懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1450


41#
發表於 15-10-3 15:16 |只看該作者
QQ_Li 發表於 15-9-29 10:21
不要傷心,注意保養,養好身體,它會健康回來!記住這星期用薑水沖涼洗頭,食清淡,多休息,之後看中醫調理 ...
你都係,好好保重,今次雖然係一個好沉重既打擊,一起走出這段回憶,好好調整身子,加油


複式洋房

積分: 277


42#
發表於 15-10-3 15:27 |只看該作者
我都有小產經歷非常明白,係好難過,但一切會過去,其實三十五並非好高齡,半年後再努力,我都再懷孕了。


複式洋房

積分: 277


43#
發表於 15-10-3 15:30 |只看該作者
同埋,聽到你身邊人對你咁好,真係好感動


複式洋房

積分: 348


44#
發表於 15-10-3 17:35 |只看該作者

回覆:kkk_mama 的帖子

今日第一次覆診,醫生照了說沒事,只是子宮還在流血,等一下星期流乾,就會來經期。這個醫生已經年紀很大,執業已然三十幾年,說話肯定,令人信服。他幫我檢查時,問了一句,你為何選擇吸宮,我說因為怕藥流不乾淨。原來他正有一個病人,兩星期前做了藥流,今日要安排她到急症做吸宮因為流藥流得不乾淨。我慶幸自己選擇了手術,不用受太多痛苦。

之後就給他教訓了一輪,說流血不止是因為我吃了紅棗,薑水的原固。他說傷口還在流,還吃運血的東西,迫得它傷口不能癒合。我現在乖乖食西藥,等它好了,才想進補。的確,昨日我想精神一點,飲了一支雞精,喝了花膠湯,結局流了很多血,又肚痛了一回,嚇得我全家半死!

還額外有個有趣故事和你們分享。我媽問了些神婆,說因為我結婚當日沖了太歲,的確當時年少無知,沒有擇日結婚,選了個大破日。要我回去拜神作福,否則之後三四個也小產。我不知這是否可信,但如果做了,令所有人安心,那麼就拜吧。





別墅

積分: 987


45#
發表於 15-10-3 23:33 |只看該作者

引用:今日第一次覆診,醫生照了說沒事,只是子宮

原帖由 QQ_Li 於 15-10-03 發表
今日第一次覆診,醫生照了說沒事,只是子宮還在流血,等一下星期流乾,就會來經期。這個醫生已經年紀很大, ...
我早幾日都無左 飲下豬瘦肉潤水 炒米茶
食波菜 有營養既野
係呢~我都想搵個中醫睇 唔知邊個好?




複式洋房

積分: 348


46#
發表於 15-10-4 16:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 QQ_Li 於 15-10-03 發表今日

原帖由 Renie0803 於 15-10-03 發表
我早幾日都無左 飲下豬瘦肉潤水 炒米茶
食波菜 有營養既野
係呢~我都想搵個中醫睇 唔知邊個好?
不要太急進補,要等內裡傷口復原才慢慢來。有兩個佐敦嘅中醫,聽說很不錯,就是王玲和盧秀梅,可以考慮。


別墅

積分: 992


47#
發表於 15-10-4 17:49 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

我10w自己排出組織後,醫生話仲有少少未排清,做吸宮手術好似唔抵,建議我食藥,2個幾星期後覆診。食藥後2日,流咗好多血,仲feel到類似血塊咁好大舊嘢流出。之後幾日血越流越少,而家個幾星期,已無血出,希望真係排清。而家睇緊中醫再清一清,等星期五覆診确定已清哂,就要開始進補,調理身體,為下一次做好準備,我哋咁多同路人一齊加油


複式洋房

積分: 230


48#
發表於 15-10-5 20:08 |只看該作者
加油!好好休息下!調理好身體,唔好諗咁多!


大宅

積分: 1506


49#
發表於 15-10-6 12:45 |只看該作者
Take care!



大宅

積分: 1985


50#
發表於 15-10-6 13:53 |只看該作者
加油,最緊要樂觀D,小天使好快就返到你身邊,黐實你


大宅

積分: 1469


51#
發表於 15-10-10 22:39 |只看該作者

回覆:QQ_Li 的帖子

懷孕都要講緣份,唔係自己控制到,有左只係第一步,成功生佢出黎先係完成整個project,好好休息!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo