自由報料

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 562


41#
發表於 15-5-24 10:46 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

麗城富x都係,想投訴,但果度最大就係佢!雖然而家麗城得番佢呢一間茶樓,但我已經blacklist左佢,寧願去遠d去飲茶食飯!


子爵府

積分: 14116


42#
發表於 15-5-24 13:13 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

間間富臨都請晒D鄉音呀姐做樓面,邊有培訓吖,下次唔好去富臨,轉過間啦


大宅

積分: 4706


43#
發表於 15-5-24 13:35 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

黃大仙果間富臨都係噤,以後都唔去




水晶宮

積分: 50007


44#
發表於 15-5-24 14:35 |只看該作者

引用:其實而家D酒樓無間好幾平幾貴都好D呀姐都一

原帖由 wing_tt 於 15-05-23 發表
其實而家D酒樓無間好
幾平幾貴都好
D呀姐都一樣






已刪除用户

積分: 7799

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 15-5-24 14:48 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11025

2023年兔年勳章


46#
發表於 15-5-24 15:54 |只看該作者
同意有時D呀姐真係木囗木面,叫極又唔理。唔一定係新移民,呢D睇個人質數。
27/11 就是我的大日子呀!!


大宅

積分: 2979


47#
發表於 15-5-24 16:06 |只看該作者

引用:我食過元朗個間都係噤。。黑口黑面,叫極都

原帖由 Edithwu 於 15-05-23 發表
我食過元朗個間都係噤。。黑口黑面,叫極都唔應。。。
元朗有好多選擇我晤會食高X


子爵府

積分: 12628


48#
發表於 15-5-24 16:37 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

富臨員工不嬲都差....間間都係




大宅

積分: 3063


49#
發表於 15-5-24 18:05 |只看該作者
香港仔間加年華摺左,佢地唔憂做。又難食都甘多人,唉!


子爵府

積分: 11994


50#
發表於 15-5-25 21:56 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

有D人你唔發火當你死


子爵府

積分: 13912

2018復活節勳章


51#
發表於 15-5-25 22:07 |只看該作者


大宅

積分: 1050


52#
發表於 15-5-25 22:19 |只看該作者

引用:荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb

原帖由 Mamashum 於 15-05-24 發表
荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb椅,唔係舊式傳統bb椅。厠所有一隔係for換片,裡面有張換片架及b ...
雖然態度不錯,但是馬拉糕有加料,就是黃色地氈的毛毛,還好,發現得早。:


大宅

積分: 4346


53#
發表於 15-5-25 23:07 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

一路都撐你,有時佢地d態度真係令人好氣憤。 但見到最後你話人地去攞死亡證,我都吾爭你, 點鬧都好,吾好鬧人地屋企人


大宅

積分: 4766


54#
發表於 15-5-26 02:36 |只看該作者

引用:緊自己心中既怒火時,有個傳菜丫姐!攞住個

原帖由 Ouhui 於 15-05-23 發表
緊自己心中既怒火時,有個傳菜丫姐!
攞住個長方型盤上面有個熱辣辣既蒸籠!
好努力甘死迫爛甘迫過去,舉過 ...
荃灣個間情況一樣 冇人招呼 我唔係要熱情招待 即揾個人收下點心籠都冇 個個做到送賓咁嘅樣 個經理用粗囗罵員工 我好體諒佢地 自此冇再去
你同個阿姐講 又唔係我阻住你 你飛過去呀麻


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 15-5-26 03:08 |只看該作者

引用:荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb

原帖由 Mamashum 於 15-05-24 發表
荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb椅,唔係舊式傳統bb椅。厠所有一隔係for換片,裡面有張換片架及b ...
新開張唔同d啦




男爵府

積分: 6309

開心吸收勳章 我的育兒心得勳章


56#
發表於 15-5-26 07:18 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

樂富富臨都係咁,d侍應企起隔離傾計都唔會幫手加水,要自己加


子爵府

積分: 14506


57#
發表於 15-5-26 07:27 |只看該作者

引用:琴日晏就同奶奶老公一齊帶bb去健康院打針,

原帖由 Ouhui 於 15-05-23 發表
琴日晏就同奶奶老公一齊帶bb去健康院打針,見時間尚早就話去香港仔富臨飲個下午茶,老公上去攞位,我同奶奶 ...
呢間係差,上多一層新光好過


子爵府

積分: 14194


58#
發表於 15-5-26 07:52 |只看該作者

引用:荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb

原帖由 Mamashum 於 15-05-24 發表
荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb椅,唔係舊式傳統bb椅。厠所有一隔係for換片,裡面有張換片架及b ...
我都係咁話,荃灣紅星好好,位同位間好闊,又唔駛搭檯,係我飲茶首選


子爵府

積分: 10174


59#
發表於 15-5-26 08:38 |只看該作者

引用:香港仔富_

原帖由 Ouhui 於 15-05-23 發表
香港仔富_
下?!呢間!我小心啲先


子爵府

積分: 10174


60#
發表於 15-5-26 08:40 |只看該作者

引用:佐敦嗰間都係,明明見到你㗎,但叫十世都無

原帖由 Alvinchun 於 15-05-23 發表
佐敦嗰間都係,明明見到你㗎,但叫十世都無人理你
佐敦有個waiter好惡咁駡個客


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo