自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


41#
發表於 15-8-18 17:35 |只看該作者
我食過安眠藥,食半粒,只能讓我睡三小時,而且睡眠質素不太好。

不如試下運動, 倦了就容易入眠,不要臨睡先運動,最好飯後走動下,睇下電視聽下音樂先去瞓。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 16336


42#
發表於 15-8-18 17:59 |只看該作者
Snoopyboy 發表於 15-8-18 12:24
Piriton ~ 黃丸仔
Phenergan 25mg nocte

我失眠, 也會食Phenergan 25mg nocte, 係敏感藥, 冇咩副作用, 好過食正式安眠藥, 唔會頭痛同記性變差. 藥房賣$1粒

你也可試買甘草片煲水, 飲完好好訓



男爵府

積分: 5222


43#
發表於 15-8-18 18:12 |只看該作者

引用:Quote:Snoopyboy+發表於+15-8-18+12:24+Pir

原帖由 puzzledmama 於 15-08-18 發表
我失眠, 也會食Phenergan 25mg nocte, 係敏感藥, 冇咩副作用, 好過食正式安眠藥, 唔會頭痛同記性變差. ...
Phenergan 口乾㗎,亦會wing




子爵府

積分: 12144


44#
發表於 15-8-18 18:22 |只看該作者

引用:Quote:Snoopyboy 發表於 15-8-18 12:24 Pir

原帖由 puzzledmama 於 15-08-18 發表
我失眠, 也會食Phenergan 25mg nocte, 係敏感藥, 冇咩副作用, 好過食正式安眠藥, 唔會頭痛同記性變差. ...
請問甘草片煲水係點煲?



伯爵府

積分: 19784


45#
發表於 15-8-18 18:28 |只看該作者
我食果隻純 HERBAL ,但好快就弱哂無反應,轉左用其他野
優悠在澳洲


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 15-8-18 18:29 |只看該作者

引用:失眠好嚴重,好影響日常生活。有冇jm可介紹

原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝



...
退黑色素,supplement ..很多人試都ok


伯爵府

積分: 16336


47#
發表於 15-8-18 21:16 |只看該作者
rachie 發表於 15-8-18 18:22
請問甘草片煲水係點煲?
去藥材鋪買甘草片, 每次用大約八片, 滾水煲半小時, 剩下一碗左右, 也可加些龍眼煲, 更好味


伯爵府

積分: 16336


48#
發表於 15-8-18 21:28 |只看該作者
Snoopyboy 發表於 15-8-18 18:12
Phenergan 口乾㗎,亦會wing
我試過晒, P藥效果是有, 只是醒來有些倦,

但不會像安眠藥S 或I 般頭痛, 記性差左, 心跳不規則及情緒低落.


子爵府

積分: 12144


49#
發表於 15-8-18 21:30 |只看該作者

引用:Quote:rachie 發表於 15-8-18 18:22 請問甘

原帖由 puzzledmama 於 15-08-18 發表
去藥材鋪買甘草片, 每次用大約八片, 滾水煲半小時, 剩下一碗左右, 也可加些龍眼煲, 更好味
...
thanks jm


侯爵府

積分: 20759


50#
發表於 15-8-18 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表敏

原帖由 Snoopyboy 於 15-08-18 發表
Piriton ~ 黃丸仔
Phenergan 25mg nocte
敏感藥食完大昏迷,仲會心跳快,第日都累


珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


51#
發表於 15-8-19 04:50 |只看該作者
MaiShop 發表於 15-8-18 00:31
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝



...
不如試下睇中醫,安眠藥會上癮架


水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


52#
發表於 15-8-19 06:10 |只看該作者

引用:Quote:Happymom2004+發表於+15-8-18+15:48+

原帖由 VioletCC 於 15-08-18 發表
請問邊度有得買架?

我呢排安眠藥越食越密, 醫生開俾我既每次食半粒, 我自己就食4 份1 粒
咁呢隻唔啱你,有melatonin, hormone黎架




水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


53#
發表於 15-8-19 06:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happymom2004+於+15-08-18+發

原帖由 Snoopyboy 於 15-08-18 發表
因為有melatonin , 通常用來應付時差的失眠問題,JM !
但副作用是會做惡夢,是很恐怖的那種
我冇發惡夢喎




水晶宮

積分: 63647

hashtag影視迷勳章


54#
發表於 15-8-19 06:13 |只看該作者

引用:Quote:MaiShop 發表於 15-8-18 00:31 失眠

原帖由 _candy_ 於 15-08-18 發表
食過隻敏感藥,超強安眠效果,政府個隻黃色丸仔,唔知你得唔得?
我無失眠,但呢隻藥對我無咩效用,傷風都要食兩粒,都唔係好止到鼻水,食咗唔眼訓


男爵府

積分: 5222


55#
發表於 15-8-19 07:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+_candy_+於+15-08-18+發表食

原帖由 Jessicalws 於 15-08-19 發表
我無失眠,但呢隻藥對我無咩效用,傷風都要食兩粒,都唔係好止到鼻水,食咗唔眼訓

...
食四粒都不眼瞓




翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 15-8-19 07:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MaiShop+於+15-08-18+發表失

原帖由 good_pig 於 15-08-18 發表
退黑色素,supplement ..很多人試都ok
請問邊隻牌子呀?




男爵府

積分: 7395

好媽媽勳章 醒目開學勳章


57#
發表於 15-8-19 08:04 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

醫生話,黃色嗰隻敏感藥食得多會有機會便秘架!



寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 15-8-19 08:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 good_pig 於 15-08-18 發表退

原帖由 lovebobo 於 15-08-19 發表
請問邊隻牌子呀?
隻隻牌子都一樣架


別墅

積分: 897


59#
發表於 15-8-19 08:14 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

我冇失眠,但系睡眠質素唔好,半夜一定醒。用左呢盒有改善。之前系萬寧買
myphoto.jpg




別墅

積分: 897


60#
發表於 15-8-19 08:14 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

背後,小朋友都可以用。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo