於 15-5-29 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-29

原帖由 蚊蚊mama 於 15-05-29 發表
我上胎未有機會做第一次產檢就無咗
所以無睇開嘅婦產科醫生…我都知可以搵到專科睇急診嘅機會細, ...
你打多幾個醫丫, 我試過黃建新約倒即日, 不過後來至生就睇余啟文


複式洋房

積分: 445


58#
發表於 15-5-29 15:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 蚊蚊mama 於 15-05-29 發表我

原帖由 cheesecakemagic 於 15-05-29 發表
你打多幾個醫丫, 我試過黃建新約倒即日, 不過後來至生就睇余啟文
剛打過黃建新,full booking, 新症約到 22/6…


大宅

積分: 4192


59#
發表於 15-5-30 00:36 |只看該作者

回覆:借位, 2016年1月 b 請進

我照左超聲波
預產期改左1/4
我諗住搵仁安霍詠儀
第一胎 好緊張


大宅

積分: 1074


60#
發表於 15-5-30 11:31 |只看該作者
回覆 sinyee_sindy 的帖子

我上胎都係仁安陳帆開刀 今胎edd 10/1但陳醫生唔接生喇,你諗住搵邊個?

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo