爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 7557


41#
發表於 15-10-17 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2871


42#
發表於 15-10-18 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


43#
發表於 15-10-18 14:40 |只看該作者

引用:Quote:johnnywalker+發表於+15-10-17+17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56960


44#
發表於 15-10-20 10:34 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-10-20 10:37 編輯
johnnywalker 發表於 15-10-18 14:40
公交有故障,最多搭其他車,自己架車跪低,你可唔可能就咁走左去?等埋拖車處理埋手續,再叫車去機場... ...

我之前都試過無人交收, 只要你提出, 車房/拖車師父會教你點做, 當然要是不涉及交通意外.

楂車的, 不防預先了解下...., 以防不時之需.





禁止訪問

積分: 7557


45#
發表於 15-10-20 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6521


46#
發表於 15-10-20 11:46 |只看該作者
有小朋友就自己揸車泊機場, 冇小朋友就的士就係咁簡單啦, 又怕壞車又怕撞車會唔會多左幾舊魚呀, 怕唔怕出街會比人搶手袋搶電話? 去機場途中心臟病發又點呢? 咁驚都係唔好去旅行啦


水晶宮

積分: 56960


47#
發表於 15-10-20 11:49 |只看該作者
johnnywalker 發表於 15-10-20 11:16
係喎,無諗到仲有可能同人撞車

撞車呢樣風險....唔係無諗到, 只是在考慮 自駕 vs 不自駕 的問題上, 不用諗. 因為坐其他交通工具, 一樣有此風險.


水晶宮

積分: 64362


48#
發表於 15-10-20 21:21 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低

我會咁諗,與其架車都係擺,泊機場同泊屋企都一樣,既然養得車就係想買方便,衡量過屋企人嘅舒服程度同揸車途中壞車同撞車嘅風險,我都覺得如果去5日始終首選自駕泊機場,如果下下都咁悲觀又驚壞車又驚撞車,搭飛機一樣會全程驚撞機,咁樣去旅行都唔會去得開心


民房

積分: 18


49#
發表於 15-10-21 18:43 |只看該作者
唔抵!

返到黎咁攰仲要揸車~~~


複式洋房

積分: 154


50#
發表於 15-10-22 22:28 |只看該作者
回覆 Don_lau 的帖子

UBER 或 GOGOVAN 都抵

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo