爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3711


41#
發表於 15-11-5 23:44 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎?

我放棄的是自己最大的興趣:揸車

自己18歲便考車牌,一直揸車揸左10年有多,去旅行歐美日本都自駕遊,大女出世後更換埋7人車四處去,不過直到細仔出世,開支更大,加了為了搬間大D嘅屋,2房換3房(市區屋苑),讓他們有更大空間,加了新屋苑月租車位長期滿額,所以⋯最後連車都賣埋,轉眼間已經是第二年了,雖然最後覺得都是值得,但真係好唔捨得




大宅

積分: 1186


42#
發表於 16-3-2 16:03 |只看該作者
knightwp 發表於 15-10-19 11:09
部PS3 封左塵,PS4都無買。
無得開大大聲同勁低音睇戲......得番個head phone....
...
同我100% MATCHED
SUBWOOFER 只係用黎睇 PEPPA PIG, THOMAS......


大宅

積分: 1844


43#
發表於 16-3-2 19:00 |只看該作者

回覆:因為照顧孩子, 有放棄你的興趣嗎?

影相:部body仲係450D,每年先用三幾次(旅行,小朋友友活動)
車:由揸車返工變搭車返工,車聚時間cut晒
運動:ball games無晒,而家自己plan時間跑步
打機:4年無喺PC打機,部PC都丟咗,買咗部PS Vista都係擺多過玩,最近嫌阻住俾我拆走pack起..而家用僅餘時間打mobile games
Hea:無得hea
行街:除非出街開會,否則無私人行街時間




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo