跳至

首頁
12345...55

尾頁
   0


男爵府

積分: 6596


41#
發表於 08-7-31 10:32 |只看該作者
Hi,

呢個禮拜放假有冇去邊度玩? 我俾咗仔仔返暫託.

原文章由 carmen99 於 08-7-30 20:56 發表



Hi~ 我係晴晴媽咪~


男爵府

積分: 5465


42#
發表於 08-7-31 14:11 |只看該作者
聽你咁講. 我諗住同個仔淨係做健康報告就算, 同埋打埋肺炎連球針, 到時開左學話一定要做先再去做. 其實好多幼稚園都淨係做健康報告之麻, 我堂妹個仔讀迦南都唔洗驗大小便, 如果真係唔洗又可以慳返D, 依兩個月真係大大出血

迪士尼好呀, 小小世界我都未去, 成個暑假咁長, 應該分散D人, 我上次聖誕節正日去都驚多人, 點知又唔係喎, 仲好好氣氛. 住一晚都好呀!, 第二日又可以玩埋迪欣湖, 聽講好好玩, 我都未去過.

平日放假我鍾意帶亞B去赤柱玩, 美利樓多左個碼頭, 同亞B睇船, 又好風, 夏天都唔會好熱. 一係去深水灣游水, 無赤柱咁多人.

我想問你哋有無幫仔女買教育基金, 有無好介紹?


男爵府

積分: 5663


43#
發表於 08-7-31 16:45 |只看該作者
原文章由 Micky 於 08-7-31 10:32 發表
Hi,

呢個禮拜放假有冇去邊度玩? 我俾咗仔仔返暫託.



本來呢幾日諗好哂節目架, 可惜細仔去完生日果晚發燒, 琴日至好返, 但下午晴晴又開始發燒

[ 本文章最後由 carmen99 於 08-7-31 16:59 編輯 ]
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 6596


44#
發表於 08-8-1 11:17 |只看該作者
哎吔, 咁要好好抖下啦!

原文章由 carmen99 於 08-7-31 16:45 發表



本來呢幾日諗好哂節目架, 可惜細仔去完生日果晚發燒, 琴日至好返, 但下午晴晴又開始發燒


男爵府

積分: 5465


45#
發表於 08-8-5 10:59 |只看該作者
上星期六放假諗住試吓帶希希行上學校, 話比佢聽好快就係度返學啦! 可能我太高估自己, 行到上佐治五世公園, 已經底底面面都濕哂, 個衰豬行一陣又要我抱, 我未到學校已經休克mouth:. 如果落雨, 我都唔知點算, 所以如果搭唔到VAN仔, 我都要比佢搭校車.

我依家朝早8點見到高街架VAN仔有好多位, 唔知係咪因為暑假呢?

聽日上學校交埋個BALANCE學費LU!


男爵府

積分: 5663


46#
發表於 08-8-6 11:29 |只看該作者
原文章由 Micky 於 08-8-1 11:17 發表
哎吔, 咁要好好抖下啦!



THANKS~

最後全家都中哂招啦~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


47#
發表於 08-8-6 11:30 |只看該作者
原文章由 cl76215 於 08-8-5 10:59 發表
上星期六放假諗住試吓帶希希行上學校, 話比佢聽好快就係度返學啦! 可能我太高估自己, 行到上佐治五世公園, 已經底底面面都濕哂, 個衰豬行一陣又要我抱, 我未到學校已經休克mouth:. 如果落雨, 我都唔知點算, 所以 ...



朝早 12號好 FULL 架, 你係邊個位等車架??
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5465


48#
發表於 08-8-7 09:39 |只看該作者
喺香港商業中心囉, 依家暑假朝早8點左右我見有好多位, 咁9月開學係咪應該無位呀?


男爵府

積分: 5465


49#
發表於 08-8-7 13:54 |只看該作者
我老公啱啱上左學校交學費, N1學費加到$2,564, 加左2百幾, 算唔算多呢? N2-4你哋又加左幾多呀?


男爵府

積分: 5663


50#
發表於 08-8-7 14:25 |只看該作者
原文章由 cl76215 於 08-8-7 09:39 發表
喺香港商業中心囉, 依家暑假朝早8點左右我見有好多位, 咁9月開學係咪應該無位呀?



如果9月開哂學~果個位好難等架, 你要預早d時間等車至得, 因為有時2,3班車都未必有位~ 要咁岩有人落車至有 1,2個位架咋~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 7703


51#
發表於 08-8-7 15:28 |只看該作者
試過等5架車先得2個位, 好多時等得耐要轉taxi. 嬲嬲地塔扶手梯上寶翠園等小巴/巴士. 不過都日日last一兩個入課室..依家搬上左一條街, 就由第3街行返去. 仲快過等車.
原文章由 carmen99 於 08-8-7 14:25 發表



如果9月開哂學~果個位好難等架, 你要預早d時間等車至得, 因為有時2,3班車都未必有位~ 要咁岩有人落車至有 1,2個位架咋~
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


52#
發表於 08-8-7 15:30 |只看該作者
未知n2幾錢學費喎. 你小朋友係咪今日返呀(8月定9月)?
原文章由 cl76215 於 08-8-7 13:54 發表
我老公啱啱上左學校交學費, N1學費加到$2,564, 加左2百幾, 算唔算多呢? N2-4你哋又加左幾多呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


53#
發表於 08-8-7 16:53 |只看該作者
9月先返, 校長都話係啱啱先知喎! 唉! 加埋校車成3,000蚊, 我都要繼續努力工作搵


大宅

積分: 1455


54#
發表於 08-8-10 17:43 |只看該作者
cl76215(希mama),
要8月頭交學費餘數咩?
吾係9月開學至交咩?
12 mami

原文章由 cl76215 於 08-8-7 13:54 發表
我老公啱啱上左學校交學費, N1學費加到$2,564, 加左2百幾, 算唔算多呢? N2-4你哋又加左幾多呀?


男爵府

積分: 5465


55#
發表於 08-8-11 11:16 |只看該作者
12MA, 開家長會封信寫9月開學嘅就8月6,7日交埋個BALANCE, 我諗你開學先交都無所謂, 嗰日我老公上去交唔知佢加左學費, 咁啱帶唔夠錢, 校長話開學先再交都得


大宅

積分: 1455


56#
發表於 08-8-11 13:06 |只看該作者
就係因為事隔太耐喇....d野我放埋一邊冇睇過lu~
頭先我打左去學校問, 個文員話最呢個禮拜喎, 唉呢個禮拜?吾駛返工咩?朝8:30 to晚5:30, 我同你都去吾倒啦....而家都諗緊點算~
希ma, 你有冇帶亞b上去睇其他小朋友開學呀?

原文章由 cl76215 於 08-8-11 11:16 發表
12MA, 開家長會封信寫9月開學嘅就8月6,7日交埋個BALANCE, 我諗你開學先交都無所謂, 嗰日我老公上去交唔知佢加左學費, 咁啱帶唔夠錢, 校長話開學先再交都得 ...


大宅

積分: 1455


57#
發表於 08-8-11 13:19 |只看該作者
响正街街市有條扶手電梯(分開一節節咁)上到高街吖~另外國家e院有lift上佐治5世, ~幫吾幫到你?
原文章由 cl76215 於 08-8-5 10:59 發表
上星期六放假諗住試吓帶希希行上學校, 話比佢聽好快就係度返學啦! 可能我太高估自己, 行到上佐治五世公園, 已經底底面面都濕哂, 個衰豬行一陣又要我抱, 我未到學校已經休克mouth:. 如果落雨, 我都唔知點算, 所以 ...


男爵府

積分: 5465


58#
發表於 08-8-11 14:56 |只看該作者
今個星期內, 咁星期六交得唔得呀! 你星期六好似唔洗返工, 我老公都係交完即刻返工, 不過遅左半個鐘. 無計, 佢嘅辨公時間都係我嘅辨公時間.

我嗰日都係搭正街條自動電梯上, 不過可能我喺屈地街行上去已經一段路, 又成三十幾度, 仲係要抱, 命都比埋佢.

我今個星期六都會再帶個仔上學校, 仲有二,三個星期就開學, 都唔帶得好多次.

點解我哋係9月3開學, 唔係9月1嘅?


男爵府

積分: 7703


59#
發表於 08-8-11 18:40 |只看該作者
星期六都開架. 你地使唔使返工?
原文章由 klam 於 08-8-11 13:06 發表
就係因為事隔太耐喇....d野我放埋一邊冇睇過lu~
頭先我打左去學校問, 個文員話最呢個禮拜喎, 唉呢個禮拜?吾駛返工咩?朝8:30 to晚5:30, 我同你都去吾倒啦....而家都諗緊點算~
希ma, 你有冇帶亞b上去睇其他小朋友開學 ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


60#
發表於 08-8-12 13:00 |只看該作者
星期六, 吾知係咪到1:00...
BUT 我星期六有朋至遠方來, 未必有時間上到去哦~
原文章由 tantaub 於 08-8-11 18:40 發表
星期六都開架. 你地使唔使返工?

首頁
12345...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo