爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6191

畀面勳章


41#
發表於 15-9-4 10:29 |只看該作者

回覆:各位爸爸 要用幾錢才可以養起部車呢

假期揸車泊位好煩,食飯時間去商場就要等位,假日去沙灘、公園又要等位,除非你一早去,有次同朋友食飯,等商場車位等左成粒鐘,真係餐飯都食完,車位都未等到




洋房

積分: 62


42#
發表於 15-9-5 00:24 |只看該作者

回覆:chaiwawa 的帖子

咁點算好呀,頭都大晒


洋房

積分: 62


43#
發表於 15-9-5 00:25 |只看該作者

回覆:chaiwawa 的帖子

咁點算好呀,頭都大晒


子爵府

積分: 13898


44#
發表於 15-9-5 01:53 |只看該作者

回覆:各位爸爸 要用幾錢才可以養起部車呢

考左車再諗啦!反正考牌都需要時間!一架車平平地一個月油費平極都700(當您淨係weekend揸,一個月入一次油!)
停車場坐住都三千起,除非您泊爛地,噤會平少少,仲有出街泊車,一個月又幾舊(weekend泊停車場係特別貴,泊街您又好難搵位)
仲有牌費,insurance ,驗車,基本維修,除時係您估唔到噤貴⋯⋯





洋房

積分: 62


45#
發表於 15-9-6 11:30 |只看該作者

回覆:各位爸爸 要用幾錢才可以養起部車呢

多謝各位意見,我考左車牌先啦…學院好定搵師父教好呀


禁止訪問

積分: 984


46#
發表於 15-9-6 12:34 |只看該作者

回覆:各位爸爸 要用幾錢才可以養起部車呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2769


47#
發表於 15-9-6 13:08 |只看該作者

引用:多謝各位意見,我考左車牌先啦…學院好定搵

原帖由 TC-BB 於 15-09-06 發表
多謝各位意見,我考左車牌先啦…學院好定搵師父教好呀
當然自己揾師父好,學院既考完pass埋都好似唔識咁,仲要補鐘,攞來搞。

外面師父叫朋友介紹,一般都係咁。


複式洋房

積分: 335


48#
發表於 15-9-6 18:43 |只看該作者
本帖最後由 ~翔~ 於 15-9-6 18:44 編輯

搵師父要有心理準備有D比較嚴厲,甚至會講粗口


男爵府

積分: 8466


49#
發表於 15-9-6 19:38 |只看該作者
回覆 ~翔~ 的帖子

咁咪幾好,嚴師出高徒嘛!
學車比師傅問候總好過求求其其考到個牌,第時揸出街日日比陌生人問候!


複式洋房

積分: 335


50#
發表於 15-9-6 23:09 |只看該作者
renapapa 發表於 15-9-6 19:38
回覆 ~翔~ 的帖子

咁咪幾好,嚴師出高徒嘛!
無錯EQ要高先好學車


洋房

積分: 42


51#
發表於 15-9-7 15:13 |只看該作者
Home + Office area rental... already 8k


大宅

積分: 4772


52#
發表於 15-9-7 17:51 |只看該作者
搞得掂車位...其他有限錢


侯爵府

積分: 22245


53#
發表於 15-9-8 10:35 |只看該作者
TC-BB 發表於 15-9-5 00:24
咁點算好呀,頭都大晒


有咩咁頭大啫你連牌都未考就算考到左.....如果停車場同費用配合唔到咪唔買車囉....成件事根本就好簡單


大宅

積分: 3505


54#
發表於 15-9-8 14:03 |只看該作者

回覆:各位爸爸 要用幾錢才可以養起部車呢

樓主個問題等如問人要幾多錢去養小朋友一樣,豐儉由人啦。就算屋企車位貴,你可以泊個僻啲又平啲嘅車場,由屋企坐車去車場攞車都可以。




洋房

積分: 42


55#
發表於 15-9-9 23:45 |只看該作者
Monthly 10k+ for sure...
Office area parking + residential area parking > 8k already


禁止訪問

積分: 1356


56#
發表於 15-9-10 00:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo