婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 20


41#
發表於 15-5-24 16:19 |只看該作者
本帖最後由 Bduck_duck 於 15-5-24 16:20 編輯

乜肚大一定係好咩?想當年我生得既時候都係得32吋肚咋喎,一百一十幾磅,但個仔出世有七磅幾,非常健康~ 所以你唔洗擔心啦~


複式洋房

積分: 290


42#
發表於 15-5-24 16:22 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

少見,你大肚,次次都扮唔舒服,唔見


伯爵府

積分: 16184


43#
發表於 15-5-24 16:24 |只看該作者
回覆 daiGB 的帖子

肚細好大機會係仔仔,


男爵府

積分: 5481


44#
發表於 15-5-24 22:14 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

醫生話正常就得啦,無謂嘢唔好上心,保持心境開朗,陪月照請,又唔係請比99, 坐月好重要架~



別墅

積分: 538


45#
發表於 15-5-24 23:05 |只看該作者

引用:我次次去檢查,99就問我你有無重到,醫生點

原帖由 Bubuccww 於 15-05-24 發表
我次次去檢查,99就問我你有無重到,醫生點講。我而家21週,我自己身形中等。有次問到我煩,我就話醫生叫我 ...
係呀, 即係老實講, 不嬲都同99無咩野, 但宜家好明顯感覺到佢所有野都為左bb, 唔係好似媽媽咁, 會睇你仲有無嘔, 關心你自己身體


別墅

積分: 538


46#
發表於 15-5-24 23:07 |只看該作者

引用:乜肚大一定係好咩?想當年我生得既時候都係

原帖由 Bduck_duck 於 15-05-24 發表
本帖最後由 Bduck_duck 於 15-5-24 16:20 編輯

乜肚大一定係好咩?想當年我生得既時候都係得32吋肚咋喎 ...
嘩好厲害, 唔好意思問一句, 有無咩食左bb會大d?


別墅

積分: 538


47#
發表於 15-5-24 23:08 |只看該作者

引用:醫生話正常就得啦,無謂嘢唔好上心,保持心

原帖由 msbear 於 15-05-24 發表
醫生話正常就得啦,無謂嘢唔好上心,保持心境開朗,陪月照請,又唔係請比99, 坐月好重要架~

...
係呀, 我都有同自己講, 唔好俾bb feel 到得有負能量, 所以都好感激大家聽我呻又俾意見我


大宅

積分: 1466


48#
發表於 15-5-25 01:54 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

肚嘅大細同BB size 又唔一定成正比

我有左兩個幾月見肚,我奶奶話我咁快見肚,佢當年五六個月先見喎,我聽完咪當耳邊風

我而家23week , 喺20 week 時個肚大到似人地五六個月,佢又話我肚大,當我同佢講我只重左2kg, 佢又冇聲出

99嘅嘢,佢嘅說話又只係一陣風,吹過左就算,反正我一年共見佢幾次:團年,初一,6299生日,父母親節,冬至,另外不定時上去99家食飯約一年三次~




別墅

積分: 538


49#
發表於 15-5-25 10:27 |只看該作者

引用:肚嘅大細同BB size 又唔一定成正比我有左兩

原帖由 jn2013 於 15-05-25 發表
肚嘅大細同BB size 又唔一定成正比

我有左兩個幾月見肚,我奶奶話我咁快見肚,佢當年五六個月先 ...
係呀, 我覺得都盡左自己既責任, 盡量食 d有營養既野, 所以肚既大細同 bb既大細我都唔介意, 最緊要bb健康同樣樣野都齊齊正正就好開心


男爵府

積分: 5768


50#
發表於 15-5-26 14:03 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

個肚大細係冇關係架,我陀住女嗰陣,惠康個呀姐問我係咪6-7個月, 我預產期係下星期,我女出世3.12kg,到我陀個仔,産檢個姑娘話我重得咁少,130磅都冇,結果我仔出世3.76kg,有D人長肉唔長胎,所以唔使理


大宅

積分: 2853

陪月勳章


51#
發表於 15-5-27 12:52 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

我又係生2個都肚細,男家個邊個個中大碼,成日比較


複式洋房

積分: 372


52#
發表於 15-5-27 15:23 |只看該作者
唔啱聽個啲說話, 味左耳入 右耳出.

遠離小人, 我信胎教.


公爵府

積分: 27460


53#
發表於 15-5-27 15:38 |只看該作者

回覆:cream090909 的帖子

啱聽,生咗先有排頂


男爵府

積分: 9140


54#
發表於 15-5-29 01:03 |只看該作者
回覆 daiGB 的帖子

當佢唱歌啦~ 生完如果你係餵人奶, 日日唔夠瞓仲要應酬佢, 到時仲炆啊...


琥珀宮

積分: 152982


55#
發表於 15-5-29 12:09 |只看該作者
好多人肚都細,但唔代表BB唔健康


伯爵府

積分: 19137


56#
發表於 15-5-29 14:18 |只看該作者

回覆:daiGB 的帖子

唔米每個人大肚個肚都好大嘅,有時我99都好煩




複式洋房

積分: 142


57#
發表於 15-5-29 15:55 |只看該作者

回覆:cream090909 的帖子






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo