試過等5架車先得2個位, 好多時等得耐要轉taxi. 嬲嬲地塔扶手梯上寶翠園等小巴/巴士. 不過都日日last一兩個入課室..依家搬上左一條街, 就由第3街行返去. 仲快過等車.
原文章由 carmen99 於 08-8-7 14:25 發表 
如果9月開哂學~果個位好難等架, 你要預早d時間等車至得, 因為有時2,3班車都未必有位~ 要咁岩有人落車至有 1,2個位架咋~
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16