婆媳關係

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


子爵府

積分: 11901


41#
發表於 15-6-11 09:39 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

你自己都有個仔,咁第時阿仔搬左就唔駛比家用你?


水晶宮

積分: 51137


42#
發表於 15-6-11 09:43 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

自立的確唔容易。。。學我老公咁諗,因為要洗嘅錢多左,所以要賺到嘅錢都會多左,或者係一份動力呢!
況且做仔女,要照顧好自己,所以俾到嘅錢真係唔多,我自己都只係俾幾千咋!俾到就俾啦!我初初搬出尼,月月清,仲要唔夠錢食飯。。。但都有照俾錢父母,因為怕佢地知我地無錢會擔心!
我反而感激我父母無嫌小,仲體諒我嘅辛苦!又讚我地長進,一步一步經營一頭家!
我99就衰得遠啦!嫌小不特止,仲覺得我同老公窮過佢啲親戚朋友,彈我地幾勤力都無鬼用!點都唔駛止意有自己頭家!


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


43#
發表於 15-6-11 09:58 |只看該作者
cheechi 發表於 15-6-10 13:26
捨得豪買過萬元的Balanciage 比自己,但對99 的$3000 家用有意見. 小心將來孩子的另一半也是如此對待自己

...
你又會知
主 賜 平 安


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


44#
發表於 15-6-11 10:00 |只看該作者
比幾多, 量力而為, 只要過到自己良心果關就得.

主 賜 平 安


伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


45#
發表於 15-6-11 11:23 |只看該作者
wahiuma 發表於 15-6-10 14:06
畢竟父母都養大家咁長時間,每個月俾返D零用都好正常
Agree


男爵府

積分: 6192


46#
發表於 15-6-11 11:37 |只看該作者
經常見到jm post 各類型有關家用的問題, 每次睇到都真心唔明, 究竟係咪代溝問題, 對家用概念居然如此大分別, 首先, 個人理解家用即屋企需要用的開支, 換句話說, 每個家庭都有一定有開支, 只係用多或者用少, 即係話點都要比, 試問你冇錢的話, 係咪可以唔供樓, 可以唔交水電煤?

先講同長老同住, 條數好易計, 係咁2計下一頭家燈油火爉水電煤, 租金/供樓, 買餸買日用品, 最基本要幾多錢, 再加上比父母的使費, 就好易計到應該比幾多家用先夠, 要咁計, 係想知道大約幾多錢, 先至夠基本開支, 唔係話叫大家計下一個月留家食幾多餐, 帶幾多日飯, 用幾多ml 洗頭水, 開幾多晚冷氣, 然後逐餐逐樣同長老計要比幾多

至於唔同住, 要視乎長老實際需要, 老人家有冇收入? 經濟環境好嗎? 有冇其他必要開支例如定期醫療費用等等

個人認為, 比錢照顧父母, 係責任, 即等如你要比錢養自己仔女一樣, 假如你父母需要你的經濟照顧, 你自己唔食唔著都應該照顧佢哋先, 唔係有多餘能力先照顧父母,

好多jm 講話量力而為, 即有多比多, 無多比少d, 問題就係依個比少d係點樣少法, 每個人都有必要支出, 少都要夠生活, 係咪一句無能力, 就求其比, 又或者唔比呢? 有d jm 就話, 自己都唔夠使, 點比父母, 問題係, 大家嘅排位點計? 即係有多餘錢先比錢父母? 調轉諗, 自己細個時, 父母係咪有多餘錢先買奶粉你飲, 冇錢你食空氣啦, 有多餘錢先供書教學? 父母會唔會先扣除自己所有私人開支, 然後有多餘錢先養大子女?

好多時大家都討論要比幾多錢先夠, 3千? 5千? 8千? 1萬? 講真, 咁比較好無意思, 個個jm 家庭背景唔同, 個個家庭經濟情況唔一樣, 有d jm 同住比3千都覺得攞咗佢條命, 有d jm 唔同住覺得比1萬都擔心唔夠, 有d 基層父母一生收入比晒子女, 積蓄唔多, 退咗休冇收入, 子女即使冇錢唔夠使, 都應該諗咗父母嗰份先, 相反有d 父母本身經濟條件好, 子女比錢佢哋都可能唔會要, 嗰d case 間唔中比錢父母買下嘢食, 買小禮物比老人家開心下已經足夠!

所以, 我想問樓主, 你搬咗出去之後, 父母係咪唔需要再食, 水電煤係咪唔使再交? 定係天會跌錢比父母做家用? 唔係嘅話, 你就會知道搬走咗仲要唔要比錢父母


琥珀宮

積分: 152982


47#
發表於 15-6-11 11:53 |只看該作者
同唔同住都應該俾家用長老,唔好話一定係家用咁俾,係孝敬,如果將來你子女結咗婚搬開咗住,唔俾家用你,你點諗?


琥珀宮

積分: 152982


48#
發表於 15-6-11 11:57 |只看該作者
本帖最後由 tansyneko 於 15-6-11 11:57 編輯
ecling 發表於 15-6-11 09:58
你又會知

應該係按咗PROFILE來看


男爵府

積分: 6192


49#
發表於 15-6-11 12:02 |只看該作者
tansyneko 發表於 15-6-11 11:57
應該係按咗PROFILE來看
無錯, 過萬買一個袋就捨得, 比3千家用99就唔想, 咩心態

點評

tansyneko    發表於 15-6-11 12:05


琥珀宮

積分: 152982


50#
發表於 15-6-11 12:06 |只看該作者
sizzlers 發表於 15-6-11 12:02
無錯, 過萬買一個袋就捨得, 比3千家用99就唔想, 咩心態
闊自己,窮人哋

點評

littlesun  :igive  發表於 15-6-11 23:18


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


51#
發表於 15-6-11 13:01 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

我未結婚前俾 5k
後來結婚係外家養胎俾3k only.
因為我已無做嘢 我媽話唔使
但點可以 我都知3k好少 唯有平時自己買啲日用品

心里面好感激媽咪 又要照顧我 又要返工 又唔會嫌我煩


子爵府

積分: 11574


52#
發表於 15-6-11 13:04 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

你 同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,99嗰邊就開始唔洗開飯


男爵府

積分: 5143


53#
發表於 15-6-11 16:43 |只看該作者

引用:經常見到jm+post+各類型有關家用的問題,+每

原帖由 sizzlers 於 15-06-11 發表
經常見到jm post 各類型有關家用的問題, 每次睇到都真心唔明, 究竟係咪代溝問題, 對家用概念居然如此大分別 ...
講得好~!
樓主心態要不得~!
父母有無收入,同你考唔考順
係兩件事~
而且有錢都唔比,直頭係差~
有啲嘢叫身教
如果你第時啲仔女大,咁對你,
你都覺得無問題,
你咪繼續咁對你父母囉




大宅

積分: 2341


54#
發表於 15-6-11 17:08 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

會比,不過會比少d


侯爵府

積分: 20309


55#
發表於 15-6-11 17:37 |只看該作者

引用:經常見到jm post 各類型有關家用的問題, 每

原帖由 sizzlers 於 15-06-11 發表
經常見到jm post 各類型有關家用的問題, 每次睇到都真心唔明, 究竟係咪代溝問題, 對家用概念居然如此大分別 ...
講得非常好!

就算唔同住,家用一定要比

父母有經濟能力,咪比l、2年佢哋當飲下茶

住公屋,平時都慳,都要比3、4千,如果大使,分分鐘要比6、7千

你今天怎樣對待自己玩父母,他朝仔女也怎樣對你!


洋房

積分: 39


56#
發表於 15-6-11 19:21 |只看該作者

回覆:mott 的帖子






珊瑚宮

積分: 108887

畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 15-6-11 20:11 |只看該作者

引用:我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成

原帖由 lala_ly 於 15-06-10 發表
我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!不過都照俾99嗰邊3k家用。。。。其實我真係唔想俾 ...
我地一結婚就自己住,我老公一直都有比家用我奶奶。



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


大宅

積分: 2865


58#
發表於 15-6-11 21:35 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

當然要俾啦,仲使問


男爵府

積分: 9140


59#
發表於 15-6-11 23:12 |只看該作者
mott 發表於 15-6-10 12:55
点解可以唔比家用?除非自己真係好唔夠洗,否則做仔女比家用好應該。細時父母照顧你,長大照顧番父母唔應該 ...
樓主呢頭話3K家用都唔願俾... 但個頭又買左個BALANCIAGA 獎勵自己... 大家慳番啖氣罷啦...
第時個仔自己搵錢吃吃喝喝, 但俾D家用樓主就呻到上天, 唔知到時佢點諗??


男爵府

積分: 9140


60#
發表於 15-6-11 23:16 |只看該作者
chingcging 發表於 15-6-11 09:28
樓主去咗大堡礁?
買完個名牌袋要去街街SHOW OFF...

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo